Millainen olet?

Vierailija

Millainen ihminen olet luonteeltasi?

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

Oon kiltti(joskus liiankin ja sitä sitten käytetään hyväksi), kärsimätön, vihaan odottamista.. Olen villi ja lapsellinen mutta osaan olla aikuinenkin :D Oon tällane poikatyttö luonteine, mut joskus oikee neiti... :P
Tykkään hengaa enemmä jätkien ku tyttöjen kaa, mul on nii samanlaine huumorintaju ku pojilla :P
Oon joskus itsekäs ja hirveen dramaattine.. :// Oon vähän outo, kömpelö mut sitä pidetään söpönä ja hauskana :D Osaan tehä itestäni vitsei, eli osaan nauraa itselleni...
En tykkää satuttaa ihmisii tahallaan, mut kyl multa kosto puoli löytyy.. :P Pyrin aina olemaan kaikille ystävällinen..
Sarkasmi on läheinen asia, sillä tykkään vinee jos on pakko.. Harvoin vineen huvikseen.
Semmone persoona

Vierailija

Räväkkä, nauravainen, sarkastinen ja ihanakin jos sille tuulelle satun. Kanssani on helppo tulla toimeen, ja itsekin tulen toimeen kaikkien kanssa, mutta en tykästy ihmisiin helposti.

Olen lapsesta saakka pyörinyt poikien kanssa ja olenkin kaikista omin itseni jätkäsakissa, vaikkakin rakkaimmat ja tärkeimmät ystäväni ovatkin hameväkeä. <3

Löytyy minusta myöskin se neiti.. Osaan olla äärettömän lapsellinen (ellen jopa sanoisi naiivi), kiltti ja ujokin joissakin tilanteissa. Mökötän myös todella helposti, jos minulle sanoo jotain mistä en tykkää (tai minkä käsitän tahallani väärin :D), tai jos en saa periksi. Minusta ei taida koskaan tulla äitiä.. :D Hahhahhaa!

Mutta juu.. Sanottaisiinko niin, että luonteeni menee lähes 100% yksiin horoskooppini kuvauksen kanssa, ja horoskooppinihan on AH, skorpioni, joka on mm. kiihkeä, omistava, mustasukkainen ja synkkä. Mutta lisäksi minä olen ihana! :) Harva pettyy tutustuessaan minuun kunnolla.

Vierailija

Heii tuttana, meissä on jotain samaa. Minäkin olen skorpioni ja aika hassua yleensä minullakin toi horoskooppi mätsää hyvin. Aina tiedossa on jotain sekopäisiä ajatuksia/ideoita.. :)

Vierailija

Olen ikioptimisti. Olen kiltti ja mulla on todella herkkä omatunto. Stressaan turhista asioista aina liikaa ja oikeista en yhtään. Läheiset ihmiset ovat minulle kaikki kaikessa. Rakastan läheisiäni liikaa ja liian suurella sydämellä. Olen typerän sinisilmäinen enkä osaa päästää edes ikävistä ihmisistä irti vaikka he lähes hyväksikäyttäisivät minua.

Suutun nopeasti, itken helposti ja lepyn viidessä minuutissa. Joskus pitäis ajatella ennenkuin sanoo, päästelen välillä sellasia sammakoita suusta että hävettää pari päivää putkeen:D Viihdyn enemmän miesten seurassa, naisia en vaan ymmärrä. En tule toimeen ihmisten kanssa kauhean hyvin enkä saa uusia ystäviä helpolla. Tunnen aina joskus olevani outo tai väärällä tavalla erilainen. Onneksi oon vuosien varrella löytäny hienoja ihmisiä joille kelpaan näinkin, niin mikäs tässä elellessä:)

Vierailija

Täydellinen skorpiooni!
Kontrollifriikki, yli mustasukkainen, omistushaluinen, dramaattinen välillä, ahkera, perfektionisti, joskus turhankin naiivi.
Uusille ihmisille oon erittäin ystävällinen ja kiltti, mutta kun tutustuu paremmin, niin todellinen luonne tulee esille. Huumorintajuinen olen myös ja hieman sarkastinen.

Vierailija

Onpa mielenkiintoinen aihe, tykkään lukea ihmisistä ja persoonallisuuksista!

Itse olen omituisesti kuin kaksi hyvin eri tyyppiä: ujo, hiljainen, pohdiskeleva, (varhais)kypsä, pilkunviilaaja, analysoija. Tämä puoli tulee esille erityisesti elämän vaikeissa tilanteissa, ja tietty sosiaalinen varautuneisuus etenkin uusien ihmisten kanssa. Toinen puoli on varsinainen sekopää, äärettömän sarkastinen, laajan huumorintajun omaava, iloinen ja puhelias, piikittelevä ja varsin sensuroimaton (puheissaan), helposti kaikesta innostuva ja päämäärätietoinen. Tässä puolessa analysoijan ja pohdiskelijan vastakohtana on varsinainen huithapeli, joka on aina väärässä paikassa väärään aikaan - melkein kuin jostain sarjakuvasta!

Juttelen ja tulen toimeen melko hyvin erilaisten tyyppien kanssa, mutta ystävyyssuhteiden solmiminen vaatii pitkää työtä. Ystävänä olen silti lojaali, luotettava ja (toivottavasti) hauskaa seuraa.

En nyt tiedä miten tämä kuvaus itsestäni mätsää horoskoopin kanssa, mutta kertokaa jos tunnistatte piirteitä, kauris olen. (:

Vierailija

Olen sosiaalinen, enkä siedä yksinoloa pitkiä aikoja. Tosin sitten harvoin, kun kyllästyn ihmisiin, niin teen sen kyllä selväksi. Linnoittaudun kotiin ja pistän kaikki yhteydenpitovälineet oven lisäksi säppiin.

Olen huumorintajuinen ja väittäisinpä että melko hauskaa seuraa. Rakastan pitkiä keskusteluja ja olen myös hyvä kuuntelija.

Negatiiviset puolet ovat ehdottomasti mielen ailahtelevaisuus, joskus liiallinen herkkyys ja kärsimättömyys. Niin! Ja olen todella huono elämään rutiininomaista elämää. Kyllästyn helposti ja haluan kokea aina uutta, jännää ja kiinnostavaa. Sääli vaan ettei elämä ole elokuvaa.

Terizzle
Seuraa 
Liittynyt2.2.2010

Oon tutustumisvaiheessa hiljainen, ujo. En uskalla puhua paljon mitään. Punastun helposta. Mutta kun tutustunu oon niin olen melko villi, en hirveän kiltti, mutta silti kiltti :D, sanon asiat suoraan, eli en puhu pas*** seläntakana... Eli haluan että asiat tullaan sanomaan mullekkin suoraan! Ystäväporukassani suurinosa on poikia ja viihdyn heidän kanssa todella hyvin. Kyllä siinä porukassa myös tyttöjäkin on. En tykkää yhtään jos mulla on tylsää vaan aina pitää olla jtn. tekemistä...... Silti olen ystävällinen, kiltti, luotettava, ymmärtäväinen ym.. Eipä tällä kertaa muuta.. :) :D

Vierailija

Ajattelen ja analysoin paljon. Ikuinen runotyttö. Rakastan hassuttelua ja otan helposti pellen roolin. Osaan nauraa itselleni. Olen toisinaan todella huomionhakuinen, joskus taas kaipaan sataprosenttista yksinoloa ja märehdin ahdistuksessa. Olen liian kiltti ja miellyttämishaluinen vieläkin, mutta osaan jo sanoa suoraankin mielipiteeni. Ystävällinen, avoin, ikioptimisti, joka tsemppaa muita. En häpeä olla "erilainen".

Vierailija

Mä itse olen toodella voimakastahtoinen, itsepäinen, päättäväinen, kunnianhimoinen, huono häviäjä, kova komentelemaan ja määräilemään/määräämään, aikas hienohelma, puhelias, helposti suuttuva, kärsimätön, urheilullinen..
Vois jatkaa vaiks kuinka paljon, mutta en nyt jaksa.

Vierailija

Hmm.

Olen mielestäni sellainen "helppo" ihminen; olen melkoisen kiltti (en enää hyväksikäytettävissä määrin), rehellinen, ymmärtäväinen, hyvinkin avomielinen ja avokätinen, mutta ennen kaikkea uskollinen niin ystäville, perheelle ja seurustelukumppanille.
Joskus on kyllä sanottu, että kerron asiat vähän liiankin suoraan, mutta suorapuheisuuttani ja rehellisyyttäni on kyllä useammin arvostettu.
Tulen tosi hyvin juttuun ihmisten kanssa ja tutustun helposti uusiin ihmisiin. (On kuitenkin tietty ihmistyyppi joka ärsyttää minua ja jota sitten tahallani ärsytän takaisin. :D )
Olen lisäksi hyvin itsevarma, jopa itserakas (ja ylpeä siitä, tässä maailmassa on liiaksi itsensä säälittelijöitä! Kehun itseäni välistä ihan vuolaastikin). Jos joku kysyy "miten voit pokkana sanoa olevasi seksikäs?", vastaan olevani realisti. ;D
Tuosta itserakkaudesta huolimatta olen kuitenkin hyvin epäitsekäs; laitan rakkaiden ihmisten tarpeet usein omieni edelle, se tekee minut onnelliseksi.
Olen myös hyvin luova ja taiteellinen persoona, lauloin jo ennen kuin opin puhumaan, piirtäminen ja runoilu ovan myös hyvin lähellä sydäntäni. Olen myös melkoinen romantikko.

Huonoja piirteitä tietenkin löytyy; olen tunteellinen (esim. jos suutun, se on semmoinen pieni räjähdys, mutta pitkävihaisuuteen en pysty! Viha on mielestäni melkoisen turha tunne, se vain vie energiaa ja tekee onnettomaksi), välistä tosi kärsimätön, ja jos tähdon ärsyttää jotakuta niin teen sen ja onnistun varmasti = olen hyvä provosoimaan (toimii kyllä toiseenkin suuntaan eli olen hyvä myös ilahduttamaan)...

Tulipas tästä romaani. :D Olen viimeaikoina muutenkin suorittanut ankaraa itsetutkiskelua, joten sillä tätä tekstiä näin paljon tulikin. :D

Vierailija

Mä oon todella herkkä ja kova pohtimaan asioita, joskus niinkin paljon, että se vaikeuttaa mun elämää :D Oon myös tosi tempperamenttinen varsinkin tuttujen ihmisten kanssa. Oon melko puhelias ja sosiaalinen, pohjimmiltani aika iloinen ihminen. Ja kuulema myös aika suora, maanläheinenkin. Ja ystäviäni ja perheenjäseniäni kohtaan tosi uskollinen tärkeiden ihmisten puolesta voisin tehdä mitä vain.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat