Tunteita toista miestä kohtaan, vaikka on varattu

Vierailija

Minulla on ollut jo jonkin aikaa tunteita toista miestä kohtaan ja naurettavinta tässä on etten ole koskaan tavannut tätä miestä, vaan olen tutustunut häneen netissä ja olemme tunteneet jo kaksi vuotta ja olemme myös tekstailleet ja puhuneet puhelimessa tuntikausia. Olen myös kihloissa ja rakastan kihlattuani ja olen tietenkin pitänyt tätä netti-ihastusta pelkkänä kaverina. Toivoisinkin nyt neuvoja mitä minun pitäisi tässä tilanteessa tehdä. Haluaisin keskittyä vain kihlattuuni ja unohtaa tunteet tätä nettituttua kohtaan.

Kommentit (3)

Vierailija

Jos oikeasti rakastat kihlattuasi, ja tahdot olla hänen kanssaan niin sanoisin että viisainta on pistää nettikaverisi kanssa välit poikki. Kuulostaa varmaan hankalalta kun olette 2 vuotta jo jutelleet, mutta jotta pystyisit kunnolla keskittymään kihlattuusi ja teidän tulevaisuuteen, niin parasta olisi koittaa unohtaa nettikaveri ja jatkaa rakkaan kanssa.
Toisaalta, saattaa olla että näet jotain nettikaverissa jota et näe omassa miehessäsi, tämä yleensä pistää pään pyörälle ja tulee se tunne että "hemmetti, onko mulla tunteita tätä miestä kohtaan?"
Voi myös olla että kaipaat jotain uutta säpinää suhteeseesi, ja siksi unelmoit tästä toisesta miehestä.
Mutta uskon että jos kovasti tahdot vain ja ainoastaan kihlattusi kanssa olla, niin pystyt unohtamaan nettituttavan.
Mieti asiaa jonkin aikaa, käy läpi tunteitasi, ennen kun teet lopullisen päätöksen. Voimia!

Vierailija

minulla on sama tilanne jonkinverran.Minulla on ihana mies ja lapsi,rakastan yli kaiken.eikä ongelmia ole...mutta kun lähettiin tyttöjen kans baarinin...kävi vaa niin tutustuin mieheen ja vietin sen kans koko yön...me vaa juteltiin,eikä tehty mitään...sen jälkeen se tekstaili ja soitti...saatettiin puhua neljäkin tuntia puhelimessa.mut päätin laittaa poikki mikä ei ees ehtiny alkaa. mut ajattelen koko ajan häntä.enkä voi sille mitään.olo on iha hirvee.meneeköhän tää ohi ollenkaan?onko tää pettämistä?pitääkö kertoo miehelleni,vai tuottaako se turhaa tuskaa sille?mitä teen itseni kanssa?

Vierailija

Edellisen kohdalla kyllä se ohi menee kuin noin lyhyestä tuttavuudesta on kyse, enkä usko että kumppanin tarvii siitä tietää, pieniä ihastuksia nyt vaan tapahtuu pitkässä suhteessa. Tärkeintä onkin se, että jättää ne ihastuksen tasolle eikä anna niiden mennä sen pidemmälle. Kai se vaan on niin, että kun ei tunne ihmistä vielä kovin hyvin, niin on helppo unelmoida siitä, varsinkin kun kemiat kohtaa. Uutuudenviehätys on voimakas, ja kaikki mielikuvat siitä ihmisestä on vielä positiivisia. Kun taas sen oman tutun kumppanin kohdalla uutuudenviehätys on kaikonnut jo kauan sitten, ja lisäksi tuntee jo kaikki ne huonotkin puolet, eli siinä tulee väkisin verranneeksi omenoita appelsiineihin...

Samoin käy helposti nettituttavuuksien kanssa, pitkäänjatkuneidenkin. Ei välttämättä lopulta tunnekaan toista niin hyvin kuin luuli, on tullut täytettyä aukot toisen persoonassa omilla mielikuvilla. Aloittajan on tosiaan varmaan valittava jompi kumpi, ja ilmeisesti kihlattusi menee nettituttavuden ohi ihan selkeästi? Silloin reiluinta kaikille osapuolille on jättää kaikki yhteydenpito nettituttavan kanssa, jos se uhkaa sotkea.

Mutta itse en taida olla ihan puolueeton vastaaja, sillä minulla oli samankaltainen tilanne muutama vuosi sitten. Nettiystäväni oli periaatteessa paras kaverini, jolle pystyin puhumaan kaikesta ja jota kohtaan tunsin vähintäänkin kaverillista rakkautta. Kun alkoi tuntua siltä että se oli enemmän kuin vain kaveruutta molemmin puolin, mietittyäni asiaa aikani siltä kantilta että kumpi oli elämässäni tärkeämpi, päädyin sitten siihen että inbox ilman yhtäkään uutta meiliä ystävältäni enää ikinä oli tuskallisempi ajatus kuin ero senhetkisestä poikaystävästäni. Kävi nettituttavan kanssa miten vaan, en ollut täysillä mukana suhteessamme, enkä lopulta löytänyt halua korjata tilanne. Erosimme, säädyllisen suruajan jälkeen tapasin vihdoin nettiystäväni, ja se syvä yhteys välillämme osoittautui todelliseksi myös elävässä elämässä.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat