miehet on outoja

Vierailija

mitä mieltä olette, kun viime suhteeni päätti se toinen osapuoli. Niin nyt hän vaan haukkuu minua huoraksi ja luulee että silloin kun oltiin yhdessä niin petin häntä ja nyt hän ei jätä minua rauhaan vaikka olen sanonut hänelle etten ole pettänyt häntä ja että voisi vain jatkaa elämäänsä. miksi hän käyttäytyy näin?

Kommentit (2)

Vierailija

Siihen voi olla monta syytä:
1. hänestä on hienoa haukkua exsäänsä silloin hän on niin kova. :D
2. kaveri porukka voi olla sellanen jossa hänen pitää leikkiä kovaa ja saada näyttää heille kuinka sua voi sillä satuttaa.
3. hän karehtii sua jostain asiasta. =/
4. tai yksin kertaisesti on vanha suola ruvennut janottamaan ja jos hänellä ei ole käynyt flaksi enää sen jälkeen naisten suhteen ja yrittää saada sua takas. :D

Mä veikkaan tämmösiä mut voin olla väärässäkin. :o

Vierailija

Eipä mies ole vielä tainnut päästä susta yli, kun käyttäytyy noin lapsellisesti. Mutta hyvä, ettet enää seurustele noin lapsellisen miehen kanssa. Kehotan sua laittamaan välit kokonaan poikki exäs kanssa. Älä vatsaa puheluihin, vaihda numero, torju mesestä, poista facebookin kaverilistalta, välttele aina kun näet. Itse en sietäis moista, vaan näyttäisin miehelle, ettei mua kohdella kuin p*skaa. Sitäpaitsi mitä sillä on väliä, jos se luulee sun pettäneen? Tuskin pystyt sen mielipidettä muuttamaan suuntaan tai toiseen.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat