Sähköyhtiö uhkailee!!

Vierailija

Eli joku firma, jonka nimeä en muista on soitellut minulle tämän kuun aikana jo kolme kertaa sähkön kilpailuttamisesta, mutta olen kuitenkin aina sanonut ettei kiinnosta kun mulle on jo ihan hyvä soppari Helsingin Energian kanssa.

5 päivää sitten minulle soitettiin Helsingin Energiasta ja sanottiin "Että oot vissiin saanut puheluita tosta sähkön kilpailuttamisesta?" Mistä hitosta ne sen voi tietää, KUUNNELLANKO mun puheluita? Tää oli musta vähän omituista jotain huusin nopeasti, että en oo mitään puheluita saanut ja löin luurin korvaan. Samana päivänä on ollut vähän omituista sähkönjakelua meillä päin. Lamppujen hehku välillä heikentyy ja palautuu. Sähkötkin on 2 kertaa mennyt kokonaan pois ja hetken päästä takaisin päälle. Sulakkeet on ihan kunnossa. Eli miten pitäisi nyt toimia tässä tilanteessa, voiko muka olla ihan puhdasta sattumaa vai onko tämä Helsingin Energian sairas keino pelotella minut hylkäämään kilpailijan tarjoukset tms?

Kommentit (4)

Vierailija

Ei sun puheluja missään nimessä kuunnella!! Ehkä Helsingin Energia on huomannut, että heidän asiakkailleen vaikkapa juuri nyt soitellaan erityisen paljon, tai muuten vain jostain listoilta sut nähneet. Ihan varmasti on jokin looginen selitys tälle, ole ihan rauhassa:) Mutta toimit musta kyllä vähän tyhmästi, kun et Helsingin Energian soittajalle kunnolla vastannut. Sehän nimenomaan ois "sun puolella", kertais vaikka sun sopparin etuja tai selittäis, miks sulle on niin paljon kilpailuttamisesta soiteltu. Kannattaa siis ihan asiallisesti vastata, jos ne sieltä vielä sulle soittaa.

Eikä ne varmasti myöskään sun sähköntuloa häiritse, sehän ois vaan huono asia niille, menettäisivät asiakkaita. Sattumaa vain, älä päästä mielikuvitusta liian valloilleen:)

Vierailija

no niin! mä olen itse töissä kys. firmassa joka uusii sopimuksia puhelimitse ympäri suomen. tuote on ekosähköä ja siksi meneekin hyvin. ollaan saatu joku reilun pelin merkki tjotain, sähkö on vähän edullisempaa... mutta vasta viikon olen ollut, hyvät työkaverit on ja nyt meneillään tehokampanjat.

Vierailija

Anteeks kamalasti, mutta aina kun luen tän viestin nauran ihan kippurassa :D En usko, että sua pelotellaan yhtään, ihan puhdasta sattumaa.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat