Yllätyksiä miehelle

Vierailija

Niin eli... Ens viikonloppuna ajattelin ottaa miehen kämpän avaimen ja heittää sen hetkeks pellolle :) käyn kaupasta ostamassa kaikkee mässyä ja herkkua ja laitan elokuvan valmiiks, ja sit se saa tulla takas.

Haluisin joskus muullonkin tehä tämmösiä pieniä yllätyksiä,
koska mulle tulee hyvä mieli jos toinen yllättyy positiivisesti.. Alkaa vaan kohta ideat loppumaan,

oisko kellään lisättävää?

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

Ite tykkään yllättä mieheni kaikilla hepenillä ja näteillä alusvaatteilla. Viimeksi kun hän tuli kaupasta kotiin, hän löysi minut siivoamasta kivoissa alusvaatteissa, stay upeissa ja sukkanauhavyössä;) Voin kyllä kertoa, että oli se siivoaminen mustakin noin kivempaa kun yleensä..;)

Vierailija

Jos miehesi tykkää leivonnaisista, niin voisit leipoa jotain. Esim. mustikkapiirakka on helppo, halpa ja hyvää :) Ei sen yllätyksen aina iso tarvii olla. Pääasia on että on ajatellut toista yllätystä valmistellessa.

Vierailija

No tässä muutamia keinoja joita itse olen käyttänyt nelivuotisen suhteemme aikana monesti ihan arkipäivinäkin:

- Ole suihkunraikkaana ja alasti, kun mies tulee kotiin (toimii aina) ja jos haluat olla todella mieletön, voit nähdä vähän vaivaa ollaksesi vieläpä valmiiksi märkänä kun hän tulee. Etenkin, jos miehellä on ollut vähän rankka tai huono päivä, tämä tehoaa todella hyvin.

- Laita miehen lempiruokaa (kysy vaikka ohje anopilta), ja sen kylkeen pitää tietty tarjota miehen lempiolutta mahdollisimman kylmänä. Oma mieheni on kuin sulaa vahaa, kun tämän yhdistää vielä jonkin hänen lempileffansa katseluun. Myöhemmälle illalle voit vielä varata miehesi lempisipsejä ja/tai -karkkeja.

- Osta miehellesi muutenvaan-lahja. Ei tarvitse siis olla mikään merkkipäivä! Jos kaupassa miehesi esim kertoo että haluaisi jonkin kirjan tms, osta se hänelle, joko salaa tai suoraan paikan päällä!

- Tee aloite seksin harrastamiseen. Monet naiset antaa aina miehen tehdä aloitteen, joten kun nainen sen kerrankin tekee, mies on ihan onnensa kukkuloilla ja taatusti taisteluvalmiina.

- Merkkipäivänä voisit järjestää miehelle yllätysbileet. Esim viime kerralla kun mun miehellä oli synttärit, olin pyytäny häneltä, että oltais vain kahdestaan koko päivä, jotta mä saisin hemmotella häntä rauhassa. Salaa olin soittanu miehen siskolle, ja pyytäny häntä kutsumaan kaikki mahdolliset miehen kaverit meille, ilman että mies itse saa tietää. Yllätys oli täydellinen, kun ovikello soi ja rappukäytävässä oli 20 parasta kaveria :) Ruuat olin ostanu etukäteen ja piilottanu omaan vaatekaappiini.

Siinä nyt oli sellaiset mitä äkkiseltään tuli mieleen. Sitten on tietty kaikki nää perinteiset hieronnat ja rakkauskirjeet ja seksiviestit ja muut. Kirjoittelen lisää kun tulee mieleen! :)

Vierailija

aijai.. :) anoppia en tunne, tai tiedän sen mutta ei olla vielä tutustuttu.

kiitos paljon, lisämatsku ei ole koskaan pahitteesta ;)
täytyy pistää nämäkin harkintaan :)

Vierailija

Uudet alusvaatteet toimii aina :) itse kirjoittelen myös pieniä lappusia ja piilotan hänen taskuun tai jätän näkyville. Tai jos olen hänen koneella, jätän välilehteen jonkun nätin runon jonka olen löytänyt. Tai kirjoittelen niitä kyllä itsekin :D

Vierailija

Meillä miekkonen vihjasi piiiiitkään että posliini ois mukava, ja sitten yllättäen yks iltapäivä nyhräsin sellasen, ja voin kertoa että kyllä oli yks mies suu auki kun heitin housut pois:D

Vierailija

Olis kiva yllättää mies kun se saapuu lomille armeijasta mutta en millään keksi mitään yllätystä..
Enkä meinaa mitään seksiin liittyvää On vähän hankala keksiä koska ei voi koskaan tietää että ollaanko kahestaan vai onko muita kotona koska ei olla muutettu vielä yhteen..
Oon miettiny et käviskö keilaamassa ja sit käytäis jossaki kivassa paikkaan syömässä ja vaikka leffassa ja pientä hemmottelua miehelle vielä..
Ehottakaa jotain pientä kivaa mitä vois tehä kahdestaan

Vierailija

No jos yhtään oikein muistan niiltä ajoilta kun oma parempi puolisko oli intissä, niin se tuli sieltä aina aika rättiväsyneenä kotiin, jolloin mieluisin yllätys hänelle oli saunaan pääseminen ja sen jälkeen mukava koti-ilta jonkun hyvän leffan sekä tietty herkkujen ja oluen parissa. Keilaamaan tms "ulos" hän ei olisi halunnut lähteä kun kerrankin oli mahdollisuus päästä kotiin, mutta toki miehet on erilaisia.

Vierailija

Itse olen tehnyt joskus kunnon aamupalan,kun mies on ollut vielä nukkumassa ja on kyllä yllättynyt kovasti herättyään,kun pöydässä on ollut jogurttia,leipää,hedelmiä ja puuroa nätisti katettuna :-)

Vierailija

Mun mielestä esim. roolileikit on aina hauskoja, koulutytön pukua ei oo vaikee löytää omasta kaapista ja puputytön korvatkin löytyy ihan mistä kaupasta vaan.

Ite just ajattelin yllättää oman miehen kun se tulee lauantaina lomille. On taas uutta alusvaatetta ja voisin tarjota kylmää bisseä ja esimerkiksi selkähierontaa. Sitte voisi ostaa herkkuja kaupasta, esim. toffifeetä kun se jumaloi sitä.

Vierailija

meillä ainakin tällä hetkellä kun mies on myös armeijassa, toimii parhaiten kylmä bisse, elokuva, hyvä ruoka ja yhdessäolo. Näin ainakin aina kotiin tulo iltana. Sitten voi kuulostella millä mielellä miehes on, mun on ainakin ollut niin väsynyt, ettei ainaskaa varmaa ekana iltana kauheesti mitään ihmeellisyyksiä jaksa, vaan on kiva, kun on vihdoin päässyt kotiin.. Mutta tosiaan, miehet on erilaisia.. :)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat