Dieetti

Vierailija

Haluaisin erilaisia dieetti vinkkejä. Mikä dieetti oikeasti toimii? Antakaa paljon vinkkejä! Haluan ainakin 5-10kg pois. (ylipainoa).

Kommentit (2)

Vierailija

Olen kokeillut muutamaa dieettiä, jotka ovat luvanneet karistaa juuri tuon viidestä kymmeneen kiloa. Hakusanalla "sairaaladieetti" löytyy Googlen kautta jos minkälaista parin viikon laihdutuskuuria juuri tähän tarkoitukseen. Itse olen kokeillut mm. kaalisoppadieettiä, joka lopahti kolmannen päivän kohdalla siihen, että olin liian voimaton pääsemään sängystä ylös aamulla. Myös toinen sairaaladieetti on kokeiltu. Lähes viikon jaksoin syödä ohjeen mukaan ja juoda paljon kivennäisvettä, mutta sitten keho alkoi huutaa hiilihydraatteja ja oli pakko lopettaa ihan oman hyvinvoinnin vuoksi.

Tämän takia suosittelenkin että koitatte pudottaa painoanne vanhoilla hyviksikoetuilla keinoilla, jotka toimivat ainakin omalla kohdallani, eivätkä aiheuttaneet puutostiloja tai uupunutta oloa. Eli tässä ohjeet, joita noudattamalla painon pitäisi lähteä ja pysyä poissa:
- syö tasaisin väliajoin pieniä annoksia kerrallaan
- syö terveellisesti kasviksia suosien, juo paljon vettä
- liiku paljon, myös hyötyliikunta kannattaa

Eli pienennätte annoskokoja ja terveellistätte syömäänne ravintoa. Lisäksi lisäätte liikunnan määrää ja yritätte löytää liikunnan ilon.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat