Häpyhuulten pienennysleikkaus

Vierailija

Olen jo pitkään halunnut häpyhuulten pienennysleikkaukseen ja nyt päätin oikeasti tehdä sen. Tarvitsen apua, onko kukaan ollut siinä leikkauksessa?
Keneen minun pitäisi ensimmäisenä ottaa yhteyttä; lääkäriin, gynekologiin vai plastiikkakirurgiin? Apua!

Kommentit (6)

Vierailija

tiedätkö yhtään sellaisten leikkausten hinnoista? olen itse vielä ehkä suht nuori ajattelemaan koko asiaa vakavissaan, mutta kiinnostaisi kuitenkin vähän tietää...

Vierailija

Mitä jos kuitenkin kasvaisit pai muutaman vuoden, niin sinäkin huomaisit, että isot häpyhuulet on paitsi että normaalit myös kauniin näköiset.

Vierailija

Älä pilaa itseäsi, koska meitä on paljon miehiä jotka nimenomaan tykkää isoista häbäreistä kuten minä ;) oon koittanut löytää itselleni moista neitoa siinä onnistumatta ja jos tätä sattuisi nyt lukemaan joku jolla on sellaiset ja kaipaisi nuortamiestä joka rakastaa ja ihannoi isoja häpyhuulia niin faldar@suomi24.fi ;)

Vierailija

EN TODELLAKAAN SUOSITTELE!!!! katsoin neloselta 4D-ohjelman, jossa näytettiin kun joku nainen teki häpyhuulten pienennysleikkauksen, näin millaisia tuskia hänellä oli. hän ei pystynyt käymään vessassa, vaan hän joutui aina laskemaan alleen...

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat