Silikonirinnat

Vierailija

Onko täällä muita ketkä on harkinnut silikoni rintoja tai on ne laittanut?
Itse olen menossa tallinnaan leikkaukseen ja haluaisin tietää onko joku muu käynyt siellä tai ehkä menossa?
Olis kiva jakaa kokemuksia. :)

Sivut

Kommentit (24)

Vierailija

Minulla ei ole silikoneja, mutta jos olisin varakas, niin harkitsisin varmasti. Mihin klinikalle sinä olet menossa, oletko kuullut joltakin suosituksia tästä klinikasta vai miksi vsit juuri sen klinikan? Tiedätkö paljon tulee maksamaan? Itselläni on aina ollut pienet rinnat ja tuntuu etteivät ole koskaan kunnolla kehittyneetkään. Muuten on lantiota ja takapuolta mutta kun ne rinnat puuttuvat!! Minkä kokoisia liivejä itse käytät nyt? Ja mikä koko sinulla tulee leikkauksen jälkeen olemaan?

Jos itse hakkisin silikonit, syyt tähän olisivat ehdottomasti itsetunnon kohentaminen ja se, että minulla on oikeus omata naiselliset rinnat tämän yhden ainoan elämän aikana!! Olen vain varmasti liian pelokas menemään tuollaiseen leikkaukseen vaikka olenkin perusterve...tai ehkä pelkäisin eniten leikauksen jälkeisiä komplikatioita jne.

Mitkä syyt ajoivat kirjoittajan siihen, että päätyi leikkaukseen?

Vierailija

Olen menossa The Lookin kautta. Eli Tiina Jylhän yrityksen kautta.
En ole varannut vielä aikaa, mutta ensi viikolla varaan. Konsultoinnissa kävin ja hinnaksi tulee vähän yli 4000e sisältäen lääkäri käynnit ennen leikkausta.
Eli n.kuukauden päästä pääsen leikkaukseen :)
Lähtökohtana on 75 A(ellei jopa AA) Olen imettänyt 2lasta joten jäljellä on lähinnä vain nahkapussit.
Konsultoinnissa kaavailtiin pyöreitä 350cc Mc Ghaneja, jotka tulee minun kropassani olemaan C-kuppi.

Olen kuullut hyvää palautetta Tiina Jylhän klinikasta, joten siksi valitsin sen.
Harkitsin myös Laatukirurgiaa, mutta kuulin, että ovat saattaneet vaihtaa leikkauksen yhteydessä toisen merkkiset silikonit potilaalle mitä on aluksi sovittu, niin en halunnut sinne mennä. :-/

Riskit leikkauksissa ovat nykyään hyvin pieniä, joten itseäni ei enää leikkaus pelota :) aluksi kyllä pelotti.
Kärsin kuitenkin rinnoistani niin paljon, että koen rintojen suurennuksen olevan ratkaisu tähän.
Toivottavasti kaikki menee hyvin :)
Tulen kyllä kertomaan vielä tänne omat kokemukseni sitten kun leikkaus on suoritettu :)

Vierailija

Mä oon keväällä menossa laitattamaan. Jaiks, kieltämättä pelottaa eikä edes vähän. Sen kuulen sit aikanaan, että mitä lääkäri ehdottaa fiksuksi määräksi, mutta kuppikoon verran jos sais lisää ni ois jättebra. :) Nyt on D-kuppi, mutta haluisin vähän tuota muotoa parantaa et silleen ei toi kirjain kerro kauheesti.

Vierailija

kerro täälläkin sit miten leikkaus meni :) ja tsemppiä!
ite aion mennä leikkaukseen kunhan saan vaan joskus tarpeeks rahaa..luulen et 2-3 vuoden kuluttua viim. nyt on jo isohkot rinnat, mut haluaisin parantaa muotoa ja kohottaa, ja vähän täytettä lisätä myös

Vierailija

Itsekin aion ottaa silikonit, heti kun vaan on varaa. Vaikka rintani ovat kokoa c, ovat ne hyvin pienet. Ja vaikuttavat itsetuntooni tosi paljon, pystyisin olemaan itsevarmempi jos rintani olisivat isommat. Suomessa aion leikkauksen teettää, sen verran olen päättänyt.

Vierailija

Mulla on ehdoton juttu, että toimenpide tehdään Suomessa. Virossahan moni käy laittamassa ja hinta on edullinen, mutta mä en henkilökohtaisesti uskalla. Joku 1000€ on aika vähän oman hengen arvoksi jos tuon säästää ja tulee arkussa takaisin. :D Ja osataanhan sielläkin varmaan laittaa ja voi olla jo parempia tuloksiakin, kuin vuosia sitten.. Mutta jostain syystä oon varuillani ja vähän ennakkoluuloinen. Ja onhan Suomessa joku sitten loppupeleissä vastuussakin jos leikkauksessa käy jotain enkä enää tulekaan takaisin..

Vierailija

Ystävä kävi Virossa laittamassa silikonit ja ei valittamista! olen kuullut muualtakin,että virossa yhtä hyvä ammattitaito kuin suomessa,ennakkoluulot ovat vain liian suuria. Tietysti pitää valita tarkkaan oikea klinikka,mutta samahan pätee suomessa. :)
Monet käyvät myös hammaslääkärissä virossa,paljon halvempaa mutta hyvä laatu+palvelu! :)

Vierailija

Itse olen ajatellut silikonien hankkimista parin vuoden päästä, kun valmistun. Ennakkoluulot ovat suuret ja siksi haluaisin laittaa ne Suomessa. Mitä hintaluokkaa ne ovat? Entä onko pohjoisessapäin mitään hyvää klinikkaa, jossa silikoneja laitetaan?
Itselläni rinnat ovat siis aa:t ja haluaisin tuntea itseni naiseksi. Laittaisin varmaann a-b kupit..
Missä klinikalla olette virossa silikonit laitattaneet?

Vierailija

Viron ammattitaito on ehkä joopa parempaa, koska siellä leikataan huomattavsti enempi mitä Suomessa.
Itse sain puhelinkonsultoinnin Lookilta, 3400 tulis maksamaan mulle pieni C. Lähinnä muotoa menen korjauttamaan, mutta tottakai kokoakin lisää kun sinne kerta mennään.

Rahaa ei vielä ole, mutta saan kyllä kerättyä koska olen miettinyt tätä jo viis vuotta.

Suomessa saa 4000 eurolla, mutta implantti on tuntematon eli en suosittele. Halvin mitä oon löytäny on nyt sitte noin 5400 ja yks Suomen parhaista kirurgeista leikkaa. Siis Suomen hintoja. : P Pohjoisessa ie klinikoita phemmin taida edes olla.

Virossa suosituimmat taitaa olla Laatukirurgia ja The Look. Molempien tulokset hyviä ja Viron parhaat kirurgit leikkaamassa. Konsultaatiot Suomessa, mutta tottakai kirurgin kanssa vielä tavataan ennen leikikausta ja päätetään lopullinen koko ja implantin merkki. Suomen pään konsultaation on tarkoitus lähinnä kertoa hinta-arvio ja riskit jne. ja tuon kirurgin kanssa sitten sovitaan loput.
The Lookilta saa myös online- konsultaation eli ei tarvitse matkustaa erikseen konsuun. Itse käytin tätä ja olin ihan tyytväinen siihen.

Vierailija

Oletko hanna22 jo käynyt leikkauksessa? Tai onko joku muu teistä käynyt? Itse olen jo pitkään miettinyt leikkausta ja nyt olisi rahatkin pikkuhiljaa koossa. Aikaa toipumiseen olisi kesällä, joten koitan sitä ennen tutkailla vielä vähän lisää tätä asiaa. Minäkin lähinnä haluaisin muotoa korjata ja vähän lisätä täytettä. E-pillereitä syödessä tissit on about kokoa 75B, mutta heti kun lopettaa pillereitten syönnin, koko muuttuu 75A:han ja tissit näyttää tyhjiltä ja ruttusilta pussukoilta. En tosiaankaan halua syödä (vieläpä minulle sopimattomia) pillereitä vaan sen takia, että tissit näyttäis vähän nätimmiltä. Taikka vähän vähemmän rumilta. Haluan kauniit naiselliset, hiukan isommat rinnat joita ei tarvitse hävetä. Ja ansaitsen ne. piste.

Olen suunnitellut teettäväni leikkauksen Tukholmassa. Tallinnaakin olen miettinyt ja lukenut paljon kommentteja, mutta jotenkin minusta silti tuntuu, että Tukholma on vähän vähemmän pelottava paikka vaikka taso onkin luultavasti ihan sama. Tukholmassa hinnat on vaan vähän korkeammat kuin Tallinnassa, mutta ei kuitenkaan lähellekkään yhtä korkeat kuin Suomessa. Ja vaik tiiänki et Tallinnassa käy tosi monet ja ihan tavalliset ihmiset ni mä silti jotenkin pelkään sitä mitä muut ihmiset ajattelee siitä jos käy laittamassa siellä silikonit kun siitä tulee vähän sellanen mielikuva, että vaan kaikki turhat julkkikset käy siellä Seiskan tms. kustantamana.. Tyhmää miettiä tällasia :)

Vierailija

Joo, ihan oma asiasihan on missä leikkauksessa käyt. Mun mielestä tollanen turha ennakkoluulo et vaan turhat julkkikset käy siellä, on ihan turha ja typerä, ksoka asia ei edes ole niin. Ja sellasen miettiminen on tosiaanki aika tyhmää, mutta.. : FFF

Ja eihän sun kellekään tarvitse kertoa ottaneesi ne siellä. ; ) Tosin jos tulos on täydellinen, kannattaa toki kehaista. : PP

Vierailija

Jep. Tiedän, että mietin aivan liikaa mitä muut ajattelee (niinkuin esim. äitini muka hyväksyisi asian jotenki paremmin jos hakisin rinnat Tukholmasta..). En ole vielä puhunut koko suurista suunnitelmistani kenellekkään muulle kuin poikaystävälleni, eikä kenenkään oikeastaan tarvitse edes tietää ennen kuin itse kysyvät :) Täytyy vielä itsekin miettiä kumpaan paikkaan oikeen haluan mennä operoitavaksi, molemmissa on puolensa..

Vierailija

itse olen tuore silikonitissi :D eilen palasin kaverin kanssa tallinnasta, jossa olin operaatiossa laatukirurgian kautta.. pakko kyllä sanoa, että ei kannata yhtään olla epäluuloinen virossa tehtäviä leikkauksia kohtaan, ainakaan laatukirurgiasta pelkkiä positiivisia kokemuksia nyt ! kaikki meni hyvin, ei edes pahemmin kipuja enää vaikka leikkauksesta nyt about 2 päivää, tietenkin turvotusta ja pingotusta on ja sen vuoksi vähän epämukava olo.. rinnat ennen häthätää a-kuppi, mulle laitettiin anatomiset mentorin 255 cc-implantit, eli luultavasti nyt kun uusille alusvaateostoksille pääsen niin niitä b-kupin liivejä voi alkaa sovittelemaan.. :) ikää tosiaan on 20 v., mutta leikkausta olin miettinyt jo pitkään. operaation hinta 3600 e, kaverin sisko otti siluetilla viime viikolla ja kustansi 8000 e. eli huomattava säästö!!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat