KYSYMYKSIÄ HIUSPIDENNYKSISTÄ!!

Vierailija

oon ajatellu ottaa hiustenpidennykset,ja tässä ois nyt niihin liittyen pari kysymystä!;

-www.rapunzelofsweden.fi hyvä paikka?

-http://www.rapunzelofsweden.fi/1/fi/sinettipidennys-40-cm/2-nail-hair-40... tuollaisia kellään,kokemuksia?

- kannattaako ottaa ennemmin jotku muut; esim klipsit tai mikrorengas pidennykset?

- voiko nuita kynsisinetti hiuksia käyttää uudelleen.eli voiko sinettejä ottaa pois ja laittaa uusia tilalle?

KIITOS!! =) <3

Kommentit (11)

Vierailija

mulla oli just suunnilleen puolisen vuotta sitten tuollaset sinettipidennykset :) ne kesti yli puol vuotta ja oli tosi kivat. ja ne oli helppohoitoiset/käyttöiset. Aikaa meni ehkä 2 tuntia kun ne laitettiin ja niitä ei voi käyttää uudestaan, kun ne irtoo niin ne on menny pilalle , ja hiuksetki on niissä pidennyksissä siinä vaiheessa jo aika kuolleet :) mut kannattaa ottaa nuo sinetit jos meinaat jonkunlaiset ottaa.

Vierailija

Sinetit voi käyttää uudelleen, jos ne ovat vielä hyvässä kunnossa! Sinun tarvii vain ostaa pelkkiä sinettejä eli siis niitä muovisia juttuja jotka ovat hiustupsun päässä ja kolvin kanssa saat ne uudelleen päähän kiinni :) Tosin kaikki kampaajat eivät niitä ala uusimaan näin. Ja poistoon kannattaa olla oikea aine tai kampaaja, muuten omaa tukkaa lähtee ihan kivasti. Nostattamassa kannattaa käydä n 3kk välein, ettei oma tukka pääse rastoittumaan.

Itse kuitenkin teippejä, sinettejä ja klipsejä kokeilleena kannatan teippejä. Helpot ja nopeat. Lähtevät helposti jollakin öljypitoisella jos itse haluaa irrottaa. Pesu on vaivatonta tottumisen jälkeen, eikä ne muutenkaan häiritse. Uudelleen käyttöön tarvitset vain uudet teipit jatkoihin. Suosittelen kuitenkin laitattamista kampaajalla, koska he osaavat hommansa!

Vierailija

Tänkkedänkke neuvoista! Nyt mietin sitten että otanko teipit vai sinetit.Paljonko maksaa jos sinettei käy nostattaa? Kauanko nuo teipit sitten suunnilleen kestää?? :)

Vierailija

Ostin hiljattain rapulzenistä pidennykset klipseillä. oon käyttäny ja tykänny kovasti! (aitoo hiusta,ei kuitua!) Ei oo vaikeet mun mielestä laittaa, ainakaan nyt kun hiusmalli on "revitty ja kerrostettu", lyhensinkin reippaasti joten klipsit jää piiloon hyvin. Kehuja ainakin on tullu :)

Vierailija

Eli teippejä ja sinettejä voi käyttää suunnilleen yhtäpitkään riippuu kuitenkin kunnosta ja kuinka nopeaa oma tukka kasvaa. Joten nostattamassa kannattaa käydä n 3kk jälkeen, jolloin tukkaa on tullut tyveen lisää jo n. 3cm tai enemmän. Sinettien nostatuksessa menee enemmän aikaa kuin teippien eli teipit tulee halvemmiksi (riippuen kampaajasta). Taksa on yleensä tuntitaksa tai 15min taksa. Tarkemmin en uskalla sanoa, koska hinta riippuu niin paljon esim. paikkakunnasta ja kampaamosta. Kilpailuttaa kannattaa!!

Vierailija

Ensinnäki, sapunzelilta ei kannata tilata tukkaa missään muodossa. Ite tilasin sinettejä sieltä ja ne oli yhtä takkupaskaa vaikka hoidin kuinka ja ihmiset kommentoi sitä et ei oo aito ku kahisee tollee. Ja se miks se menee takkuun johtuu siittä et ne hiukset ei oo jokainen laitettu saman suuntasesti niinku esim. dream hairilla, huomaa eron heti! Kaveri tilas sit tuolta rapunzelilta clip-onit ja neki oli täysin hanurista, päästi läpi sitä hiusta niin että parin kuukauden päästä niitä ei kyllä pidennyksiks voinu sanoo saati sitten tuuhennuksiks. Itellä oli aikoinaan aina sinetit, pidin vuoden putkeen eikä mitään vitun rastottumista tullu ku harjas pään joka päivä läpi KUNNOLLA. Mut itse kyllä suosittelen tilaamaan dreamhairilta ja clip-onit.

Vierailija

EI ollu, siitä on vuosia enkä tienny muuta firmaa mistä sais tilattua kuin hairstock. Tai sillon ainaki tuolla oli halvimmat hinnat. Hyvälaatuista toki oli se tukka sillon mut tietääkseni sieltä ei voi kuka tahansa tilata vaan täytyy olla parturi. Kaverini joka on parturi tilasi siis sillon ne mulle. Mut nyt tosiaan oon käyttäny tuota dreamhairin tukkaa ja eip oo moittimista. Toimituskin aina tosi nopee, parin päivän sisällä tulee postilaatikkoon :) sinettejäkö nyt sitten siis meinailit?

Vierailija

Ainiin, ja Niitä sinettejä pystyy kyllä käyttään pois otonki jälkeen, ostaa vaan liimapyssyn ja tukan väristä liimaa niin kyllä onnistuu, kokemusta on.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat