exä rikkoo suhdetta

Vierailija

Eli siis ongelmana on poikaystäväni (vaikkapa X) exä rikkoo meidän suhdetta.
Exä pistää Xlle viestejä, katuvansa, haluavansa palata yhteen, rakkasuviestejä, törkeitä jne jne. Mua loukkaa se, ettei X tee tarpeeksi selväksi exälleen, ettei halua sitä. Tai sitten sen tunteet on herännee eikä se halua tehdä selväksi. Joka tapauksessa meillä on todella hyvä suhde ja sovitaan toisillemme. Meillä on sitä jotain. Mutta suhde on mennyt tän exän vuoksi ihan mahdottomaksi. EN kestä enää niitä viestejä ja vikittelyjä. X tiedää kuinka paljon sen exä satuttaa mua, muttei tee asialle mitään. Sanonut rakastavansa mua, muttei täysin. Mitä tarkottaa? X vaatii mua karsimaan miespuolisia henkilöitä mun elämästä, koska häntä satuttaa ja loukkaa kun ne pistää viestiä mitä kuuluu ja mitä teen tms. harmitonta, missä ei ole mitää flirttailua mukana eikä mitään. Ja sit itte antaa exänsä satuttaa mua ja pistää sellasii viestejä. Ja vaikka mitä. Lupasi poistaa ja valehteli siitäkin. Sain vkl aikana selville, ettei ole poistanut ja velehdellu mulle. Mitä mä teen? En siis pysty olemaan ilman Xää, koska tunnen, että hän on se oikea, mutta hänen vaatimuksensa sen rinnalla, että pyydän vain yhtä asiaa. Saa mmut rikki. Todella rikki. EN päästä kovin monia lähelleni, enkä ole sanonut kenellekään aikasemmin rakastavani sitä. En edes ensirakkaudelleni enkä edellisissä suhteissa. Olen luopunut niin monesta asiasta Xän vuoksi. Koska haluan panostaa tähän suhteeseen, mutta mitä X tarkoittaa tällä kaikella?

Kommentit (7)

Vierailija

Mulla oli vastaava tilanne ku olin vasta alkanut seurustelee nykyiseni kanssa. Sen eksä alko pommittaa sitä viesteillä ja oli lopulta ihan suoraan sanonu että haluu mun miehen takas eikä osaa kuvitella itteesä kenenkään muun kanssa. Mun mies onneks teki sille selväks ettei oo enää kiinnostunu ja vähän ajan päästä tää sen eksä alko seurustelee jonku toisen kanssa. Mulla tuli jo tuosta paha mieli ja ois tullu vielä pahempi jos mies ei ois sanonu sille nii suoraan. Muutenki oon hetkittäi mustasukkanen mieheni eksistä. :/ Toivottavasti sä pääset sun poikaystäväs eksästä eroon. Jos sä pystyt kunnolla luottaa teijän suhteen pysyvyyteen ni sähän voit sanoo miehelles että joko se tekee tälle eksälle selväks ettei oo kiinnostunu tai sitte sä alat kahtoo maisemanvaihosta..

Vierailija

sirä oon täs jo pyytäny. jopa sitä et se ei pitäis yhteyt siihe, X lupas mut sain viikonloppuna tietää, että hän on silti pitänyt exäänsä yhteyttä ja pistänyt sen kans erilaisia viestejä. Loppujen lopuks halusin nähdä sen viestit ni X oli poistanut kaiken. Siis miks salatata ja piilotella, jos ei ole epäilyjen aihetta? Soitin loppujen lopuks sen exsälle ite ja juttelin sen kans, mut en mä usko et siitäkää on ollu hyötyä. On ollut todella paha mieli koska tää on ainut asia, joka on hiertäny meidä välejä ja harmittaa mua vietävästi. Se on pyytänyt, et mä teen muille ehdokkaille selväks, et mä olen varattu, mut mitä se ite tekee exänsä kanssa?
Luotan muuten X ja meijä suhde on ollut mitä ihanimpia mun elämässä aina siihe asti kun sen exä vapautui ja haluaaki Xn takasi. Kaike lisäks X ei omien sanojensa mukaan halua exäänsä, muttei silti tee asialle mitään. Ja muutenkin miks se ei tee selväks, ettei se halua sitä? Sen exä on kaiken kuulemani perusteella aika pleijeri ja sellane huonomaineinen, ni miks X haluais sen jos kerra haluaa tulevaisuutta mun kans? En ymmärrä. Sattuu vaan. Enkä tiedä mitä teen. En halua pistää poikki, koska tällä suhteella on todella hyvät edyllytykset, mut jos ei tähän tuu selkoa niin en mä pysty siihe. Oon tehnyt kaiken mitä X on pyytänyt ja mennyt huonoiks välit monen mun exän kanssa, mut miks ei hän voi yhtä exäänsä unohtaa? jos kerran se on merkityksetöntä? Olis ihanaa jos olis kokemusta omaavia ja neuvoja. En jaksa vain enää...

Vierailija

päätin antaa Xlle mahdollisuuden vielä. Mut nyt jäi vaivaamaan vain, että puhuuko hän totta, että tekee sen exälleen selväksi, ettei halua exäänsä vaan haluaa olla mun kanssa. Mietin, että miten sellaisesta asiasta voi varmistua. Sovimme myös, että jos hänen on pakko pitää exänsä ystävänään niin lisään omat karistetut henkilöt takaisin itselleni ja hänen on turha siitä ottaa mitään. Satuttaa vain kun X ei itsekään pian tiedä mitä haluaa. Luulen, että exä onnistuu jossakin vaiheessa vielä sekoittamaan Xn pään... mutta katsotaan sitä sitten. En ainakaan suostu alistetuksi suhteeseen enkä sellaiseen, jossa mulla ei ole mitään arvoa. Sanoin, myös, että Xn on turha odottaa samanlaista vastarakkautta, jos se ei ole tosissaan mun kanssa vaan leikkii 2 tulen välillä. En tiedä... olen loppu mutta haluan ainakin antaa mahdollisuuden - rakkauden vuoksi.

Vierailija

Jos X, sun poikaystävä todella tietäis mitä haluais ja haluais sut, niin hän tekis exälleen selväks mikä kuvio on ja laittais välit poikki tämän kanssa. Ja jos X, olis kypsä ja tajuis et parisuhde perustuu tasa-arvoon, rehellisyyteen ja kompromisseihin, niin hän ei olis valehdellut sulle pistävänsä välit poikki exänsä kanssa. Eikä hän vaatis sua pistämään välit poikki miespuolisten ystäviesi kanssa. Herää jo todellisuuteen tyttö: "Se oikea", ei voi olla kypsymätön, mustasukkainen, kompromisseihin ja rehelliseen keskusteluun kykenemätön poika. Jos mies valehtelee yhdestä asiasta, niin et tiedä mitä muuta hän sulta salaa. Olet ihan liian kiinni pojassa. Hyvän suhteen takia ei tarvitse luopua niin monesta asiasta, kuten ystävistään, se on huono merkki. Kompromissit on ok, mutta se, että mies rajaa sun elämää ja valehtelee tehneensä sun puolesta jotain mitä pyysit, ei ole ok.

Vierailija

kiitos Gitana, arvostan todella paljon totuuden sanoja, jotka olet ladonnut minulle. Niin moni on yrittänyt kertoa, mutta olen sulkenut itseni täysin. Vain alkoholin kautta pystyin tajuamaan oikeat tunteeni. Tajusin, että mulla on aivan liian monta ihmistä, jotka oikeasti välittää musta ja jotka haluaa mun parasta. Tajusin, että he olivat oikeassa. Ja toi sun viestis on oikeassa. KIitos siitä.

Vierailija

Tilanne: mies haluaa sekä säästää, että syödä kakun.
Mikäli tunteesi eivät ole tulleet selväksi lukuisista sanomisista huolimatta on mies joko tyhmä tai ei välitä sinusta/suhteestanne tarpeeksi tehdäkseen asialle jotain.

Vierailija

tarkoitatko, että mun pitäis oikeesti vain jättää asiat kesken hujan hajan ja pistää vaan välit poikki kokonaan? välillä omat tunteet ovat niin sekaisin, etten tiedä miltä must tuntuu oikeesti. :( en oikein tiedä mikä auttaisikaan pahaan oloon muu kuin se, että juttelisimme asioista

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat