työpaikkaihastus

Vierailija

Onko kenelläkään hyviä kokemuksia työpaikkaromansseista? Itse olen pahasti ihastunut työkaveriini, jonka kanssa vaihdan katseita ja flirttaan aina kun näemme.Kumpikin jää tasapuolisesti kiinni tuijotuksesta..Ongelmana on etten uskalla tehdä aloitetta..

Kommentit (4)

Vierailija

Itselläni oli suhde (lähinnä seksisuhde tosin) työkaverin kanssa, mikä voi kuulostaa kiusalliselta tilanteelta, kun tavataan myös työpaikalla, mut hyvin on hoitunut vielä senkin jälkeen, kun pistin suhteen poikki. Ollaan molemmat samalla aaltopituudella asiasta niin työnteko samassa rakennuksessa on onnistunut edelleen :) Kun asioista voi puhua, niin kaikki sujuu yleensä hyvin!

Tietenkin mua jännitti aluksi, että tyyppi kertoo kaikille työkavereille suhteesta ja mua pidetään sit jotenkin "halpana" tai jotain ku kyse oli kuitenkin seksisuhteesta, mut tässä tyyppi oli luotettava eikä kertonu eteenpäin, joten kiusallisilta tilanteilta vältyttiin silläkin saralla :)

Vakavassa mielessä on tietty se pelko, että jos teille tuliskin jotain juttua, niin jos siitä ei mitään tulekaan pitemmän päälle ja joudutte edelleen tapaamaan toisianne päivittäin... Mut toisaalta puhumalla tästäkin pääsee, eli kyllä mä itse lähtisin kokeileen jos olis jotain flirtinpoikasta ilmassa - oli sit työkaveri tai ei ;)

Kuuleman mukaan työpaikkaromansseissa voi tosin käydä huonostikin - just jos muut työkaverit juoruaa jne. ja jos myöhemmin välille tulee jotain kitkaa, voi se haitata työntekoa jatkossa... Mut kuten sanoin, ite lähtisin ainaki kokeileen (tosin harvoin ajattelen asioita sen pidemmälle joten tiedä nyt kannattaako mun neuvoista ottaa esimerkkiä... :D :D)

Vierailija

Sillä just en oo tehny mtn asian hyväksi..vielä..just kun miettii seuraamuksia..että kannattaako työkaveruus pilata jollain säädöllä..Mua ittee kyl kiinnostas tietää että tuleeko mtn eli kai se ois vaan otettava härkää sarvista..:)

Vierailija

Niin ei ainakaan kannata ajatella, että työpaikkaromanssista ei voi tulla yhtään mitään: omat vanhemmat tapas nimenomaan työpaikalla ja nyt jo reilut 20v yhteiseloa takana ;)

Vierailija

miehet o kyl nii tyhmiä..pitää vääntää kai rautalangasta et ne tajuu..tai sit toi työkaveruus on niin iso mutta..tai se haluu pelkkää flirttii..ota siitä nyt selvää..mä jo harkitsin et oisin hakenu paikkaa toisesta paikasta mutta taidanpa jäädä ja pysyy vaan työkaverina..

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat