Ällöttävä tapa - kynsien pureskelu

Vierailija

Heips kaikki! Minulla on tosi inhottava tapa, sillä pureskelen kynsiä...Eikä se ole mitään pientä pureskelua vaan se on alkanut mennä jo vähän yli.): Olen ollut nyt n.3viikkoa "kynsienpurulakossa" joita olen yrittänyt jo kymmeniä kertoja mutta aina vaan sorrun. Olen yrittänyt lopettaa pahettani erilaisilla pahanmakuisilla kynsilakoilla mutta nekään eivät tepsi... Koulussakin on ihnottavaa kirjoittaa jtn jos joku katsoo. Ajattelen aina että ne katsovat kynsiäni ja siksi arastelen kirjoittaa... Kysyisinkin nyt teiltä ihanat ihmiset apua ongelmaani.(: Onko jollakin kenties sama ongelma? Ja miten olette päässeet eroon siitä? (: Kiitos, olette ihania!<3

Kommentit (7)

Vierailija

Täällä toinen patoutunut kynsien pureskelija :)

Toi kynneli ym pahanmakuiset kynsilakat ei mun ja muiden samasta kärsivien kokemusten mukaan auta pätkääkään. Kyllä se ekan viikon kaks menee, sitten siihen makuun tottuu - tai irvistellen jatkaa pureskelua :p

Mulla paras keino on mustan kynsilakan laittaminen, jostain syystä en sillon pureskele kynsiä, tai ainakin hyvin paljon vähemmän. Mustan kynsilakan avulla oon saanut joskus tosi pitkätkin kynnet :) En tiedä mikä siinä mustassa on, mutta muut värit ei ole mun kohdalla olleet yhtä tehokkaita. Toinen on se, että koittaa kokoajan keksiä käsille jotain pientä tekemistä: joku stressipallo tms, kuvion piirtäminen, kirjoittaminen tms reiteen (toimivaksi todettu!).

Vierailija

Heei, mulla oli toi sama ongelma jossain vaiheessa. Mulla ei todellakaan auttanut mitkään lakat tai kynnelit. Mä pureskelin kynsiä jos luin vaiks pari sataa sivua pitkään kokeeseen. Jotenkin vahingossa samalla sit pureskeli kynsiä. Sit toi tapa vain jotenkin jäi. Mä taisin ajatella, että jos en pure nyt kynsiä ja ne kasvaa, niin voin sit laittaa lakkaa kynsiin. (lyhyiin ei oikein kannata, näyttää rumalta)

Vierailija

Moikka!
Yksi hyvä tapa mahdollisesti päästä eroon kynsienpureskelusta jos on kokeillut jo pahanmakuiset lakat niin käydä ottamassa itselle geelikynnet. Koska kuitenkin niitä ei voi pureskella, tai voihan niitä tietty yrittää. :D Mutta jos jonkun aikaa niitä pitää niin luulen että se kynsienpureskelu saattaisi unohtua ! Ja varoitan, että yksi asia miksi kannattaa yrittää päästä eroon kynsienpureskelusta niin jos kynsiaihe vaurioituu tai tulee pahempia tulehduksia niin kynsienkasvu saattaa hidastua/loppua kokonaan. Joten suosittelisin että kokeile ottaa geelikynnet. :p

Vierailija

Itse syön myös kynsiäni, toisinaan niin paljon, että saan veret irti kynnen alta. Ratkaisin kuitenkin ongelmani räikeän värisillä kynsilakoilla. Mitä huomiota herättävämpi lakka, sitä epätodennäköisemmin syön kynteni. Muuten lakka halkeilisi ja menisi ruman näköiseksi.

Tällä konstilla olen saanut kasvatettua kynteni ajoittain melko pitkiksi, mutta myös kommentteja kavereiltani. =D Kaikki eivät ole pitäneet räikeistä väreistä.

Edamss
Seuraa 
Liittynyt20.2.2012

Itse kanssa ennen purin nii paljon kynsiä, että alkoi sattua. No hain tavallisesta ruokakaupasta esim. Prisma tai K-citymarketista sellaista kuin: Stop -kynsien pureskelulle. Ja kyllä on auttanut tosi paljon, vähänki jos laitan suuhun kynsiä nii tekee mieli oksentaa, koska se maku on sellainen, että se ei lähe oikein millään pois paitsi jos syöt jtn.

SUOSITTELEN SITÄ!

Linkki, että millainen se on: http://www.upea.fi/upea/sp_tuote&id=90366

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat