Paljon lihot joulun aikaan?

Vierailija

...vai lihotko ollenkaan? Olen menossa risteilylle kahteen kertaan joulun aikoihin ja krhm myös buffetit ovat varattuna jokaiselle risteilypäivälle. :D odotan ihan hullun lailla niitä buffet-aterioita ja olen myös aivan varma, että paino nousee noiden risteilyjen aikana jonkin verran, mutta se on mulle ihan ok. Kyllä ne kilot siitä sitten varmasti lähtevät kun arki lähtee taas käyntiin. :P

Eli paljonko sinä yleensä lihot jouluna?

Kommentit (10)

Vierailija

Yleensä lihon vain kilon tai kaksi, mutta en haluaisi menettää sitä kiloa, koska en paina omasta mielestäni tarpeeksi. Mutta jonnekin se livahtaa aina:( Pitäs varmaan syödä suklaata ja pullaa ja pipareita ympäri vuoden.

Vierailija

Hullua on, että olen tähän asti lähinnä laihtunut joulun aikana. :D Joulusta alkaa aina laihdutusbuumi syksyllä kertyneisiin kiloihin. Kesään mennessä olen aina kilon tai pari laihempi kuin edellisenä vuonna, mutta seuraava syksy palauttaa taas extrojen kanssa... Ikuinen jojo olen lopullisesti. :P

Vierailija

Mä en oikeen osaa sanoa, en välttämättä yhtään, mutta luultavasti kilon tai kaksi..

marsipaaniposu: onnea vaan buffettejan kanssa:D ne on kyllä ihania, mutta todellakin petollisia, varsinkin jos ostaa laivalta muutakin kivaa, kuten vaikka sitä suklaata..:D

Vierailija

En ole koskaan punninut. Mutta luulen, ettei paino kovin paljon heilahda suuntaan eikä toiseen. Joulun aikoihin jumppaan ja lenkkeilen hullun lailla ja pidän ruokavalion terveellisenä muutamia herkkutteluhetkiä lukuunottamatta. Lähinnä lihon aina tuoreessa suhteessa...

Vierailija
nougatte

Mä en oikeen osaa sanoa, en välttämättä yhtään, mutta luultavasti kilon tai kaksi..

marsipaaniposu: onnea vaan buffettejan kanssa:D ne on kyllä ihania, mutta todellakin petollisia, varsinkin jos ostaa laivalta muutakin kivaa, kuten vaikka sitä suklaata..:D

Mä en yleensä laivalta enää mitään herkkuja kotiin ostakaan, yleensä light-cocikset vaan ja ehkäpä jonkun pussin karkkia. :) Etenkään tänä vuona en oo suunnitellu ostavani mitään noiden limujen lisäks, mä panostan buffettiin. :D

Vierailija

Kumma kyllä, mutta yleensä joulun aikana oon aionoastaan laihtunut. Yleensä odotan et varmaan lihoan, mutta en. Sehän oon vaan hyvä juttu tietenkin.

Vierailija

Tuskin yhtään, sillä rakastan urheilua ja rakastan syödä terveellisesti: )

Ja muutama suklaa ei siinä välissä tunnu missään! Eli tänään joulupäivänä pieni mässäily sallittakoot!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat