Mitä pitäis tehdä?

Vierailija

Asun ex-kihlattuni kanssa samassa asunnossa ja olemme läheisiä toisillemme ja hyvissä väleissä, vaikka olemme eronneet. Ongelmana on, että nykyinen poikaystäväni on älyttömän mustasukkainen musta, eikä pidä siitä että olen ex:säni kanssa kämppiksiä. En kumminkaan haluaisi yksin muuttaa ja nykyisen poikaystäväni kanssa emme ole vielä niin paljon seurustellut, että harkitsisin edes yhteen muuttoa. Mitä tehdä?

Kommentit (4)

Vierailija

Pakko kyllä sanoa, että en ihmettele yhtään jos nykyisesi on mustasukkainen. Olisin kyllä itsekin tuossa tilanteessa jos omalle kohdalle miettii. Mä kyllä neuvoisin sua ettimään uutta kämppää, vaikka yksin asuminen tuntuisikin aluksi kurjalle. Voithan yrittää etsiä asuntoa läheltä nykyistäsi tai läheltä eksääsikin taikka läheltä ystäviä. Jossain vaiheessa sun on varmaan pakko muuttaa asumaan muualle kuitenkin, koska äkkiseltään tuntuisi, että aika harva ihminen voi hyväksyä sen, että seurustelukumppani asuu yhä ex-kihlattunsa kanssa yhdessä.

Vierailija

Oon samaa mieltä ku Morgan. Jos mun kohdalle olisi sattunut vastaava tilanne (siis niin että mies asuisi ex-kihlattunsa kanssa yhdessä), olisin varmaa sanonu ettei meidän juttu voi edetä ennen kuin mies asuisi jossain muualla.

Vierailija

Samaa mieltä olen kuin Morgan myös. Mutta onko sulla sellaista ystävää vaikka kuka haluaisi itselleen kämppistä? Ja ainahan voi kysyä onko halukasta kaveria muuttamaan sun kanssa uuteen kämppään, jos et kerran yksin halua muuttaa.

Vierailija

Hankala tilanne, mutta niin kuin tässä on jo puhuttu, muuta tai sitten eksäsi muuttaa. Itse en myöskään pystyisi ikinä seurustelemaan sellaisen kanssa joka asuu eksänsä kanssa. Tai sitten muutat kotiin siihen asti kunnes oma kämppä löytyy.. Useita vaihtoehtoja tilanteen ratkaisemiseen löytyy, mutta poikaystäväsi mustasukkaisuus ja epäily ei lopu ellei jompi kumpi teistä etsi uutta asuntoa.
Voimia!!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat