Lähimmäinen

Vierailija

Vähän aikaan sitten sain tietää eräästä lähi sukulaisestani että hän on raskaana.
Hän on vasta yläasteikäinen ja seurustelee reilusti itseään vanhemman kundin kanssa joka ei tietääkseni ole Suomalainen(?)(ovat seurustelleet reilusti alle vuoden)

Tyttö sanoo että aikoo pitää lapsen. Ja ettei hänen pää enää käänny.
Olen huolissani koska se muuttaa hänen elämässää niin paljon asioita ja vaikuttaa meidän yhteydenpitoon ja yms.
Olen huolissani hänestä, onko väärin yrittää saada tyttö tolkkuihinsa?
Onhan lapsi iloinen asia mutta jos se on vahinko ja vanhemmat ns. "liian nuoria"
Tyttö on myös polttanut ja juo runsaasti alkoholia, mitenköhän asiat nyt menee eteenpäin?

Mitä minun pitäisi tehdä, onko kukaan ollut vastaavassa tilanteessa?

help me.

Kommentit (2)

Vierailija

Aika kurja tilanne.
Minä yrittäisin tuossa tilanteessa vain puhua tytölle järkeä,vaikka se vaikeaa varmaan onkin... Mielestäni ei ole väärin saada tyttöä tolkkuihinsa varsinkin jos hän on sinulle hyvin läheinen. Ei yläasteikäinen kyllä ole valmis äidiksi.

Mutta yritä puhua tytölle järkeä ! Ja tsemppiä !

Vierailija

Miten tytön omat vanhemmat? Eikö tuon ikäisestä vielä vanhemmat päätä? Ja jos tyttö on alle 16 ja poika yli 16, niin tuohan on jo poliisiasia, koska jos tyttö on kerran raskaana niin aika päivänselvää että ovat seksiä harrastaneet. Ilmoitusta vaan jollekin lastensuojeluviranomaiselle, ei tuon ikäiselle järjen puhuminen auta - yläasteikäisenä kaikki on juuri niitä maailman fiksuimpia, jotka luulevat tietävänsä kaiken kaikesta, tai ainakin paremmin kuin vanhemmat ja muut aikuiset, jotka eivät todellakaan voi tietää miltä teinistä tuntuu... :p

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat