Miten ujo tyttö saa ujon pojan kiinnostumaan?

Vierailija

Elikkä siis olen tavannut netissä yhden todella mukavan pojan ja ollaan päivittäin juteltu mesessä ja tekstailtu jatkuvasti. Poika on osoittanut selvästi kiinnotuksensa ja samoin minä. Alussa oli jo kovasti puhetta että voitaisiin joskus tavata toisemme ihan livenä ja molemmilla oli vahva tunne että viihtyisimme hyvin yhdessä ja juttua riittäisi.
Mutta..
tapasimme toisemme sitten perjantaina ja tapaaminen oli ainakin minun mielestäni kaikkea muuta kuin mukava. Poika kyllä vaikutti todella suloiselta ja mukavalta, mutta ongelmana oli se että kummatkin ollaan todella ujoja joten hiljaisia ja vaivautuneita hetkiä oli illan aikana paljon. Olimme kyllä tietoisia toistemme ujoudesta ennen tapaamista mutta silti tunnelma oli selvästi vaivautunut. Illan lopputuloksena oli siis että poika lähti paljon aikaisemmin kun alunperin oli tarkoitus eikä edes tekstannut illalla ennen nukkumaanmenoa niinkuin perinteisesti tekee.
Tuon perjantain jälkeen tunnelma on ollut selvästi vaivautuneempi ja tuntuu jotenkin että se yhteys joka oli meidän välillä, on nyt kadonnut. Poika kyllä lähettelee edelleenkin viestejä ja ollaan juteltu mesessä mutta tuntuu että juttua ei vain synny.
Haluaisin kovasti jutella pojan kanssa enemmän ja olisin kuitenkin todella kiinnostunut tutustumaan tähän poikaan paremmin, mutta keinot alkaa olla vaan vähän vähissä. Haluaisin kovasti tietää mitä poika minusta ajattelee mutten tiedä miten kysyä ettei poika pelästy. En halua kuitenkaan roikkua hänen perässään jos hän ei oikeasti ole kiinnostunut, koska tiedän että se on todella rasittavaa.
Olisiko teillä siis jotain vinkkejä miten tätä juttua saataisiin vietyä eteenpäin? Vai onko vain parempi antaa periksi? Miten ujoa poikaa pitäisi lähestyä niin ettei pelästytä?
Apu olisi enemmän kuin tarpeen ! Kiitos jo etukäteen :)

Kommentit (4)

Vierailija

Heippa, hmm sanoisinn että nähkää uudestaa, ja lopettaka VÄLITTÖMÄSTI joka pv txt ja msn puhelu, jos olette pitkään näin jo puhelleet, en ihmettelekään miksi teillä ei juttu luista ensi tapaamisella kun jo tiedätte toisestanne kaiken, vaikka ette ole nähnytkään ennen!!!

ja tollasen puhumis määrän jälkeen en ehmittele vaikka ollut jäistä, ite ainakin kerran vähä vastaavas tilanteessa ensi tapaamisen jälkeen sanoin viestillä pojalle että oli vähä jäistä ja kiusallista välillä, eipä ollut enskerralla ku siiitä pystyttii puhuu tai siis oli puhuttu;)

Vierailija

mulla on toi lähes sama ongelma:( en voi olla illala menemättä koneelle, sillä on pakko päästä juttelemaan. Ja jos toinen ei pääse koneelle niin sitten täytyy tekstata!! En itse ole yleensä kovin ujo, mutta poika on niin ujo... ja tämän pojan seurassa minusta tuntuu että olen itsekin todella ujo... Ongelma on just se että kun nähdään ni ei tiedä mistä puhutaan ku tuntuu että toisen tuntee jo, mutta kumminkaan ei tunne!! Ehdotan että tapaatte uudestaan ja puhutte asiasta ni eiköhän se siitä:)

Vierailija

Eiköhän huumori auta tähänkin hätään. Se, että uskaltaa nauraa itselleen varmasti murtaa jään teidän väliltä. Kysy rohkeasti suoraan mitä mieltä poika on susta ensitapaamisen perusteella. Ehdota myös uutta tapaamista ja vitsaile jotain kuisaantuneesta tunnelmasta viime tapaamisella. Tehkää yhdessä jotain rentouttavaa, niin jännittyneisyys alkaa hävitä. Esimerkiksi keilaaminen on paitsi hauskaa ja pelin edetessä ujous pikkasen väistyy.

Vierailija

Moikka! Mulla oli ennen uusien ihmisten seurassa aivan sama ongelma. Olin niin ujo, etten ensitapaamisella keksinyt paljon mitään puhuttavaa, mutta kun ihmisiin tutustuu paremmin, on seuraava tapaaminen jo huomattavasti leppoisampi. Ehdotan, että menisitte yhdessä vaikka leffaan. Silloin ei syntyisi kiusallisia hiljaisia hetkiä, mutta saisitte viettää aikaa toistenne seurassa. Sen jälkeen voisitte vaikka kävellä yhdessä kotiin tai mennä kahville, jolloin pystyisitte rupattelemaan(aloittaen esimerkiksi elokuvasta). Äläkä mieti liikaa mitä seuraavaksi sanoisit, vaan ole rohkeasti oma itsesi, sillä keskustelu ei muuten ole luonnollinen. Kaikki puheen aiheet ovat parempia kuin hiljaa oleminen. Lisäksi kannattaa myös yleisesti kysellä esimerkiksi pojan elämästä, jolloin opit tuntemaan hänet paremmin ja osoitat kiinostustasi. Toivottavasti pääsette molemmat ujoudestanne yli :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat