Miten ensivaikutelma merkkaa sinulle?

Vierailija

Kun etsit suhdetta, tai törmäät mahdolliseen kumppaniehdokkaaseen.

Ja asettaako - pyrkimys antaa itsestään hyvän kuvan -
sinulle paineita kun tapaat jonkun uuden?

Kommentit (8)

Vierailija

Leikin yleensä hieman vaikeasti tavoittelevissa olevaa henkilöä. Siitä näen kuinka kiinnostunut mies oikeasti on minusta.

Olen mitä olen, jos tykkää niin tykkää, jos ei niin ei. Tietenkin jännittää jos on menossa treffeille mutta kunhan muistaa olla rehellinen alusta asti eikä esittää jotain mitä ei oikeasti ole niin kaikki menee todennäköisesti ihan hyvin. Harmi vaan että harvoin tapaa sellaisen miehen, joka etsii rakkautta/suhdetta.. tai sitten liikun väärissä paikoissa, kun melkein jokainen on yhden-illan-suhteen perässä!

Vierailija

Ensivaikutelman perusteella joko lähden tai en lähde treffeille. Treffit on sitten mahdollisuus joko kumota tai vahvistaa sitä ensivaikutelmaa, jonka miehestä sain. Ensivaikutelmaa on vaikea myöhemmin enää korjata, vaikkei se mahdotonta ole.

Itse en jännitä sitä millaisen ensivaikutelman mieheen teen. Haluan olla oma itseni ja mies tykkää musta jos tykkää.

Vierailija

Monet ovat treenanneet hyvän ensivaikutelman luomista, vähänkuin saalistavat myyntimiehet konsanaan, ja ovat todellisuudessa aivan muuta kuin ensivaikutelma antaa ymmärtää.
Eikö ole parasta kun mies antaa mahdollisimman rehellisen kuvan itsestään, silloinhan hän on reilusti sitä mitä on?

Itse en diggaa kun nainen pitää tekohymyä päällä, vaikka puheista kuulee, että on pesismaila selän takana piilossa.

Vierailija

kyllähän fiksuinta olisi olla mitä on, mutta usein se vaan taitaa mennä molemmilla hieman jännityksen piikkiin, ettei oikein kunnolla pysty olee rento jne, tai jos pystyy niin pisteet sille. Jos jännitys painaa niskaan niin varmasti se jonkin verran vaikuttaa käytökseen vaikka ei olis tarkoitus olla mtn muuta kun on :s
mut onhan ensivaikutus tärkeää, silloinhan siitä toisesta ihmisestä tekee itselleen sen ensikuvan=)

Vierailija

Mä en mitenkään tietoisesti pyri vaikuttamaan siihen, millaisen kuvan itestäni annan, mutta jos oikeasti haluan tyypin kiinnostuvan minusta, niin kyl mä sit taidan vähän enemmän yrittää väläyttää hymyä. Vaikka tosin oon kuullut "flirttailevani" aika paljonkin tilanteessa ku tilanteessa..

Onneks huono ensivaikutelma on kumminki toisinaan mahdollista saada muutettua! :) Tällä hetkellä deittaan kundia, jonka kans olin tosi paljon napit vastakkain aluks. Kumpikaan ei kiinnostanut kumpaakaan lainkaan. Jouduttiin kumminki olla tekemisissä säännöllisesti ja nyt juttu luistaa! :P

Vierailija

Mulle merkkaa ensivaikutelma aika paljon. Ihastuin melkein heti tämän hetkisen mieheni aitouteen ja rentouteen, kun ensi kerran tapasimme. Hän sanoikin silti jälkeenpäin, ettei ollut varautunut mihinkään naisten iskuun sinä iltana ja luuli, että hän antoi itsestään huonon kuvan. Päinvastoin, mä inhoan kaikkia kliseisiä iskulaiuseita tai drinkkitarjouksia (vaikka aina ne hyödynsinkin :D). Se hetkikin oli jotenkin niin lumoava, kun molemmat oltiin vähän puulla päähän lyötyjä ja tuijotettiin vaan toisiamme ja sitte kun virottiin todellisuuteen molemmat oli niin hämmentyneitä ettei jutustakaan tuntunut tulevan mitään. Ja se on outoa mulle, yleensä keksin mistä vaan jutun aihetta kun silloinkin oli hiukan tota viinaksia veressä. Seuraavalla kerralla kun tavattiin, juttu luisti kuin vanhoilla kaveruksilla.

Että tulikin ihanan lämmin olo kun muisteli pitkästä aikaa tuota tapausta :)

Vierailija

Ensivaikutelma merkkaa aika paljon. Sen perusteella tulee yleensä päätettyä, haluaako tutustua mieheen paremmin vai ei. Eli esimerkiksi baarissa ensivaikutelman perusteella päätän, pyydänkö numeroa vai en. Tai vaikka en pyytäisikään numeroa niin yritän antaa miehelle sen kuvan, että olen kiinnostunut ja vaikka jutella enemmän.

Vierailija

Kyllähän se ensivaikutelma aina vaikuttaa jotenkin siihen että herääkö kiinnostus ko. henkilöön. Itse pidän ensivaikutelmaa jokaisessa suhteessa (kaveri, kumppaniehdodas...) melko tärkeänä suhteen alkumetreillä. Mutta toki kun paremmin tutustuu, ihminen saattaa olla aivan toista maata kuin ensivaikutelma kertoi. Silti en kannata sitä että harjoittelisi vartavasten hyvää ensivaikutelmaa, mielestäni parhaan ensivaikutelman toisesta saa kun on vain oma itsensä :)

Itse pyrin olemaan ihan niin kuin muulloinkin, ihan vain olemaan itseni. Joko kelpaa toiselle tai sitten ei.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat