Kuinka edetä kokemattoman miehen kanssa?

Vierailija

olemme molemmat päälle parikymppisiä ja olemme nyt seurustelleet n. 2 kk. Seksiin asti emme ole edenneet, sillä mies kokee, että ei pysty vastaamaan tarpeisiini ja jarruttelee asian kanssa.

Minä olen kokeneempi kuin mieheni, jolla on muutoinkin epävarmuuksia seksissä kun taas minä olen puolestani melko välitön ja itsevarma.

Olen antanut tilaa ja yrittänyt vahvistaa miestä poistamalla hänen pelkojaan, mutta jostain hän edelleen niitä paineita itselleen kasaa onnistumisestaan. :( Mitä minä tekisin, jotta hänkin tuntisi olonsa riittävän varmaksi voidakseen kyetä seksiin? Olen aivan hukassa.

Kommentit (5)

Vierailija

koitan nyt vastata osissa vastaukseni kun ei tää kokonaisena sitä suostu tähän lähettämään : ( vai johtuukohan se edes siitä... )

Vierailija

ihan tämän viestisi takia rekisteröidyin .. itselläni oli samantapainen tilanne nykyisen poikkikseni kanssa ( itse olin tavatessamme seurustellut jo muutamien kanssa ja seksipuuhat oli ollut kuvioissa jo 14 vuotiaana, silloin 20 v poikkiksellani oli vielä poikuus tallessa.)Itse olen myös melko itsevarma ja "päällekäyvä" ,ja uskoisin että tässä onkin "ongelman ydin ".
Me emme seurustelleet vielä,mutta olimme jokapäivä yhdessä n. 4 kk ennen seksiin siirtymistä sillä vasta ekan kertamme jällkeen olin valmis seurusteluun ( kyllä se meinaan hämmästytti ja kummastutti myös minua kun ei miestä tuntunut kiinnostavan/vetäytyi tilanteista ETTä missä se vika on,ei oikeastaan antanut minun mennä kovinkaan lähelle yksityisiä paikkojaan... )Tunsinn turhautumista ja ahdistusta asiasta liiaksikin asti ja kun koitin myös rohkaista ymymymym. sain usein vastaukseksi : en halua tuottaa sulle pettymystä.

Vierailija

Asiaan: eräänä yönä olessamme yhteisellä reissulla saaressa,kaukana muista,kalastettiin ym vietettiin aikaa,tehtiin ruokaa ja juotiin jopa hiukan olutta ja mennessämme nukkumaan,juuri kun olin jo luovuttanut yhtälön tämä mies+seksi 4 kk kieltäytymisten jälkeen,poikkikseni teki itse aloitteen ja siellä pienenpienessä teltassa vietimme ensimmäisen THE yön : ) ASIAAN : uskoisin että rohkaistuva siirto jothtui näiden tekijöiden summasta :tilanne oli molemmille uusi,kumamllakaan ei ollut kotikenttä etua,hieman alkoholia ja loputlta poikkikesni myöhemimn sanoi: se turvallisuuden tunne,vain me kaksi saaressa ja se yhteiselo:kun teimme kaiken yhdessä, se sai hänet luottamaan ja uskaltamaan.. siitä eteenpäin ollaankin sitten vietytty jo kaksi vuotta hyvinkin vilkasta ja hyvää sekselämää ; )

Vierailija

eli vastauksena kysymykseesi: ehkä poikakaverisi täytyy saada täysi luottamus ennen seksiin alkamista ( esim.poikkikseni oli hieman kiusattu pienempänä,eikä luottanut itseensä ) saada onnistumisia jossakin muussa ( esim. saaressa ollessamme hän " ruokki miedät " kalastamalla hauen ja piti villieläimet loitolla ja lämmön yllä sytyttämällä nuotion ( hehee alkukantaisuutta peliin ! )( eli sai onnistumisia ja tunteen minun suojelemisestani ) ja tunteen että aiot pysyä elämässään etkä jutella muille tyttökavereille asiasta.. ja eipä se maailmaa kaada pienet rohkaisuryypytkään.. ja nneuvoista suurin : kylläinen tiikeri houkuttaa enemmän.eli koita olla liikaa puhumatta asiasta,sillä tämä puoli ei miehille ikinä se vahvin ole ja saattaa lisätä sinun " vahvaa asemaasi ja johtajuuttasi" suhteessa ja koita olla tekemättä aloitteita niin olen lähes varma,että poikkiksesi yllättää sinut positiivisesti,niin kävi ainakin minulle.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat