Millä kiharat saa pysymään?

Vierailija

Minulla on hieman yli olkapäiden ulottuva, piikkisuora, paksuhko ja lasimainen tukka. Piippaus- tai suoristusraudan tai papiljottien avulla saan hiukseni kyllä kihartumaan kauniisti, mutta viimeistään parin tunnin päästä kiharat ovat oienneet melkeinpä yhtä suoriksi kuin ennen kiharrusta.

Millä ihmeellä saisin ne pysymään? Olen käyttänyt kiharruksen pohjana joko lämpösuojaavaa muotovaahtoa (Wella Shockwaves) tai lämpöaktiivista kiharrussuihketta (L'Oreal Studioline), mutta kummallakaan ei kiharat pysy...

Kommentit (5)

Vierailija

Mulla on ollu sama ongelma. ei meinaa kiharat pysyä sitten millään. Ostin tässä about kuukausi sitten muotoiluraudan jonka teho perustuu johonkin infrapunajuttuihin, ja sillä on kyllä tullu vihdoin ihan hyvää jälkeä. Siihen mukaan sain vielä suihkeen, ja kiharat pysyy helposti koko päivän, vähän vaan latistuu päivän mittaan. Oli kyllä kallis hankinta mutta kannatti

Vierailija

saattaa kans olla sekin ettei sun hiuksissa ole ollenkaan taipusuutta ni ei sen takia pysy. Mutta taas kun käytät kuitenki paljon noita aineita siinä apuna ni pitäisi kyllä pysyä.. :/ hmm.. kyllä pistät hiuslakkaa sitten kihartamisen jälkeen? Hoitoaineen pois jättäminenki saattaisi auttaa?

Vierailija

Hei! Olen itsekin pitkään tapellut suorien, paksujen ja lasimaisten hiusteni kanssa, joilla on aivan oma tahto...

Hoitoainetta ei kannata jättää pois. Kaikki lämpökäsittelyt rasittavat hiuksia ja tällöin hoitoaine on tarpeen. Ehdottaisin, että kokeilisit kampausnestettä jota suhkutetaan kiharrettavaan kohtaan ennen kihartamista (tai esim föönausta) ja se siis auttaa kiharoita pysymään pidempään. Itselläni on tominut Lorealin Tecni.Art Pli -kampausneste (125ml) jota on ainakin kampaamoista saatavilla.

Kiharoihin kannattaa myös heti kihartamisen jälkeen (vaikka siis puoli päätä olisi vielä suorana) ruutata oikeen sydämendä kyllyydestä hiuslakkaa ja lopuksi vielä toinen moinen lisää. Näillä konsteilla olen saanut kiharat pysymään ja näyttämään nätelitä vielä seuraavanakin päivänä. (Hiukseni ylettyvät suunnilleen olkapäille).

Vierailija

paras mihin itse olen törmännyt 3vuoden aikana:

hyväkuntoisiin hiuksiin:
osis suoristus suihke lämpörullien alle tai suoristusrautakiharoihin

huonokuntoisimpiin hiuksiin:
big sexyhair Denise käy myös lämpörullien ja suoristusrautakiharoihin

päälle kannattaa laittaa esim. big sexy hairin flip it over suihkutettavaa vahaa
ja joustavaa lakkaa.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat