Yhteinen aika..

Vierailija

Yhteinen aika, poikaystävä käy koulua, minä tällä hetkellä työtön,koulupaikaton, eli ei mitään, niin koulun jälkeen kun poikkis tulee kotiin, niin oon ihan intoa täynnä, että toisella olis aikaa mulle, mutta ei, nyttenkin herra nukkuu sängyssä, ja lupas herää 15min päästä, mutta eipäs heränny ees siihen kun vein roskia :( tilanne rupee tuntuu aikas huonolta, kun sitten jos toisella ei oo aikaa, niin ollaan sellasia tappelijoita et ei mitään rajaa:(

Tuntuu aika yksinäiseltä ja pahalta, kun ei toinen jaksa mun kanssa tehdä yhtään mitään. Pahin isku oli kun mummo nukkui pois vähän aika sitten, niin herra ei halunnut tulla hautajaisiin mun kanssa, kun ei häntä kiinnosta, se oli ihan viiminen isku.. Meillä ei oo mitään yhteistä, toinen nukkuu koulun jälkeen loppu päivän, ja viikonloput nukkuu, ei jaksa tehdä mitään, kauppaan ei edes suostu lähtee hakee mun kanssa ruokatarvikkeita. Kaikki jää mun niskoille aina.

Rupee olee keinot aika vähissä jo, kohta tulee ero, jossei tilanne muutu millään tavalla, niin ajattelin jos te siskot voisitte vähän auttaa, antaa hyviä neuvoja edes, että onko tässä yhtään mitään järkee enään? Mulla ihan oikeesti kohta palaa pinna!

Onko kellään ollut samallaista tilannetta?

Kommentit (3)

Vierailija

Meillä on mun miehen kanssa juuri menossa se vaihe,että ei ole sitä kahdenkeskistä aikaa. Ja vaikka aikaa olisi ukko ei saa itsestään irti että tehtäisiin jotain muuta kuin katsottaisiin telkkaria.
Ja parisuhde tarvitsee sen,että vietetään sitä yhteistä aikaa.
Ja nyt mieheni pikkusisko muutti tänne siksi aikaa kun löytyy sille oma kämppä. Ni sekin vielä rajoitttaa sitä yhteistä aikaa ja yhteisiä juttuja.
Tuntuu että mies ei tajua sitä että sitä tarvitaan.
MÄ oon jurputtanu siitä jo pitkään miehelleni että kun ei koskaan tehä mitään ja koskaan ei saada olla kahestaan.
Ja sanoin että eikö se huomaa että mihin suuntaa suhde lähtee menemään jos tähän ei tuu mitään muutosta.
Ja sanoin että nyt mennään ainakin leffaan tai sitten se on sen omahäpeä jos ero tulee.
Ja nyt mennää ylihuomenna leffaan!

Vierailija

Ihanaa, että jollain muullakin on sama tilanne :D
Joo, niin tarvitsee, että parisuhde toimis ees vähäsen, niin ei!
Hyvä, että sais ukkos lähtee leffaan, et lähtis vähän parempaan suuntaan teilläkin meneen, mutta meillä tilanne näyttää niin huonolta, että on parempi vaan ilmeisesti erota, oon niin loppu tähän! :(

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat