Artikkelista: Toimitus kysyy: Mitä on hyvä seksi?

Vierailija

Kyllä hyvä sexi alkaa yleensä hienoisella hellittelyllä ja siitä tulee kutkuttava ja odottava tunne, että kohta tulee. Jos mies ottaa vielä kiinni hyvin omistavasti kohti huippua mentäessä, on se ihanaa. Yleensäkin voisi jo päivällä mies tulla ja ottaa omistavan ja kovan otteen, se on minusta aivan ihanaa, tulee tunne, että hän sanoo. olet minun!Olen 47v ja sexi on ihanaa, välillä tuntuu, että työ vie mieheltä mehut ja tyttö odottaa vapaapäivää.

Kommentit (2)

Vierailija

Yhdenyönjuttujakin suhteellisen paljon harrastaneena voin sanoa, että kaikkein paras seksi on sitä, jossa on tunteet mukana. Seksi on ihanaa selvinpäin harrastettuna sellaisen henkilön kanssa, josta oikeasti välittää ja johon tuntee suurta seksuaalista vetovoimaa vahvan tunnesiteen lisäksi. Kun mies tuntee sinut tarpeeksi hyvin, hän tietää mikä sinusta tuntuu hyvältä ja mikä saa sinut laukeamaan. Ja sehän ON hyvää seksiä.

Vierailija

Hyvä seksi on sitä kun on tuntenut kumppaninsa jo sen verran kauan, että voi luottaa toiseen täysillä ja keskustella toiveistaan avoimesti. Itse pidän nopeatempoisesta ja vähän rajustakin seksistä, joka ei esileikkeineenkään kestä kuin ehkä vartin, puoli tuntia. Jos minusta tuntuu siltä, että haluan hemmotella miestäni mutta oma orgasmini ei juuri sillä kertaa tunnu minusta kovin tärkeältä, sanon suoraan, että keskitytäänpä tällä kertaa vain häneen. Sekin on mielestäni hyvää seksiä, vähän kuin lahjan antamista. Teemme molemmat aloitteita, ja molemmilla on oikeus myös sanoa, jos ei tee juuri silloin mieli. Niin ajatuskin seksistä pysyy mielekkäänä, kun ei tule paineita. Meidän suhteessa ei ole mitään, mistä ei voisi toiselle puhua. Siksi seksielämämmekin on aivan mahtavaa, kun kummankaan ei tarvitse arvailla, että mitähän se toinen tällä kertaa haluaa. Avoimuus pitää seksielämän myös mielenkiintoisena, kun uskallamme yhdessä yrittää uusiakin juttuja, kuten vaikka leluja ja kimppakivaa. Mieheni tietää, mikä minuun tehoaa, ja osaa antaa minulle orgasmin parissa minuutissa. Samoin minä hänelle. Ja se on mahtavaa!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat