Miten hemmottelet itseäsi?

Vierailija

Listataanpa tänne kaikki yhdessä itsensä hemmotteluun liittyviä asioita.-)

Voitte myös vastata siihen, kuinka usein hemmottelette itseänne, ja onko hemmottelu palkinto jostakin vai ihan huvin vuoksi vaan?

Kommentit (7)

Vierailija

kerran tai pari viikossa ihan perus kasvonaamio, jalka- ja käsihoito kotosalla. jos on oikein rikas olo, niin käyn jossain kylpylässä hieronnassa. :) herkut ja shoppailu toimii hemmotteluna myös, mutta harvemmin..

Vierailija

Jos olen treenanut kovaa, mulla on ollut sydänsuruja tai tenttiä edeltävä kova luku-urakka, niin palkitsen/lohdutan itseni hemmottelulla. Se voi olla vaikka löhöilta telkkarin ääressä, jättäen kaikki opiskelujutut yksinään kirjoituspöydälle; itsetehtyä hyvää ruokaa, jälkkäriä unohtamatta;); uusi koru, laukku tai vaate; aikaa jonkin hyvän kirjan lukemiseen (opiskelujen ohella se on harvinaista herkkua); johonkin paikkaan meneminen: leffa, museo tai pieni matka.

Viikottain teen kasvonaamion ja kuorinnat, mutta sitä en laske hemmotteluksi, koska se kuuluu peruskauneudenhoitooni. Voisinhan luetella myös pitkät lämpimät aamusuihkut, viikonloppujen myöhään nukkumiset ja runsaat aamiaisetkin hemmotteluks:D. On vaikea määritellä mikä on hemmottelua ja mikä taas ei.

Vierailija

Hemmottelen itseäni käyttämällä surutta rahaa itseeni, mm. vaatteisiin ja kosmetiikkaan. Parasta hemmottelua on myös poikaystävän kanssa kahdestaan olo meillä, ilman ketään muuta, herkkujen ja leffojen kera.

Vierailija

Mie hemmottelen itteeni joka päivä.. lähinnä suklaalla =D Mut siis viikonloppusin nukun oikee pitkää ja laitan kasvonaamion ja hiusnaamion ja käyn saunas ja oon vaa rakkaan kaa<3 Jos on rahaa ni ostan itelleni kaikkee turhaa. Parempi ettei ole. =D

Vierailija

Jos mulla ois poikaystävä, niin hemmottelelisin itseäni hänellä. :D Mä oon päättänyt, että sitten kun seurustelen joskus hamassa tulevaisuudessa, niin poikkis saa toimia private-hierojana mulle. Pitäis siis vaan se mies löytää. :D
Nykyään hemmottelen itseäni tyyliin just sillä, et meen vuokraa vaikka jonkun leffan tai katon, jos telkkarista tulee joku hyvä ja meen ostaa jotain ihanaa syötävää. :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat