Help wanted!

Seuraa 
Liittynyt29.6.2009

Törmäsin eilen tilanteeseen, johon en voinut kuvitella törmääväni, enkä olisikaan halunnut törmätä.

Minulla on jonkin aikaa ollut sutinaa erään miehen kanssa. Olemme siis puhuneet puhelimessa ja meilailleet, ja tapailleetkin jonkin aikaa. Olemme puhuneet myös yhteisistä suunnitelmista, vaikkemme vielä yhdessä olekaan. Eilen kuitenkin eräs toinen miespuolinen ystäväni tunnusti olevansa ihastunut minuun. Hämmästyin totaalisesti tilanteesta, sillä en voinut kuvitellakaan hänellä olevan tunteita minua kohtaan.. Kerroin tilanteesta myös tälle miehelle, jonka kanssa minulla on ollut sutinaa, ja hänellekin se oli shokki.

Kumpikaan heistä ei halua kilpailua, mutta silti molemmat haluaisivat minut. En tiedä, mitä ajatella tai tehdä. Ymmärrän, että minun pitäisi tehdä päätös, mutten haluaisi loukata kumpaakaan, sillä välitän heistä molemmista ja rakastan heitä.

Mitä minun pitäisi mielestänne tehdä? Haluaisin tietää, onko teillä ollut samanlaisia tilanteita, ja miten olette tilanteesta selvinneet?

Kommentit (4)

Vierailija

on se väärin, että jonku ympärillä miehiä ( vielä jos kivoja sellaisia ) pyörii enemmän kun tarpeeks, siis liiaksi ja toisten ympärillä ei sitte yhtää:D

Hmm... mitähän pitäisi sanoa, etkö voisikatsoa hieman pidemmälle molempien kanssa ns.kavereina ja ehkä sitten huomaat toisen paremmat puolet paremmin tai itsellesi sopiviksi? sano miehille suoraan että olet itsekin ns, shokissa ja haluat aikaa selvittää pääsi, siihen asti molemmat ovat sinulle ystäviä.

älä ainakaan tee mtn hätiköityä tai tyhmää, mikä saattaa kaduttaa myöhemmi:)

Vierailija

Jos et osaa valita kumman kanssa itse haluaisit olla, niin todennäköisesti kumpikaan niistä ei ole oikea sulle.
Tämä siis mun mielipide, omien kokemuksien perusteella. Mutta eihän se välttämättä kaikkiin päde.

Vierailija

Mulla on ollut saman moinen tilanne mut mä olin kiinnostunut kolmesta miehestä yhtä aikaa mutta nämä miehet eivät tienneet sitä ollenkaan aluksi mut he kyllä sit hetken päästä huomasivat sen. :s

Tilanteesta selvisin sillä että annoin itselleni aikaa ja otin selvää kenen kans viihdyin paremmin ja kuka heistä pyöri mun mieles ensimmäisenä ja eniten. Sen neuvon annan että sanot tosiaan näille herroille että tarvitse miettimis tai selvittämis aikaa ja että voisimmeko olla ystäviä siihen asti. :)

Vierailija

NIMENOMAAN, kuten mansikkamarja jo totesikin; älä tee mitään typerää, mitä saattaisit katua muutaman vuoden päästä! Itse huomaan silloin tällöin ikävöiväni festari-ihastustani ja rakastustani, jonka kylmästi hylkäsin puolen vuoden "hengailun" jälkeen - toisen miehen takia, joka oli yksi täysi .... Typerys. :/ .. Ja oi kyllä, vaikka tällä hetkellä olen maailman ihanimman miekkosen kanssa yhdessä, ja olemme onnellisia, niin silti välillä mielessäni pyörii tämä.. Eräs mies. :)

Joten siis, mieti!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat