rakkaus/ seksisuhde ongelma?

Vierailija

Minä ja Alan (kurdilainen) ollaan seurustelleet kesäällä ja hän teki poikki minun kanssani, ongelma on se että mulla on vielä tunteita häntä kohtaan. Me ollaan kuitenkin säännöllisesti harrastaneet seksiä vaikka ei olla yhdessä enää.
Eräänä päivänä sain kuulla parhaalta ystävältä että hän on pannu mun exän kanssa, ne olivat tavaneet baarissa, ja niin se sitte tapahtui. minä en käsitä itse miten alan teki näin minulle kun hän tietää miten paljon mä rakastan häntä. Mutta hän vaan sanoi että me ei ole yhdessä niin hän saa panee kenen kanssa hän haluu. Tämä tapahtui jonki aikaa sitten ja luulin että hän oikeesti ei soittele mun parhaalle ystävälle enää, koska hän tietää miten paljon se loukkaa mua. Kuitenkin olin muutama päivä sitten yötä hänen luonaan, ensimmäinen kerta sen jälkeen kun hän oli ollut mun parhaan ystävän kanssa. Meillä oli niin mahtava yö niinku aina ennenki, seksi on niin hyvää hänen kanssaan, niin meillä pitäis olla jotain läheistä ja hän halaa mua aina seksin jälkeen.Hän sanoi tykkäävänsä minusta silloin ja sanoi että parempi että löydän suomalaisen pojan, ennen hän sanoi rakastavansa mua. Uutena vuotena hän kuitenki oli soittanu mun parhaalle ystävälle ja pyytänyt häntä baarin. En tiedä mitä uskoa enää. Hän puhuu niin sekavia. Jos sanon hänelle että mulla on uusi mies hän sanoo heti että hän on iloinen, ja sitten hän sanoo että tulisin hänen luo. En tiedä mitä mun pitäis tehdä. Hän kertoo myös hänen toisista naisista, vaikka mä en halua kuulla niistä. Tämä on selvästi minulle ongelma, koska ehkä mä en pitäis mennä hänen luokseen, heti kun hän pyytää minä mennen koska olen niin tossunalla koska pidän hänestä liikaa.
Kuitenkin mietin mitä hänen mielessään liikuu, mitä hän haluaa minusta.

Kommentit (3)

Vierailija

Helpommin sanottu ku tehty mutta koita päästää jo irti. Kuulostaa siltä että mies on 1) seksin perään, tai 2) liian kiltti, eikä kehtaa sanoa suoraan että haluaa tosissaan jo lopettaa suhteenne.

Vierailija

Ei tuo itseasiassa kuulosta niin kovin sekavalta. Mies pitää sinusta, ehkä jopa tosiaan rakastaa, mutta "ei sillä tavalla". Onhan hän tehnyt sen aika selväksi, laittoi poikki ja on siirtynyt eteenpäin uusiin valloituksiin. Sinulta hän haluaa kyllä seksiä kun sitä kerran on tarjolla, mutta ei oikeaa suhdetta kanssasi (se että seksi on hyvää ei yksinään tarkoita mitään muuta kuin sitä että seksi on hyvää).

Ja on siinä varmaan joku voimainkoetus taustalla että kannustaa sinua päästämään irti ja löytämään uuden miehen - mutta sitten heti testaa miehistä viehätysvoimaansa pyytämällä sinut taas luokseen. Tekeehän se nannaa itsetunnolle että teet juuri niin kuin hän pyytää vaikka kuvioissasi olisi jo uusi mies.

Jos et pysty puhtaaseen seksisuhteeseen miehen kanssa, mikä vaikuttaa aika epätodennäköiseltä tässä tilanteessa kun jokainen seksikerta kerran ruokkii syvempiä tunteitasi miestä kohtaan, olen samaa mieltä edellisen kanssa. Ette halua samoja asioita toisiltanne. Päästä irti.

Vierailija

Mies on pistänyt poikki kanssasi, pannut ystävääsi (välittämättä miten paljon sinua loukkaa) ja kertoilee sinulle muista naisistaan. Minun mielestäni aika selvää, että hän on vain seksin perässä.

sörriäinen

Ja on siinä varmaan joku voimainkoetus taustalla että kannustaa sinua päästämään irti ja löytämään uuden miehen - mutta sitten heti testaa miehistä viehätysvoimaansa pyytämällä sinut taas luokseen. Tekeehän se nannaa itsetunnolle että teet juuri niin kuin hän pyytää vaikka kuvioissasi olisi jo uusi mies.

Näin kanssa luulen.

Hän haluaa seksiä, sinä rakkautta. Älä mene hänen luokseen, vaan jatka elämääsi ja etsi uusi mies, joka oikeasti rakastaa sinua.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat