Mitä mies mahtaa haluta?

Vierailija

Olen tuntenut nyt vuoden ajan yhden miehen. Meillä on ollut lähes koko vuoden erinäköistä sutinaa, enemmän tai vähemmän. Nyt viime aikoina taas enemmän ja on tullut puheeksi, että molemmat pitäisivät toisistaan enemmän kuin kavereina. Näämme usein ja harrastamme seksiäkin, mutta näkemisemme eivät ole mitenkään seksipainotteisia.. Eli viihdymme siis muutenkin yhdessä.

Pari viikkoa sitten puhuttiin miehen kanssa viimeksi tästä tilanteesta. Puhuminen loppui siihen, että mies sanoi ettei halua seurustella nyt kenenkään kanssa. Väitti silti todella pitävänsä musta enemmän ku kaverina. Hmm?

Tiedän, että miehellä on paljon muita naisia.. Voimme puhua niistä avoimesti, mutta jotenkin se tuntuu minusta pahalta. En ole pahemmin sanonut asiasta miehelle. Miehen mielestä myös minulla saa olla muita, mutta häntä ei kiinnosta kuulla niistä.

Sovimme, että mies miettii mitä haluaa elämältä ja minusta. Nyt on kuitenkin kulunut 2 viikkoa ja tuntuu että olemme ajautuneet samaan vanhaan kaavaan, eikä mies taida oikeasti miettiä mitään.. Uskon että hän todella välittää minusta, mutta millä tavalla? Jos hän muidenkin kavereidensa kanssa panee... Kun keskustelimme asiasta niin mies sanoi, että näyttää siltä että minä ajattelisin tykkäämisen vain fyysisenä.. Se ei ole totta, mutta jos mies panee muitakin kavereitaan, niin miten voisin uskoa että olisin jotenkin erityinen?

Viime keskustelun jälkeen mies on kuitenkin avoimemmin pitänyt minua kädestä julkisesti.
En silti tiedä mitä pitäisi tehdä.
Osaako kukaan auttaa?

Kommentit (4)

Vierailija

no, vaihtoehtoja on muutama
1. mies ei ole valmis suhteeseen mutta olet ekana "jonotuslistalla"
2. mies pitää sua fuckbuddynä ja ettii kokoajan jotain muuta
3. mies haluaa leikkiä jotain poikamiesunelmaansa :D ja pitää eri naisia vuorotellen..

tässä vaiheessa mä toimisin näin:

venyttäisin kuminauhaa vähän siihen suuntaan että
1)ottaisin selvää tuleeko mies mustasukkaiseksi
2) näyttäisin etten ole mikään itsestäänselvyys, ei suoranaista "ota tai jätä" mutta sinnepäin, esim. ettet ehdi näkemään kun on muite kiireitä tai et itse ota yhteyttä vaan odotat että mies ottaa
3) alkaisin pihdata ja sanoisin että "en mä nyt sellasia voi kun mulla on muutakin nyt ja me ei ees seurustella ja mä olen tullut niihin tuloksiin että mä en enää harrasta seksiä muuten ku parisuhteessa"

Vierailija

Noniin, minullakin olisi pähkäiltävää miehen halujen kanssa, joten kysäisen teiltä mielipiteitä. Elikkäs:

Tapasin uuden vuoden lomalla laskettelukeskuksessa aivan ihanan miehen, jonka kanssa meillä kesti romansso koko lomani ajan (tapasiumme heti ensimmäisenä iltana). Romanssia ehti kestää 4 päivää. Mies oli aika "liimautunut" minuun koko ajan, eikä jättänyt minua viesteiltään rauhaan. Itse en aluksi lämmennyt miehelle niin paljon kuin mies minulle, mutta lopuksi sitten kummatkin myönsivät olevansa ihastuneita. Tulee viimeinen päivä, ja kotiinlähdön aika. Mies vannottaa minulle, että tapaammehan vielä, ja sovimme tapaavamme "joskus vielä" koska kotipaikkojemme välissä on vain 100km.

Pääsen kotia, ja miehestä ei enää kuulu niin aktiivisesti mitään. Facebookissa mies tosin aina juttelee oma-aloitteisesti, kun satun olemaan yhtäaikaa paikalla. Keskustelut ovat silti hyvin arkisia, ja muutamiin vihjailuihin näkemisestä mies ei ole antanut vastausta vaan muuttunut etäiseksi. Tämmöistä käyttäytymistä se on ollut, ja nyt minulla meni hermot, ja laitoin suoran kysymyksen hänelle, että ajattelenko häntä turhaan ja sitä, että näkisimme. Hän vastasi, etten saa hätäillä, ettei hän varsinkaan halua hätäillä.. Sen jälkeen hän on taas ollut "ihan arkisissa puheenaiheissa".

Mitää. Yrittääkö mies tahallaan pyörittää minua pikkurillinsä ympärille, vai onko kyseessä joku nössö, joka ei vaan uskalla sanoa, että jätetään nää jutut sinne laskettelukeskukseen sittenkin. Vai onko hän oikesti kiinnostunut muttei halua hätäillä? Mielipiteitä?

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat