Mieheni on äärettömän mustasukkainen! APUA!

Vierailija

Nolottaa kyl vähä laittaa monta peräkkäi mut toi '' Millainen Mies Sais Olla'' Tuli vahingossa 2 kertaa...... -.-'' Anteeks!

Nuh.. Mun poikaystävä on aivan mielettömän mustis, se kuulemma johtuu siitä ku mun bfn exä ihastu toiseen.. Mut itse en oo ihastunu kehenkää toisee tämän vuoden seurustelun aikana, silti, aina jos Ircissä joku poika kommentoi tai katsoo kuviani poikaystäväni kysyy kuka tää on? Ja pakottaa minut laittamaan pojan mustalle listalleni, vaikken tunne poikaa!
Jos hengaamme hänen poikapuolisten kavereiden kanssa, ja kerron heille vitsin, mieheni suuttuu.. Hän mökötti koko illan vitsistäni jonka kerroin hänelle ja ystävilleen. En saa koskea mitenkään hänen ystäviinsä, en taputtaa olkapäille, jos kutsun heidän nimeään poikkikseni suuttuu.
Uimalassa kun katselen ympärilläni olevia ihmisiä( se on tapa, tykkään katsella erinäköisiä ihmisiä) niin poikkikseni kysyy katselenko muita poikia?
Jos ehdotan että menisimme tuonne tai tuonne, hän kysyy: Ai siksikö kun siellä on poikia? -.-'' Herranjumala... Jos kerron että tapasin vanhan ystäväni, ensimmäinen kysymys on: Ai pojan?? Kuka? Missä tapasitte?? Mistä juttelitte? Onko hän komea? Vastaan kysymyksiin ja sitten hän sanoo: uuulalaaa, sä tiiät nii paljo hänestä... <-- *ttu...
Jos katson videota/ leffaa missä on mies pääosassa, ja nauran leffalle, hän sanoo: Toi on komeempi ku mä ja saa sut nauramaan. Siitä seuraa mökötys. Joudun loppuillan vakuuttamaan että se on vain leffaa.
Kun lähden tyttöpuolisten kavereideni kanssa ulos, shoppailemaan, hän yrittää änkeä mukaan. Jos yritys epäonnistuu, siitä seuraa riita, se sovitaan. Mutta sitten illan päätteeksi hän kysyy kaikki mahdolliset kysymykset... Huoh...
Eikä minulla ole enää yksityisyyttä, minun on PAKKO kertoa ystävieni salaisuudet ja poikaystävien ja ihastusten nimet, muuten hän alkaa epäilemään jotain, jos en kerro, hän syyttää minua salailusta ja uskoo minun olleen ihastunut toiseen! Hän tutkii kännykkääni, sähköpostiani, irkkiäni, jos joku soittaa, hän kysyy kuka, tekstareissa sama juttu. Jos joku mies(vanha) avaa minulle oven, hän alkaa heti: UUulalaaa...
Saan paljon kehuja miehiltä, ja se risoo poikkistani, mutta on samalla ylpeä, ja jokainen kehu tulkiaan flirtiksi hänelle.. Yleensä kaarran muut miehet kaukaa, mutta se on hieman vaikeaa..
Jos kuuntelen jotakin poikabändiä, hän alkaa kyselemään nimeä ja näyttämään kuvat, ja väittää minulle että pidän bändin pojista -.-''
Jos yritän olla mukava hänen ystävilleen ja veljilleen, esim. toivotan hyvää syntymä päivää ja kysyn vain kuulumiset, poikkikseni väittää että minulla on tunteita näitä kohtaan. Hän ei anna minun olla ystävä edes homo/lesbo/ bi seksuaalisten ystävien kanssa!?
Kehun poikystävääni päivittäin, mutta hän torjuu kehuni, jos sanon: Oot niin komee, hän vastaa: oon ruma ja läski!
Tai jtn tollasta...
Harrastan taekwondoa ja se on aika poikavoittoinen laji, minulla on siellä pari tyttöpuolista ystävää, mutta enemmän poikpuolisia, tämä saa poikaystäväni raivostumaan... Jos parityössä olen pojan pari, poikaystäväni suuttuu..
Hän on mustasukkainen kissalleni, kun halaan kissaa ja se nukkuu vieressäni, poikaystäväni suuttuu siitäkin. Kissani on poika... -.-''
Olen aina ollut uskollinen poikaystävälleni mutta tällaista tapahtuu, itse sallin hänellä olevan hieman tyttö puolisia ystäviä, itselläni ei saa olla ainuttakaan poikapuolista ystävää...
Jos en vastaa hänen puheluunsa tai tekstariinsa kesken koulupvn tai jos nukun pitkään, hän luulee että olen kiireinen muiden kanssa.. Siitä syntyy riita. Minun on oltava aivan tarkka mitä sanon ja teen..

Onks tää vähän yliampuvaa??? O.o'' Oon harkinnu jättämistä mutta en tiedä.. Hän on monta kertaa luvannut muuttua, mutta ei..

Olen yrittänyt kaikkeni, en puhu, katso, mainitse, koske, vihjaa, kerro vitsejä pojista tai pojille, mutta mikään ei auta!!!!!!
Hän pitää muita miehiä parempana kuin hän, ja joudun pitkään vakuuttamaan että hän on minulle se yksi ja ainoa ja paras, eikä hän usko. Mitä teen!?

Kiitos jos jaksoit lukea... Yritin etsiä artikkeleita tällaiseen mustasukkaisuuteen mutten löytänyt. Tähän tarvitaan tosissaan apua!

Kommentit (4)

Vierailija

Kuulostaa siltä, että poikaystävälläsi on tavattoman huono itsetunto. Olen itse ollut joskus muinoin aika vastaavan kaltaisessa tilanteessa, tosin ei ihan noin tulehtuneessa. Ensiksi tietenkin mietin, että teenkö minä jotain väärin, onko miehen mustasukkaisuudelle oikesti syytä, mutta tulin siihen tulokseen että ainoa syy on miehen pään sisällä ja etten minä voi alkaa tanssimaan toisen ihmisen pillin mukaan, onhan se nyt jo ihmisoikeuksien rikkomista jos ei ihminen saa tehdä mitä haluaa ja tavata ketä haluaa. Itse sanoin silloiselle poikaystävälleni että minähän teen mitä tahdon ja jos ei luottoa löydy ja et kestä katsella kun elän elämääni niin ovi on tuollapäin. Mies luonnollisesti lupasi parantaa tapansa ja vakuutteli luottavansa, mutta niinhän se menee että sanat merkitsee ja teot todistaa, erohan siitä tuli.

Tämä nyt vain omakohtaisena esimerkkinä, toivottavasti löydätte kuitenkin jonkinlaisen ratkaisun! Puhuminen on tietenkin kaikista paras keino selvittää asiat, mutta aina sekään ei auta tai luonnistu. Joskus on pakko olla itsekäs!

DolceG
Seuraa 
Liittynyt6.11.2009

Oon samaa mieltä Mollien kanssa, itse elin 4,5 vuotta avoliitossa samanlaisen huonosta itsetunnosta kärsivän miehen kanssa. Sosiaalinen elämäni oli todella rajoittunutta, koska en enää viitsinyt lähteä mihinkään kun tiesin mikä riita siitäkin tulisi. Lopulta mieheni oli mustasukkainen jopa ajasta, jonka vietin oman perheeni kanssa. En olisi myöskään saanut mennä kouluun tai töihin,koska tapasin siellä muita poikia, samoin esim. Facebookissa tai galleriassa oleminen. Ilmeisesti nunnaluostari olisi ollut ainoa sallittu paikka??? :D

Suhteemme päättyi syksyllä minun päätöksestäni, ja sitä edelsi myös loputon riita siitä kun mieheni oli lukenut kännykästäni viestejä, joita eräs kaveripoikani oli lähettänyt. Päätin että ei ole minun tehtäväni toimia psykologina hänen pään sisäisten ongelmien kanssa, vaan elän itse sellaista elämää kuin haluan. Oma mielenterveyteni alkoi olemaan myös riekaleina kun jatkuvasti jouduin miettimään sanomiseni ja tekemiseni etten olisi vain aiheuttanut uutta riitaa joka väsytti todella paljon henkisesti. Lopulta riidat alkoivat olemaan jo fyysisiäkin kun mieheltä loppuivat sanat kesken. Nyt olen ollut sinkku siitä lähtien ja todella varovainen kun tapailen muutamaa poikaa. Koko ajan miettii, että millainenkohan sosiopaatti tuokin saattaa olla.

Sinulle Akashi en voi muuta sanoa kuin että jätä mies, älä tuhlaa elämääsi tuollaiseen.

Vierailija

Huhhuh, kuulostaa ihan mun eksältä... Sekin sanoi aina voivansa muuttua, mutta mitään ei ikinä tapahtunut. Tietääkseni käyttäytyy vieläkin ihan samalla tavalla eikä mikään sen suhde kestä sen takia puolta vuotta pidempään.
Sanoisin, että jätä. Paljon parempiakin miehiä on olemassa, tuollainen vain heikentää omaakin itsetuntoa loppupeleissä.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat