En pidä suuseksistä

Vierailija

En niinkään nauti ottamisesta enkä antamisesta. Mies yrittää paljon painostaa ottamaan suihin mutta tämmöisellä pienellä suulla se on lähestulkoon mahdottoman vaikeaa, eikä mies sitä ymmärrä. Ollaan kyllä keskusteltu asiasta ja sanoo ymmärtävänsä mutta silti jatkaa vihjailujaan. En ymmärrä miksi pitää jatkaa vihjailuja. Todella huono olo siitä vain tulee loppujen lopuksi molemmille. Auttakaa! Mitä teen tämän jääräpään kanssa?

Kommentit (4)

Vierailija

ymmärrän sinua täysin. itse en voi edes sietää ajatusta suuseksistä. en ole itse kyllä kertaakaa kokeilu enkä oo kyl yhdynnässäkään ollu. mulla on melkei sama tilanne. poikaystäväni haluis harrastaa seksiä mun kanssa, mutta itestäni tuntuu etten oo valmis. vaikka kuinka monta krt olen sanonut etten ole valmis ja aijan kanssa tulee sekin aika, hän ei vaan usko. en tykkää riidellä asiasta jatkuvasti. voin kertoo puhuneeni monen monta krt asiasta, vihjailut ja vonkaaminen jatkuu... en haluis kokee ekaa krt sellasessa fiiliksessä joka tuntuu itselle pahalle.

Bambiino
Seuraa 
Liittynyt16.11.2009

Eikö muita ällötä se peniksen haju?! Ei ois muuten mitää ongelmaa,mut se tekee siit vastenmielistä se ällö haju! x(
Se haju on poissa ainoastaan,jos on just käyny pesulla, mut jo seuraavana aamuna se miehen vehje haisee niiin ällöltä et se meinaa usein oksettaa....

Vierailija

En minäkään!! En voi sietää edes suuseksin ajatusta.. ällöä! Miksi tunkea suutaan sinne minne se ei todellakaan kuulu? Hyi! Olen pari kertaa elämässäni kokeillut antaa sekä saada, enkä sitten nauttinut ollenkaan. Tietenkin mies piti kovasti molemmista, mutta minua ällötti, ja melkein teki mieli oksentaa : D

Edellisessä suhteessani mies yritti myös kovasti painostaa ja hänen vihjailut sai minut usein huonolle tuulelle, tuntui siltä että hän ei arvostanut mielipidettäni ja toivettani, hän ei vaan kertakaikkiaan tajunnut että en oikeasti tahdo ottaa häneltä suihin ja toiste päin.. pienet kinat saatiin kuitenkin usein sovittua, vaikka näin hänen silmistään että häntä harmitti kovasti kun aina torjuin.

Neuvoisin että teet selväksi hänelle että et oikeasti voi sietää suuseksiä! Kerrot/ vihjaat hänelle mistä pidät, ja mistä et todellakaan mutta kiltillä tavalla, ja mikä on okei ja mikä ei.. Voit esimerkiksi korvata suihin ottamisen käsipelillä ja hyväilyllä. Ex mieheni sai tyytyä myös siihen. Minusta sinun ei missään nimessä tarvitse ryhtyä sellaiseen touhuun, josta et oikeasti nauti. Miehesi kyllä ymmärtää jos hän oikeasti on erittäin kiinnostunut sinusta.. ja niinhän se on että jotkut pitävät suuseksistä, jotkut ei. Ollaan kaikki niin erilaisia. Kumppanisi saa vain hyväksyä sen!

Vierailija

ohoh mistäs nämä kaikki negatiiviset mielikuvat ponnistaa? Se on hauskaa, kun siihen ei suhtaudu niin vakavasti ja suurella kammolla! Mullakin on aika pieni suu ja lähes olemattoman lyhyt kieli (oikeesti, en saa sitä työnnettyy ulos suusta ku yhden sentin), mutta oikeat tekniikat ja asennot helpottaa sitä hommaa huomattavasti.

Tuo haju on kyllä sit ihan ongelma erikseen :( Tiedän kyllä, että "pallihien" haju on ihan kamala, varsinkin jos pitäis ajatella, että sitä pitäis siitä nuoleskella ;( Mutta yks mikä auttaa, on se, että pistät ukkos ajelemaan alapäänsä, edes sillee jotenkin suurpiirteisesti. Kun se älytön karvareuhka siitä häviää, ei hikeäkään muodostu niin paljon, kun tuuletus pelaa. Toinen keino on harrastaa suuseksiä suihkussa. siellä ainakin ollaan puhtaita! Tai sitten kerrot miehelles yksinkertaisesti, että suuseksiä ei heru ennen suihkureissua.

eikä sitä vartta tartte kokonaan suuhun tunkea (tosi harva pystyykään, vaikka saa kai sitäkin treenattua) vaan suulla voi hyväillä sitä päätä vaan niin pitkältä kun itsestä hyvältä tuntuu, ja loput voi hoitaa kädellä.

Jos joku täällä nyt haluaa tätä hommaa kuitenkin harjoitella, niin kannattaa aloittaa siitä, ettei todellakaan ota tavoitteeksi saada miestä tulemaan pelkällä suuseksillä. Siitä voi tulla pahimmillaan pitkä ja tuskainen tahkoaminen, jossa kummallakaan ei ole enää kivaa. aloittakaa kevyinä ja lyhyinä annoksina, niin, että saat opeteltua ilman paineita miehen orgasmista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat