Mahdottoman tummat silmänaluset

Vierailija

Mulla on äidiltä perityt melkoisen tummat silmänaluset. Onko olemassa jotain oikeasti toimivaa silmänympärys ym voidetta? Ainakin Lumenen omaa kokeilin, mutta lupauksista huolimatta mitään ei tietenkään tapahtunut. Onko nää kaikki tälläset tökötit huijausta vai auttaako niistä jotkut?:D Tai onko olemassa jotain muita vippaskonsteja?

Entä mikä on paras meikkiyhdistelmä peittämään nuo tummat alueet? Itse käytän peitepuikkoa(Rimmel) ja meikkivoidetta(Lumene), mutta näin talvella ei meinaa kuiva iho kestää sitä pakkelimäärää rasvauksesta huolimatta:(

Hmm tää ois ehkä sopinu sittenki paremmin muotiin ja kauneuteen, mutta liittyypä tämä väljästi tännekin aiheeseen...

Kommentit (4)

Vierailija

Minullakin on tummat silmänaluset ja vielä pussit silmien alla vaikka nukkuisin paljon... Silmäpusseihin auttaa kun laittaa aamulla lusikat pakastimeen noin 10 minuutiksi ja sitten pitää silmien alla, pussit "laskee" ainakin vähän :)

Tummiin silmänalusiin käytän Cliniquen All about eyes concealer -ainetta. Se on aika vaaleaa (mulla on sävy 01 Light Neutral ja olen aika vaaleaihoinen) joten sitä pitää laittaa kerralla TODELLA vähän. Putkilossa on ainetta 10 ml mutta kuluu tooosi hitaasti kun sitä pitää tosiaankin laittaa niin vähän :D Maksoi noin 20 e, opiskelijan kukkarolle aika kallis mutta toisaalta se todella kestää erittäin pitkään. Siihen päälle sitten laitan kevyesti "töpötellen" meikkipuuteria :)

Mulla ainakin tuo toiminut ihan hyvin :)

Vierailija

Voiteesta en tiedä, mut suosittelen Maybellinen purecover mineral -peitevoidetta. Muistaakseni tuo ei ole mikään kalliskaan :) Peittävyyttä lisää vielä se, että kun laittaa ainetta alueelle ni antaa kuivua ensin vähän aikaa ja sit vasta levittää sen. Ja sit päälle vähän puuteria. Toimii :)

Vierailija

Itselläni on todella vaalea iho, ja silmänaluset melkein sinertävät välillä :/ mutta peittari tee trea oil (body shopista) ja lumenen natural code puuteri toimii erittäin hyvin. Joskus käytän myös meikkivoidetta (myöskin lumenen natural code) En ole vielä kokeillut silmänympärysvoiteita, mutta lähtisin niitäkin etsimään body shopista. Olen erittäin tarkka mitä meikkejä/tuotteita käytän, ja että onko eläintestattu vai ei.

Kuivaan ihoon suosittelen body shopissa käyntiä, siellä ne neuvoo mikä voide voisi sopia ihollesi parhaiten. Jos olet herkkä hajustetuille voiteille, suosittelen apteekista aqualan L voidetta joka on erittäin hyvä kuivalle iholle!

Toivottavasti löydät sopivat tuotteet jostakin!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat