Mitä ostaisit 20e:lla, entä 100e:lla?

Vierailija

Tällainen topicci iltojen iloksi ja yleiseksi pohdinnan aiheeksi;-)

Kommentit (11)

Vierailija

20 eurolla ostaisin varmaan ruokaa ja villalankaa, jotta saisin neulottua lapaset.

Satasella ostaisin sanakirjan ja ladyshaverin taikka silitysraudan.

Vierailija

20e luovuttaisin suoraan kaverille shampoosta ja hoitoaineesta.

100e: lla kengät ja/tai takin. Sekä varmaan pari vanhempaa levyä. :>

Vierailija

20 euroa laittaisin ruokaan, tai veisin vaikka jonkun kaverin syömään ja tarjoisin...
100 eurolla ostaisin jotkut ihanat talvisaappaat :> loput vaikka johonkin baari-iltaan..

Vierailija

Tällä hetkellä pistäisin molemmat summat varmasti sääästöön koska on vaan matti kukkarossa.
Mutta jos pitäisi jotain noilla summilla ostaa, niin 20eurolla Desperate Housewives ykköskauden, ja tolla 100 eurolla hmm.. No varmaan vaatteita.. Ei tuu mitään muuta nyt mieleen..

Vierailija

20€ vois hyvinki lähtee joku ihana toppi tai meikkejä matkaan. Tai sit just jotain namia. :D Ja sit 100€ euron kohdalla alan jo miettiin, että mitä viittii ostaa. Toisinaan säästän osan käytän loput vaikka uusiin vaatteisiin. Joskus vaan lähen bilettään ja shoppaileen frendejen kaa, joten...siihen se 100€ helposti hukkuu. :_D

Vierailija

20 eurolla ostaisin varmaan yhdet ihanat rintsikat, jotka muistaakseni olivat juurikin alle 20 euroa. 100 eurolla ostaisin yhdet ihanat bikinit, erään ihanaisen niittikorun, vyön ja käsineet. Ja jäisi siitä ehkä sen verran kolikoita, että saisin kahvin ja viinerin!

Vierailija

Mun pitää kysästä sulta ja muilta että mä oon vasta 11.v ja sain 100e et aattelin et pitäiskö säästää Iphoneen tai sitte ostaa vaatteita/ meikkejä mitä mieltä olet? Ja antaisitko vinkin mitä voisin ostaa sillä :) kiitos etukäteen!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat