Kosinta

Vierailija

En ainakaan itse löytänyt muita keskusteluja aiheesta.
Olisi mukava kuulla toisten kokemuksia, kun itselläni on tuo vielä edessä päin :)

Kommentit (3)

Vierailija

Meillä mies kosi autossa Myllyn parkkihallissa... Se ei kylläkään ollut mikään yllätys, vaan oltiin yhdessä jo aikoja sitten sovittu, että koska mennään kihloihin. H-hetkenä oltiin seurusteltu neljä vuotta ja asuttu niistä yhdessä kaksi. Oltiin juuri ostettu Myllystä sormukset eikä päästy kuin autoon saakka, ennen kuin kosinta tapahtui... Se oli ihanaa! Siitä mentiin juhlallisesti läheiseen mäkkäriin, ja minä tarjosin koko aterian jälkkäreineen :)
Sitten lähdettiin perheille kertomaan.

Vierailija

no mun mies kyselee koko ajan millon mennään kihloihin.. mutta en koe olevani valmis asiaan. olemme olleet vasta 7kk yhdessä ja asuneet niistä nyt 4kk saman katon alla. olemme edenneet tosi nopeasti ja nyt haluan hidastaa.. ehkä vuoden päästä. pelkään vain,että loukkaan miestäni, ku sanon sille aina nii tökerösti, että ei kiinnosta vielä mennä. mutta hyvin se on mua kestänyt :) kannataa miettiä onko oikeasti valmis asiaan. sehän on lupaus avioliitosta. :)

Vierailija

Jotain aivan mielettömän ihanaa!! <3
Mua kosittiin viime vuonna 21.2..
Oltiin juhlimassa isolla kaveriporukalla veljeni avovaimon synttäreitä helsinkiläisessä Juttutuvassa. Oltiin veljeni ja muutaman muun frendin kans ulkona. Puhuttiin siitä, millaiset häät mun veli tahtois ja millaiset häät mä haluisin. Kun sitten poikaystäväni tulee sisältä, polvistuu eteeni ja kosii <3 <3 Hengenhaukkomisen ja moneen kertaan kysyttyäni "siis ihan oikeesti vai?" kyynel silmin vastasin myöntävästi..
Ollaan oltu yhessä nyt kaksi vuotta joista siis ihan pian vuosi kihloissa :) Toisaalta se kuulostaa vähältä, mutta kun toisemme löysimme, niin siitä asti on elämän palapeli tuntunut valmiilta..

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat