Uudenvuodenlupauksenne?

Vierailija

Hyvää Uutta Vuotta 2010 kaikille!

Kuten otsikosta varmaan käykin selväksi, kyselen nyt uudenvuodenlupauksianne. Oletteko kenties päättäneet aloittaa terveellisemmän elämän, tavata vanhan ystävän, matkustaa ulkomaille... kertokaa!

Itse olen luvannut kolme asiaa: pudottaa painoa, opetella riikinruotsia ja puhua enemmän englantia. :')

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

Lupasin itselleni, että aloitan hieman terveellisemmän elämän. En vaihda syömistapoja, mutta olen päättänyt, että ainakin kerran viikossa käyn kunnon lenkillä ja kolme kertaa viikossa aion tehdä 100 kpl vatsalihasliikkeitä. Viime vuonna tein jonkin aikaa samaa, mitä nyt lupasin, mutta toki se sitten jäi, joten nyt on hyvä aloittaa uudestaan.

Vierailija

Lupasin, että oppisin juomaan kahvia, tai siis tykkäämään siitä.
Toinen lupaus oli, että oppisin käyttämään rasvaa oikein. Tällähetkellä ruokavaliooni ei kuulu lähes yhtään rasvaa, joten pitäisi oppia käyttämään niitä hyviä, pehmeitä rasvoja.

Vierailija

Lupaan syödä enemmän kasviksia, salaattia jne.

Merkkaan myös kalenteriin millon olen juonut alkoholia ja syönyt karkkia, kumpaakin vähennän, joten on helppoa sitten katsoa kalenterista milloin on viimeksi syönyt/juonut.

Vierailija

Itse lupasin pitää ensinnäkin tipattoman tammikuun (saa nähdä pitääkö) ja sitten lupasin perinteisen "syön terveellisemmin ja alan liikkua enemmän/harrastamaan liikuntaa" :) Kiloja pitäisi terveyden takia saada enemmänkin pois, joten tästä on hyvä aloittaa. :)

Vierailija
mmilla

Lupasin olla tekemättä enää yhtään uudenvuodenlupausta.

sama täällä! en niitä kuitenkaan koskaan pysty pitämään, joten tämä oli ainoa oikea ja pidettävissä oleva lupaus :D

Vierailija

Lupasin olla häpeämättä itseäni. Tarkoitan tällä sitä kun häpeän näyttää itseäni poikaystävän edessä tai kun on niitä päiviä kun näytän rumalta norsulta, vaikka olen normaalipainoinen enkä edes mikään kamala kasvoiltani. Haluan siis vaan olla itsevarma, en mikään ylimielinen :D Mutta hyvin on lupaus pysynyt ja toiminut ! :)

Vierailija

Aion mennä ulkomaille rakkaani kanssa.
Aion ottaa/jatkaa edellisiä tatuointejani.
Aion liikkua enemmän.
Ja elää omaa, enkä muiden elämää!

Vierailija

Lupasin ottaa itseäni niskasta kiinni, ja hankkiutua oikeaan rantakuntoon vihdoin ja viimein. Olin jo valmiiksi melko tyytyväinen itseeni, joten tilanne ei ollu huonoin mahdollinen.

Lupasin aloittaa säännöllisen kuntoilun, ja kiinnittää huomiota ruokavalioon.

Edistystäkin oon jo huomannut :)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat