Orgasmi seksissä

Seuraa 
Liittynyt22.12.2009

Olen seurustellut nyt n. 7,5kk poikaystäväni kanssa ja seksi on ollut osa suhdettamme n. 5kk. En kuitenkaan ole päässy kertaakaan sinne huipulle asti, saanut orgasmia, vaikka seksi tuntuu muuten hyvältä.

Ongelma muodostuu siinä, kun olen edelleen melko ujo puhumaan näistä asioista ääneen, enkä ole täten maininnut asiasta poikaystävälleni. En jostain syystä "uskalla" pyytää miestäni esimerkiksi ottamaan suihin minulta, vaikka itse hän on pyytänyt montakin kertaa minua ottamaan suihin häneltä ja olen ottanutkin. Hän kyllä sormettaa minua esileikkinä, mutta sekin kestää yleensä hyvin vähän aikaa ja jää mielestäni usein kesken.

Ujouteni asian suhteen johtunee siitä että kumppanini on ensimmäinen seksipartnerini ikinä (ts. vielä 5kk sitten olin neitsyt), eikä seksi aikaisemminkaan kuulut puheenaiheisiini kenenkään kanssa. Asia kuitenkin vaivaa minua. Enhän voi jättää tätä asiaa vaan myöhemmäksikään, menisi jo lievästi noloksi sanoa joskus myöhemmin (ellei ole jo nytkin) että "hei, en oo muuten kertaakaan saanut orgasmia sun kanssa". Tiedän, ei seksi ole vain orgasmin tavoittelua jnejne, mutta silti.

Äh, toivottavasti tajusitte pointin. Aika sekametelisoppa tämä teksti. Miten ihmeessä saisin..hmm..kerättyä rohkeutta(?) itseeni ja puhua asiasta. En ymmärrä mikä tässä nyt on niin vaikeaa, luonnollinen asiahan seksi on. Kai sitä vaan jotenkin pelkää, että toinen torjuu.. Tai jotain. Vaikka eihän tuo nyt ole ollenkaan todennäköistä.

Sivut

Kommentit (26)

Vierailija

Jos asiasta ääneen puhuminen tuntuu vaikelta, nii miten ois jos kirjoittaisit poikaystävällesi vaikka kirjeen? Saattaa kuulostaa aika tyhmältä, mut omasta kokemuksesta voin sanoa, että kun jonkin ongelman on saanut purettua paperille, ei se tunnukaan niin isolta jutulta :) Suosittelen lämpimästi.

Vierailija

Rohkeutta vaan. En oikein muuten osaa neuvoa. Mutta kokemusta on siitä että n.4v seurustelun aikana (josta seksi mukana kuvioissa n.3v) sain kenties 2-4kertaa orgasmin. Että mielestäni melko normaalia jos ei ol 5kk jälkeen vielä saanut yhtäkään. Että ei kannata ottaa itselleen eikä kumppanille turhia paineita asiasta.

Vierailija

Olen seurustellut mieheni kanssa kolme ja puoli vuotta. Suhteessamme meni varmaan vuosi, ennen kuin sain ensimmäisen orgasmini hänen kanssaan yhdynnässä (tai siis kenenkään kanssa, hän oli ensimmäiseni eli myös ainoani). Suuseksin avulla olin saanut orgasmeja alusta alkaen. Meillä se homma meni jotenkin niin, että alunperin mies ehdotti sitä, enkä minä sitten tohtinut kieltääkään. Ja onneksi en kieltänyt, se oli upeaa! Rohkaise mielesi ja suostu sinäkin ensi kerralla, kun miehesi sitä ehdottaa. Pitkän aikaa meni niin, että mies hoiteli minut aina ensin suuseksillä, ja sitten oli hänen vuoronsa nauttia.

Kun lopulta löysin puolivahingossa asennon ja tavan, josta sain yhdyntäorgasmin, olin onneni kukkuloilla, koska olin luullut, että joutuisin teeskentelemään koko loppuelämäni. Totta puhuen mieheni ei edelleenkään tiedä totuutta, ellei ole sitä itse jälkeen päin hoksannut. Puhuttu siitä ei olla. Toisaalta se on ainoa asia seksin saralla mistä ei olla puhuttu... Ollaan nimittäin äärimmäisen avoimia siinä suhteessa... Olipas tämä monimutkaisempaa kuin osasinkaan kuvitella kun aloin kirjoittamaan. Ehkä pointtini oli kertoa että tuota on käynyt muillekin, ja että silti sitä ollaan alettu orgasmeja saamaan, vaikka alku onkin ollut kivikkoista.

Puhuminen auttaisi varmasti, ainakin sen verran että pyydät pidempiä esileikkejä. Ja kokeile ihmeessä sitä suuseksiä! Itse pelkäsin aluksi kaikenlaista siihen liittyvää, minun oli jotenkin vaikea kuvitella, että joku voisi tykätä suuseksin antamisesta naiselle.. Ymmärrät varmaan. Mutta kun pitää puutarhan aisoissa ja huolehtii hygieniasta, niin mies nauttii siitä touhusta ihan älyttömästi. Eikä se sitä ehdottais, jos se ei siitä nauttis.

Kumppanisi varmasti nauttii ajatuksesta että hän on sinun ensimmäisesi. Voisit vedota siihen ja selittää, että olet sen takia ujo ja hieman ehkä hakoteillä. Hän löytäisi varmasti oikeat keinot opettaaksesi sinut avoimemmaksi ja nauttimaan seksistä.

Vierailija

mulla oli sillo joskus ihan sama tilanne.. sitte keräsin rohkeutta ja sanoin että en oo saanu orgasmii jne. En oo siltikä lauennu ikinä muutaku suuseksistä ja sormituksest. Mut seksi parani ku mies alko yrittää enemmän :) puhu sille !

virtahepo91
Seuraa 
Liittynyt22.12.2009

Toi taitaa olla aika yleistä ettei nainen saa orgasmia, mitä nyt oon lukenu näitä viestejä ja ihan omasta kokemuksestanikin. Vaikken nyt varsinaisesti seurustellu paljon olekaan, niin kuitenkin seksiä useasti harrastanu enkä kyllä koskaan orgasmia oo saanu.. Ei kai auta ku yrittää kerätä rohkeutta puhua asiasta tai sitten vaa kärsiä :D

Vierailija

Mulla on kans niin etten ikinä ole saanut yhdynnässä orgasmia mutta suuseksissä ja sormettaessa tulen, ja aina. Se on niin mielettömän herkkua kun mies puuhailee alakerrassa :D Yksi ystäväni poti samaa ongelmaa kuin sinä, ei tiennyt miten ehdottaisi suuseksiä poikaystävälleen. Sitten hän heitti että kokeillaanko 69 ja siitä se sitten lähtikin. tuo kaksinumeroinen herkku on kuulemma parasta mitä sille on tapahtunut :D

Vierailija

Tuossa vaiheessa voi olla vähän tökeröä mennä yhtäkkiä sanomaan, että "hei muuten, en oo koskaan saanu orgasmia sun kanssa".
Mutta ehkä voisit joskus kokeilla vihjata poikaystävällesi, että "mitä jos vaikka kokeilisit sellaista..." tai jos hän lopettaa liian aikaisin jonkin jutun, mikä tuntuu tosi hyvältä niin pyydät jatkamaan vielä vähän pidempään. Ja seksin lopuksi voi aina antaa palautetta, että mikä oli hyvää ja mikä ei niin sytyttänyt, niin pikkuhiljaa poikaystäväsikin oppii, mistä sinä tykkäät ja ehkä joskus vielä saavutat sen orgasminkin.

Vierailija

Täytyy myöntää, että itekään en saanu alkukausina ollenkaan kun en pitänyt itsestäni, en vielä luottanut täysin mieheen jne. Nyt kun kaikki noi on päästy yli niin lähes joka kerta sen saan :) <3

Tuo ujous saattaa kyllä olla se syy, minkä takia et saa :/ Parisuhteessa pitäisi kuitenkia osata ja oppia puhumaan myöskin noista ei niin läheisistä puheenaiheista. Uskon, että toi poikaystäväsi on myös tiedostanut ongelmasi kun ette puhu asiasta. Nyt siis otat vaan härkää sarvista kiinni ja puhut suusi puhtaaksi. Kyllä se miehesi pitäisi sitten ymmärtää asioita kun sanot että oot ujo puhumaan tästä asiasta :) Sitten kun sulla on hyvä mieli sen suhteen niin osaat rentoutua eikä ole sitä "mindblockia" siellä takaraivossa kummittelemassa. Ei se O tule ajattelemalla, vaan tuntemalla.

Vierailija

Itselläkin ensimmäinen suhde jossa seksi on ollut osana. Olen varma että kumppanisi on avulias ja ymmärtäväinen, jos vaikka edes hieman vihjaiset mistä pidät. Jos tuntuu, ettei esileikki kestä tarpeeksi pitkään, ota kädestä kiinni ja sano että "jos vielä vähän". Miehelle on aivan varmasti tärkeää että sinä nautit yhtä paljon kuin hänkin. Ehkä voit ensin oppia nauttimaan orgasmista sormettelussa ja suuseksissä, yhdyntä tulee sitten ajallaan luonnollisesti.

lasinpuhallus
Seuraa 
Liittynyt22.12.2009

Kiitos paljon vastanneille, olette kyllä rohkaisseet mua. :) Pitänee vaan yrittää sitten saada suunsa auki tässä vielä.. jotenkin..

Joillekin vielä, jotka tuntuivat ymmärtäneen mut väärin, niin en koe ongelmana sitä, kun en yhdynnässä saa orgasmia (sehän ei noin puolilla naisista tule koskaan tapahtumaankaan/se ottaa aikansa jne), vaan se, kun poikaystäväni ei juurikaan myöskään sormeta mua eikä ole koskaan myöskään ottanut suihin multa. Enkä ole koskaan viitsinyt itse pyytääkään, koska "jos hän ei halua tms niin tulee vaivaantunutta". Tai jotain. (Ts. ongelma on mun pään sisässä.) :p Ja tämän myötä en ole saanut poikaystäväni kanssa orgasmia edes käsipelillä.

Vierailija

Itse olen kyllä tullu useampaan kertaa, eri ihmisten kanssa, luulen että mulla ainakin helpottaa asiaa se, että pidän säännöllisesti ns. omaa kivaa ;) Tiedän miten saan itseni tulemaan, ja eri miesten kanssa toimii eri asennot :) Harjoitusta, ei kannata stressata asiasta! Ja mulla ja poikkiksella toimii hyvin että pystytään puhumaan asioista, mutta voidaan vaikka tekstata jos on jotain noloja tms asioita joista pitää puhua. Asiat järjestyy!

Vierailija

Tää on ehkä vähän tyhmä kysymys, mutta miten miehelle voi ehdottaa että hän esim.sormettaisi? Tekis mieli tuntea miltä se tuntuu kun toinen tekee sen, mutta pelottaa että poikaystävä ei tahdokaan tehdä sitä... :/

lasinpuhallus
Seuraa 
Liittynyt22.12.2009

"Tää on ehkä vähän tyhmä kysymys, mutta miten miehelle voi ehdottaa että hän esim.sormettaisi? Tekis mieli tuntea miltä se tuntuu kun toinen tekee sen, mutta pelottaa että poikaystävä ei tahdokaan tehdä sitä... :/"

Tätäpä itsekin kyselisin, tiivistettynä...

Vierailija

Me ollaan seurusteltu mun kultani kanssa joku 7kk ja siitä 5,5kk on ollu seksi mukana. Hän on mun ensimmäinen seksikumppani ja mäkin oon ollu just kauheen kauan aikaa ujo sängyssä, mutta nyt viime aikoina oon rohkastunu kauheesti, ku oon huomannu, et kultakin haluu kokeilla kaikkee uutta.
Sillain, et nyt ollaan kokeiltu eriasentoja ja kokeiltu, et mikä tuntuu hyvältä.

Aiemmin mä oon ollu joillakin kerroilla ihan just tulossa ja kultakin on huomannu sen, mutta sitten se onki saanu sen ittensä laukeemaan. Kuitenkin TÄNÄÄN sain orgasmin ekaa kertaa yhdynnässä (aikasemmin sormettaen kyllä joo) ja täytyy sanoo, et oli se aika mieletön tunne, mut meillä oli kyl aika pitkät esileikit ja tajusin, et huolellisella esileikillä on oikeesti iso merkitys.

"Tää on ehkä vähän tyhmä kysymys, mutta miten miehelle voi ehdottaa että hän esim.sormettaisi? Tekis mieli tuntea miltä se tuntuu kun toinen tekee sen, mutta pelottaa että poikaystävä ei tahdokaan tehdä sitä... :/"
-Mä luulen, et voisit sanoo ihan suoraan, mä en usko, et poikaystäväs kieltäytyis (pitäis olla aika erikoinen tapaus), jos et uskalla kuitenkaan sanoo niin johdattele pojan käsi sormettamaan sinua ja näytä mikä tuntuu sinusta hyvältä (sano vaikka, et tää tuntuu hyvältä tai jtn.)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat