69, mutta miten päin?

Vierailija

Moi!
Olen pitkän aikaan miettinyt että haluaisin kokeilla 69 asentoa, mutta kummin päin olisi parempi? Minä vai poikkis päällä? Tällänen valtava ongelma tällä kertaa :D

Kommentit (14)

Vierailija

Mun mielestä nainen päällä on parempi, toisin päin se voi olla aika tukalaa. Mutta suosittelen myös kolmatta vaihtoehtoa, eli sivuttain :)

Vierailija

Meillä se on sillain, et kumpi tekee alotteen asentoon menossa on päällä tai sit ihan sivuttain. Aika usein mies on päällä kuiteski, eikä se oo tukalaa, mutta on se ehkä vähän luontevampi niin et mä oon päällä, se on mulle helpompi.

Vierailija

Meillä ollut aina niin että minä pienikokoisempana päällä. En itseasiassa koskaan ole edes miettinyt kummin päin olisimme, on kai meille molemmille ollut aina luontevinta että minä olen päällä :)

Vierailija

me kokeiltiin 69 ekaa kertaa tuossa muutama päivä sitten. oltiin puoliks sivuttain, puoliks mies päällä. se oli kivaa, vaikka mies olikin päällimmäisenä. suosittelen! :)

Vierailija

Täytyy sanoa että meillä ei ole ainakaan onnistunut tuo mies päällä :D tuntuu että joutuu kakomaa ulospäin ku ei saa päätä aivan vapaasti liikuteltua. että nainen joko päällä tai sivuittain. Itse en ole tosin tuota sivuittain kokeillu.
Suosittelen kyllä silti kokeilemaan kaikkea!

seksi asiantuntija

69 on parempi että nainen on päällä, koska silloj häpyhuulet avautuvat enemmän, kun taas miehen vehje sojoittaa ylöspäin. Itse mielestäni tuo nuoltavana oleminen päällä on ahdistavaa.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat