Kielilävistys!

Vierailija

Millaisia kokemuksia kieliläväristä? Itsellä mieletön himo ottaa, mutta pelot varjostaa hankintaa... Kertokaa ihmeessä! ;-) Samalla voisitte kertoa, jos omistatte huulikoruja, mm. madonnaa, niistä siis kokemuksia myöskin... :-)

Sivut

Kommentit (28)

Vierailija

Noh, laitto ei sattunu ollenkaan, vähäsen nipisti ja verta tuli. Turvotus kesti pari päivää, eikä syömisestä oikein tullut mitään. :D Puhua kyllä pysty iha normaalisti, tosin sekin otti vähän kipeää, mutta siis ei mitää sössötystä tullu. :D Parani tosi nopeesti ja turvotukseen imeskelin jääpaloja ja ne autto kyl. Eipä ole mitään ongelmia tullut, eikä tuota enää edes oikeastaan huomaakaan. Lävistyksenä siis tosi helppohoitoinen ja nätti eli ei muutaku ottamaan vain! :)

Vierailija

Tämä menee vähän off topic, enkä halua pelotella tällä kaupunkilegendalla, mutta jonkin naisen kieliläväri tarttui miehen esinahkaan, ja niitten piti kutsua ambulanssi sen takia:D

Mutta kyllä muakin himottaisi tuo kieliläväri, mutta pelkään että sen johonkin repäisen ja samaten pelottaa että tarttuuko siihen kaikki ruuat kiinni.

Vierailija

ei ainakaan itellä sattunu yhtään eikä tullu edes verta :)turvotusta olikin sitten huimasti, mutta ei menny ku pari päivää ja se oli ohi. pelotti ensin ottaa, mutta onneksi otin, tää on tosi siisti. :)

Vierailija

Minulla on madonna ja tein sen vielä itse.
Sattui todella paljon kun itse teki , mutta ammattilaiselta se onnistuu kivuttomasti. Minulla on myös napakoru, sen teki ammattilainen ja ei tuntunut missään!

Vierailija

Mulla ei sattunut yhtään, itseasiassa kysyin vielä lävistäjältä että koska se laittaa korun siihen niin se vastas että se on jo siinä, joten sitä ei välttämättä huomaa ollenkaan .. :D Turvotusta ei ollut ja pystyin syömään joten kuten kiinteääkin ruokaa jo samana päivänä kun otin sen. =) Huulikorunkin omistan, alahuulessa oikeella puolella eikä sekään sattunut yhtään .. =)Ei muuta kun kieltä rei'ittämään, ei se niin paljoa satu, jos sattuu ollenkaan. ;)

Vierailija

Tuo nyt on ihan hölmö stoori että voisi jäädä esinahkaan jotenkin pahasti jumiin.. Miten se muka voisi olla mahdollista? Mihin se oikein tarttuisi sinne?

Vierailija

Mul oli ennestään madonna kun menin laittaa kielikoruu ja jännitti kyl ihan helvetisti :D Olisin jo perunu, mut kaveri halus kans ja mentiin yhes laittaa niin en kehdannu peruu :D Tuntu todella inhottavalta, mut pahin tuli jälkikäteen: kieli oli niin kipee ja turvoksissa et syömisetä ja puhumisesta ei meinannu tulla mitään! Ja vedin 3-4 buranaa päivittäin kun sattu niin paljon. Noin viikon ajan kesti tätä, sit rupes pikkuhiljaa parantuu. Kannatti joo, mut en ottais uudestaan.

Ota joku kaveri mukaan ja mee rohkeesti laittaa! :)

Vierailija

Kielilävistys ei ole koukku: ei voi jäädä kiinni esinahkaan. Kannattaa käyttää maalaisjärkeä, eikä uskoa kaikenmaailman urbaanilegendoja. Sanotaanhan myös sellaista, että naama voi halvaantua, jos tekee itse lävärin... jos neula nimittäin osuu hermoon:D.

Itselläni, kuten muillakin, kielilävärin otto oli täysin kivutonta. Liika puhuminen ehkä vähän sattui ekoina päivinä. Eikä kielen turvotus tuonut syömisongelmia, kun soseutin tasan kaiken mitä suuhun panin. Vähän ikävä sitä sosevaihetta, kun erilaiset sekahedelmäsoseet ja soseutettu spagetti bologose on niin hyvää:P.

Vierailija

No sitä minäkin mietin, että ei se ole koukku, joten ei sen pitäisi jäädä sinne kiinni! Hyvä, että todistitte tuon legendan vääräksi, koska se on vaivannu mua, että ei kai nyt oikeasti voi niin tapahtua:D

Vierailija

Mulla on madonna, ja on nyt tässä huulessa ollut reilut 3 vuotta! Kävin ottaa tän liikkeessä, enkä muista tilanteesta oikein mitään kun jännitti niin paljon, ja sitten kun huulikoru oli paikoillaan niin pyörryin:D

Sen verran oon oppinu kolmen vuoden aikana, että huulikorun pitää olla oikeen kokonen ja pitunen!

ei kun ottamaan kielikorua vaan, ei se satu! ;)

Vierailija

Mulla on kielessä kolme lävistystä ja voin kertoa että kaikista mun 20 lävistyksestä ne on sattunu vähiten. Ainoat asiat mitkä oli ihnottavia on että yks niistä lävistäjistä ei ollut kovin pätevä joten yksi lävistyksistä on vinossa ja viimesimmällä kerralla pihdit sattu enemmän entä ennen.

Vierailija
Gitana

Kielilävistys ei ole koukku: ei voi jäädä kiinni esinahkaan. Kannattaa käyttää maalaisjärkeä, eikä uskoa kaikenmaailman urbaanilegendoja. Sanotaanhan myös sellaista, että naama voi halvaantua, jos tekee itse lävärin... jos neula nimittäin osuu hermoon:D.

Itselläni, kuten muillakin, kielilävärin otto oli täysin kivutonta. Liika puhuminen ehkä vähän sattui ekoina päivinä. Eikä kielen turvotus tuonut syömisongelmia, kun soseutin tasan kaiken mitä suuhun panin. Vähän ikävä sitä sosevaihetta, kun erilaiset sekahedelmäsoseet ja soseutettu spagetti bologose on niin hyvää:P.

Hei, kieleen saa renkaan mut sitä ei suositella se on vaan sillon jos ottaa ihan kielen kärkeen joten miksei tuo koukku/käyrä onnistuis samalla :D joten ehkä joku taitava sen on sinne väliin saanu ujutettuaki ja jotenki jumiin.. mitä en kuitenkaan usko, jollei miehelläki ole lävistystä :D mut whatever, suosittelen. Mul kuulu laittaessa pieni räsähdys kielestä ja parilla mun tutulla mut en mä mitään tuntenu.

Vierailija

Kannattaa käydä lävistajän kanssa juttelemassa, minä ainakin rentouduin kun lävistäjä selitti miksi se kielikoru ei satu läheskään niin paljon kuin muut.. Siis jotain että siinä keskellä ei ole varsinaista lihasta vaan "läskiä" jossa ei ole paljon hermoja. En tiedä keksikö se mies tämän mutta mua ainakski autto. :D

Vierailija

Millainen kiputaso mahtaa olla napakoruun verrattuna? Sellaisen olen ottanut kahteen kertaan; toisella oli rustottumaa joten sattui hieman enemmän kuin ekalla kerralla. Olisiko täällä joku joka olisi ottanut sekä kieleen että napaan?Mitä eroja oli?

Vierailija

itellä on kyllä navassa eikä sattunu kyllä hirveesti, otin muuten pari päivää sitten madonnankin... hi :) nii olisko joku jolla on kielessä sekä navassa ?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat