Miehellä loppui innostus kesken hommien..

Vierailija

Tänään kun alettiin harrastaa seksiä,oltiin harrastettu joku pien hetki esileikkejä,ja sitten mies alko työntämään penistään sisään onnistumatta siinä. Hän yritti monesti mutta joteki meni aina ohi/ei mennyt sisään. Ennen meillä ei oo ollu mitään ongelmia täs,aina menny hyvin sisään.Enkä tajuu miks mut taisin joteki jännittää varmaan niin paljo sitäki ku jätkä on paljon kokeneempi ku minä ite...
No hän sitten tuli pois päältäni ja lopetti yrittämisen varmasti turhautuneena,ja ku kysyin sit et mitä nytte,nii se sano vaa että lopahti innostus.
Tuntu ihan hirveän pahalta,sama ku ois sanonu ettei se haluu mua.
:( Loukkaannuin siitä nii et ois tehny mieli itkee ja puin vaatteet päälle sit ja lähin kotii.

Nyt tuntuu etten riitä miehelleni,eikä hän pidä mua tarpeeks seksikkäänä tai haluttavana. Laski itsetuntoa aika roimasti :/
En haluu olla sellasen kaa jolle en riitä,ja en pysty olee ajattelematta sitä,et mies aattelee varmasti syyksi aina sitä että mä en oo harrastanu seksiä ennen sitä ja se ite taas on todella kokenu.

Vai paisuttelenko vaan ongelmaa? Onko muille käyny ikinä noin?
Oon tosi ihastunu häneen ja tiedän et seki on muhun,mut jos seksi ei suju niin muhun se ainaki vaikuttaa aika paljon..varmasti häneenkin. Tuntuu myös tosi vaikealta puhua hänen kanssaan tälläsistä asioista,mikä ei tietekää oo hyvä juttu. :(

Kommentit (8)

Vierailija

En usko että se oli mitenkään henkilökohtaisesti sinusta,
vaan yksinkertaisesti miehen itsetunto laski, ettei "Onnistunut", ja tunsi itsensä epäonnistuneeksi miehenä, niin silloin mieheltä loppuu yleensä into ( kun ego saa kolauksen ) .
Kokemusta on, älä huoli. Se on sitä vain.

Vierailija

Joo, ei toi kuulosta mitenkään isolta asialta, eikä todellakaan kyse ole sinun viehättävyydestäsi tai kokemattomuudestasi. Ei siinä sen kummempaa ole takana kuin että mies nolostui kun ei löytänyt perille ja nolona on vaikea pitää innostusta yllä.

Ehkä ensi kerralla voisit ojentaa auttavan käden jos tuntuu siltä että miehen sihti on pielessä? Jos ohjaat oikeaan suuntaan ennen kuin mies ehtii ruveta jännittämään tai nolostelemaan, tilanteen ei tarvi muuttua ollenkaan ikäväksi. Kaikenlaiset pienet kommellukset kuuluu seksiin, varsinkin tuoreen kumppanin kanssa, niistä kannattaa opetella puhumaan (ja yhdessä niille nauramaan!), vaikka se tuntuisikin aluksi vaikealta.

Vierailija

Mulle on tapahtunu vähä ton tapasta kans, että mies on menny vähä noloksi ku ei heti löytäny oikeeta kohtaa :D. Mutta otin sitte ite asiaksi parantaa tilanteen, tartuin kiinni sen munista ja aloin hieromaan, sitte alkoi luistamaan kyllä taas : ). Pitää vaan sitte ottaa itse tilanne haltuun niin kyllä se siitä!

Vierailija

ehei kuule mitään hätää. tommosta sattuu kaikille eikä oo ollenkaan merkki siitä että se ei sua haluais tms. itse kukin voi voi varmasti sanoa kokeneen tommosen elämänsä varrella ja varmaan tulee kokemaan toistekkin, ei hätää :) tsemppiä vaan ensi kertaa :D

Vierailija

Monessa asennossa miehen voi olla vaikea tähdätä oikeaan kohtaan, jos ei ole näköyhteyttä tai ei pysty tunnustelemaan/suuntamaan käsin. Sellaisissa asennoissa (ja miksei muutenkin) naisen kannattaisi avustaa omilla käsillään kalu haluamaansa kohtaan. :-)

Jännitys voi joskus aiheuttaa naisella emättimen lihasten kramppaamista siten, että sisään työntyminen ei onnistu (ainakaan aiheuttamatta kipua):

http://www.mtv3.fi/helmikauppa/seksikasta.shtml?946293

Vierailija

Aika huonosti kyllä toimittu, kun sit vaan lähdit kotiin. Toi on miehelle muutenkin tosi vaikee paikka. Et kertonu miten kauan ootte seurustellu. Jos toi olis ollu joku yhden, kahden kerran juttu, toi käytös olis ehkä ollu ihan ok (sittenkin olis varmaan kyl käyny miehen itsetunnon päälle) mutta jos suhde on vakaa, asia olisi pitänyt hoitaa ihan toisin. Jos miehellä yhden kerran lopahtaa, ei se tarkoita, että koko suhde kaatuu siihen paikkaan. Me ollaan oltu nelisen vuotta yhdessä, ja miehellä on innostus lopahtanu varmaan kolme kertaa sinä aikana. Kerran tein siitä vähän isomman numeron, koska luulin, että vika oli minussa. Mies alkoi siinä sitten jännittämään seksin harrastamista, ja kertoi lopulta jonkin aikaa myöhemmin, että tekemällä asiasta numeron, olin saanut aikaan sen, että hän jännittää seksin harrastamista, jolloin siitä tulee hänelle tosi vaikeaa. Sovittiin, että kaikki jännitys on turhaa eikä mitään tarvitse enää hävetä, ja niin päästiin pian taas takaisin raiteille.

Vierailija

Tuo kuulostaa aika perus alkukankeudelta. Jos mies ei onnistu pääsemään sisään muutamalla yrittämällä, tietenkin häntä alkaa nolottaa ja innostus vaan lopahtaa. Ei siitä kannata hirveesti itteensä ottaa, ei kukaan mies voi ikuisesti kovana pysyä. Tossa tilanteessa olis parasta vähän lohdutella miestä ja sanoo ettei se haittaa, sitä sattuu. Muuten voi olla, että seuraavalla kerralla mies alkaa jännittää ihan turhaan aiempien epäonnistumisien takia, eikä pääse enää ollenkaan fiiliksiin.

Ja tosta sun omasta kokemattomuudesta. Miesten mielestä se taitaa olla lähinnä kiihottavaa, että tyttö on kokematon ja että saa olla se ensimmäinen.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat