sopivan hintainen joululahja?

Vierailija

Mikä on mielestänne sopivanhintainen joululahja seurustelukumppanille, jonka kanssa on seurustellut n. 4 vuotta? Tietenkin ajatus on tärkein mutta kiinnostaisi tietää minkä hintaisia lahjoja ostatte ja odotatte saavanne poikaystäviltänne? Oletteko sopineet yhdessä minkähintaiset joululahjat ostatte toisillenne? :)

Kommentit (8)

Vierailija

Oon seurustellu poikaystäväni kanssa melkein sen 4 vuotta ja jos nyt lasken minkä hintaisen joululahjan oon ostanu hälle tänä vuonna niin se taitaapi olla n. 50e... Minusta tuo on aika iso summma (opiskelija kun olen), vaikka se lahja ei kovin "iso" ole. Mutta ajatushan se on tärkein :)

Koskaan ei olla sovittu minkähintaset lahjat ostetaan toisillemme, pitää kuitenki aina ottaa huomioon toisen varallisuus, onko ollu töissä, opiskeleeko jne..

Ja oishan se mielenkiintosta saaha tietää, minkä hintasia lahjoja muut ovat ostaneet kumppaneilleen ja mikä on muitten mielestä sopivan hintanen lahja :)

Vierailija

Oon seurustellu poikäystäväni kans 2 vuotta ja 2 kuukautta ja ostin hänelle tänä vuonna lahjan joka maksoi 100 euroo. Viime vuonna ostin 120 euron lahjan. Olen myös opiskelija ja rahaa ei ole käytettävissä yllin kyllin mutta joulu- ja syntymäpäivälahjoissa en halua pihistellä koska rakastan poikaystävääni. :D mutta tottakai ajatus on aina tärkein lahjaa ostettaessa.

Vierailija

Ostin vain kaksi t-paitaa (yht. 20€)ja musiikkikirjan (20€). Mutta kulti tietää että ei ole varaa paljoa, avoliitossa kun asutaan ja minulla on melkein tuplasti pienempi palkka ku hällä =) Ei sovittu mitään hintoja ku sen verran että ei mitään turhaa ja yli-kallista osteta :D Ajatus on tärkein.

Vierailija

Juu ei täälläkään hirveesti olla ainakaan törsätty niihin joulupaketteihin. Ollu vähän budjetiltaan heikko vuosi minulla, mutta näillä mennään. :D Avokilleni annan n. 40€ lahjan, hänen suunnaltaan en tiedä yhtään mitä on tulossa! Yhteisiä hintasopimuksia ei olla tehty.

Vierailija

Lähemmäs kolme vuotta tullut seurusteltua poikaystävän kanssa, mutta ei olla kyllä koskaan mitenkään hirveesti rahaa laitettu joulu- tai muihin lahjoihin. Ajatus on ollu se tärkein, ja kumpikin on koittanu löytää jotain toiselle oikeesti mieluista tai tarpeellista. Yleensä lahjat on kai puolin ja toisin ollu n. 10-20 euroa, eli leffoja, julisteita jne. Jotain pientä, mutta sellasta mistä näkee, että toinen on ajatellut toista.

Sitäpaitsi, kun eletään kaukosuhteessa niin tänä joulunakin se suurin lahja taitaa olla se yhteinen aika jonka saan rakkaani kanssa viettää heti joulun jälkeen. Panostan sitten ruokiin yms. pikkasen enemmän, joten se kaikki on osa poikaystävälleni annettavaa joululahjaa. :)

Vierailija

Yhdessä ollaan oltu vähän alle vuosi, ja useamman pienen joululahjan hinnaksi kertyi noin 50 euroa. En kuitenkaan usko että summa vuosienkaan jälkeen kovin paljoa nousee. Riippuu tietysti siitä mikä on ajankohtainen lahja, ja mille kullalla on tarvetta. En halua asettaa mitään ylärajaakaan, ja satasiakin olen valmis maksamaan kun elämää ja varallisuutta alkaa karttua enemmän. Tärkeintä on kuitenkin, että lahja on mieleinen ja ajatuksella ostettu.

Vierailija

Mä en myöskään hirveästi hintaa mieti, kun kullalleni lahjaa ostan. Ollaan oltu yhessä nyt vähän yli vuosi, ja ehkä noin 50 euroo olisin tällä hetkellä valmis maksamaan, opiskelija kun olen. Tänä vuonna lahjaan meni noin 30 euroa, ja luulen, että kulta oli myös aika samoilla linjoilla:) Ehkä suhteen alussa tuli käytettyä enemmänkin rahaa, kun ei vielä tuntenut toista niin hyvin, ja halusi varmasti antaa mieluisan lahjan..?

Vierailija

Vajaa puolivuotta seurustelua takana ja nyt koitti ensimmäinen yhteinen joulu. Itse käytin poikaystävääni rahaa noin 70e. :) aikaisempina vuosina olen käyttänyt poikaystävieni joululahjoihin noin 30e.

Riippuu aina tilanteesta. Aikaisempina jouluina ei ole ollut töitä, ni sillon tietysti pienempi budjetti. mutta nyt sai vähän tuhlailla ku töitä riittää :D

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat