Ujous petipuuhissa ..

Vierailija

Heipsan !

Elikkäs ollaan oltu poikiksen kans yhdessä nyt n. 3kk. (eli ei kovin kauan vielä.) mutta seksi alkaa nyt kuitenkin pikku hiljaa astella kuvioihin. Joka oikeastaan kauhistuttaa aikalailla..ujouteni takia nimittäin.

Eli olen siis vielä neitsyt ja aikalailla kokematon. Olemme harrastelleet kaikenlaista hyväilyä.. mm. ihan perus koskettelua.
Eilen poikikseni kuitenkin laittoi käteni housuihinsa.. kangistuin täysin. en kauhusta mutta kun en enää yksinkertaisesti kehdannut tehdä mitään! :D en kehdannut edes liikutella kättäni "sen" ympärillä tai tehdä mitään. Mitähän poikikseni tästä ajattelee..

Saman tapaisia tilanteita on ollut muutaman kerran ennenkin mutta ollaan sekä minä että partneri oltu sen verran tuiskeissa että muisti pois. (häpeän näitä ihan suunnattomasti.)Eli exien kanssa ei ole ollut mitään ongelmaa edes suihinotossa mutta tämän nykyisen kanssa tästä alkaa jo kertyä minulle ongelma :'D

Poikikseni on todella hellä ja huomaavainen ja kysyy aina mistä pidän yms mutta silloinkin ujostuttaa niin etten saa sanaa suustani:D Kuullostan nyt varmaan joltain 13 vuotiaalta lapselta mutta olen silti 17. :pp nooh kuitenkin olisiko jollain jtn vinkkejä/neuvoja miten saisin rohkaistua itseäni?

Anteeksi kun tuli näin pitkä viesti mutta toivottavasti joku jaksaa lukea loppuun asti ! :D

Kiitos jo etukäteen kaikille vastaajille ! :)

Kommentit (5)

Vierailija

Tietääkö poikaystäväsi, että oot kokematon? Keskustelu tietysti aina auttaa asiaa. :D

Turha seksistä on mitään paineita ottaa, ei sen kuulu olla niin vakavaa, että joutuu stressaamaan! :D Kommelluksia sattuu kaikille ja niille voi nauraa. Siis ihan rohkeasti vaan kokeilemaan/keskustelemaan asiasta. Jätkäs varmaan ihan mielellään auttaa asiassa kunhan vain kerrot hänelle tästä ongelmasta. :)

Vierailija

Ensinnäkin on ihan älyttömän hieno homma, että olet löytänyt itsellesi pojan joka on vaikuttaa huomaavaiselta ja kiltiltä. Joten aivan varmasti hän on myös ymmärtäväinen jos haluat keskustella siitä, että sinulla ei niin hirveänä ole kokemusta aikaisemmin.
Muista kuitenkin, että mihinkään ei ole kiire! Ja kun seksiä viimein haluatte harrastaa niin edetkää hitaasti ja tehkää asioita mitä itse haluatte tehdä. Kun oikea hetki tulee niin sen kyllä tiedät ja yleensä se menee suhteellisen hyvin, ja vaikka ei menisikään niin huumoria mukaan teillä tulee olemaan vielä monen monta kertaa aikaa harjoitella seksielämäänne.

Itse menetin neitsyyteni 18 vuotiaana juurikin silloiselle poikaystävälleni jonka kanssa olin useamman kuukauden seurustellut. Kaikki meni todella hyvin koska luottamus oli jo rakennettu. Muistan kyllä tasantarkkaan kuinka paljon jännitti ja ujostutti. Nyt muutaman vuoden jälkeen (20v) seksielämäni nykyiseni kanssa on aivan ihanaa, pystymme keskustelemaan asioista ja toiveista.

Eli näin tiivistys vielä:
1)keskustele asiasta 2)anna asioiden mennä omalla painolla 3)kaikilla on eka kerta jännittävä 4) pian olette tottuneita toisiinne ja mieltymyksiinne

Tsemppiä!

Vierailija

Minulla ollut sama ongelma, mutta nykyään se on niin helppo juttu.
Tosin seksin aikana minulla on rintsikat, niistä en uskalla vielä luopua :D seksin aikana myös hoen poikaystävälleni 'älä kurki' : D
Juuri toissa yönä, hän laittoi käteni hänen housujen sisään, olin aivan liikkumatta kunnes hän otti kädestäni kiinni ja ohjasi tekemään mitä halusi. Pari minuuttia ja tein itse kaiken ilman apuja. Olemme seurustelleet 1v ja 2kk. :D Joten ethän sinäkään kuole siihen? yksi kokemus lisää elämään. :D

Vierailija

Kuullostat ihan multa, kun olin 18v ja neistyt. Harrastettiin silloisen poikkiksen kanssa aluks suutelua, halailua ja pientä hyväilyä. Kun miehen käsi meni ekan kerran mun housuihin, kangistuin. En uskaltanut laittaa kättä miehen housuihin, vaikka halusin. Pelkäsin juuri sitä, etten osaa. Kiihotuin kuitenkin kaikesta siitä mitä mies teki mulle housujen sisällä. Koko sen suhteen ajan olin ujo sängyssä. En tehnyt koskaan aloitteita, enkä pahemmin hyväillyt miehen kalua. Mua nolotti, etten osaa (koska se aina lakkas seisomasta mun kädessä). Me ei pahemmin puhuttu seksistä, mun estoisuuden takia. Aina kun mies otti sen puheeks, menin hilajseks tai vaihdoin puheenaihetta. Onneks kokemukset ja luottamus kumppaniin tuo itsevarmuutta tähänkin asiaan.

Vierailija

Minullakin oli ihan samanlainen tilanne olin silloin 19 ja neitsyt ja olin seurustellut silloisen pokaystäväni kanssa kaks kuukautta kun hän jo ehdotti seksiä kanssani.

Puhuin hänän kanssaan asiasta ja kerroin että pelkään sitä asiaa tosipaljon ja hän tiesi että olin neitsyt koska hän oli itsekin.=S
Ja hän kertoi että ei halua satuttaa mua. Etenimme kaikessa rauhassa ja hän käski kertoa heti jos muhun sattuu.

Eli olen samaa mieltä muitten kans edetkää rauhassa ja keskustelkaa asiasta niin kauan että molemmat olette varmoja mitä teettä. =)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat