Miten saisin orgasmin yhdynnässä?

Vierailija

Vuoden verran olemme poikaystäväni kanssa harrastaneet seksiä, mikä oli aluksi aivan ihanaa, mutta masennuin pikkuhiljaa kun ikinä en pystynyt tulemaan. Yritin rentoutua, miettiä kiihottavia asioita, keskittyä jätkääni, mutta mikään ei ole auttanut. Mitenkä siis itse onnistutte saamaan orgasmin yhdynnässä? Siitä on tullut iso "ongelma" poikaystäväni ja minun välilleni, joka haittaa minua ja sitä kautta myös jätkääni, joten apu olisi tarpeen... Laukean kyllä jätkäni antaessa suuseksiä. Tiedän ettei suurin osa naisista tule koskaan yhdynnässä, mutta olisi kivempi kuulua siihen toiseen osapuoleen.

Sivut

Kommentit (48)

Vierailija

Kun laukeat miehen antaessa suuseksiä niin onko se ollu pelkkää suulla koskemista vai onko siihen liittynyt muutakin? Anteeksi kun kysyn :)

Vierailija

Hei, et ole ainoa ongelmasi kanssa, monet eivät pysty saamaan orgasmia yhdynnässä. Seksi on paljon muutakin kuin yhdyntä ja orgasmi: se on läheisyyttä, kokeiluja ja hyväilyäkin. Seksi voi olla aivan ihanaa ilman orgasmiakin. Orgasmeja on kolmea eri tyyppiä: emärinorkku, klitorisorkku ja yhdistelmäorkku (korjatkaa joku, jos meni väärin). Suurin osa pystyy saamaan klitorisorkun, muttei emätinorkkua. Joillakin ei vain ole g-pistettä, se on tieteellisestikin nyt todistettu. Silloin orgasmin yhdynnän aikana voi saada klitoriksen stimulaatiosta. Oletteko kokeilleet sitä, että jompikumpi hyväilee sun klitorista yhdynnän aikana?

Jos kuuluu siihen osapuoleen, joka ei kertakaikkiaan saa yhdynnässä orgasmia (emätinorgasmi), niin et voi millään muuttaa sitä faktaa ettet saa orkkua yhdynnässä. Sitäpaitsi orgasmi ei ole mikään suoritus, jonka mukaan ketään pitäis arvostella. Olet hyvä sellaisena omana itsenäsi, vaikket orkkua saisikaan yhdynnässä. Mitä vähemmän odotat saavas orkun yhdynnässä, sitä todennäköisemmin saat. Koita oikeasti nauttia seksistä ja läheisyydestä, älä pelkästään keskity orgasmiin, jota et saa.

Sitäpaitsi seksuaalisuus kehittyy iän myötä. Seksi on keski-ikäisenä ihan erilaista kuin nuorempana. Nuorena se on kait enemmän suorituskeskeistä. Monet naiset saavat emätinorgasmin vasta myöhemmällä iällä. Nauti nyt seksistä orgasmia miettimättä, tutustu kehoosi niin yksin kuin poikaystäväsi kanssa, kokeile eri juttuta, mutta älä pidä mitään kiirettä. Oman kehon tuntemus auttaa hyväksymään sen puutteet ja nauttimaan sen antamista mahdollisuuksista.

Vierailija
katii

Kun laukeat miehen antaessa suuseksiä niin onko se ollu pelkkää suulla koskemista vai onko siihen liittynyt muutakin? Anteeksi kun kysyn :)

ei haittaa yhtään! yleensä pelkästään suulla, tai kielellä on klitorista stimuloinut. Joskus hyväilee myös sormella, mutta silloin laukeaminen kestää paljon kauemmin.

Vierailija

"Oletteko kokeilleet sitä, että jompikumpi hyväilee sun klitorista yhdynnän aikana? "

poikaystäväni on joitakin kertoja yrittänyt ollessani päällä, mutta huonoin tuloksin, sillä ei kovin montaa sekunttia pysty keskittymään minuun. Itsekin olen yrittänyt, mutta jotenkin sormella hyväily ei kiihota niin paljon, kun pitää samalla keskittyä poikaystävääni ja hänen nautintoonsa.

Tiedän että seksi on paljon muutakin, mutta kun ajatuksen, että "seksi on ohi kun mies tulee" saa päähänsä se ei lähde sieltä mihinkään, en pysty nauttimaan yhtään ja odotan vaan että mies tulee. Vaikka yhdynnän jälkeen mies tarjoutuisi antamaan suuseksiä, ovat haluni yleensä jo kadonneet siihen mennessä.

Varmasti pitää paikkaansa tuo, että seksuaalisuus kehittyy iän myötä. Ensimmäisessä yhdynnässä olin neljä vuotta sitten, ja vasta nyt olen saanut suuseksissä ensimmäiset orgasmini. Ei vaan malttaisi odottaa kymmeniä vuosia emätinorgasmeja... sillä nyt keskityn enemmän siihen, että yritän nauttia, enkä sitten nauti ollenkaan.

Vierailija

On hyvä, että tiedostat, että seksi ei rajoitu vaan yhdyntään ja miehen tulemiseen:). Oletko saanut orgasmia muutenkin kuin suuseksissä? Masturboimalla?

Ei muakaan aluks kiihottanut kovin paljon se, että mies hyväili mun klittaa sormilla. Mutta sitten pikkuhiljaa opetin tälle oikeat otteet ja se rupes tuntumaan melkein yhtä hyvältä, kuin jos itse tekisin sen. Ja kun mies on yhdynnän aikana hyväillyt mun klittaa niin mä kyllä olin alla. Mies taas oli polvillaan pystys, eikä nojanut mihun. Itselle ei tuo mitään vaikeuskai keskittyä omaan nautintoon ja sen tavoitteluun yhdynnässä. Kyllä ne miehet tulee ilman sitäkin, että siihen "keskittyy". Liiku yhdynnässä miehen mukana ja kun tuntuu hyvltä niin tavoittele sitä tunnetta. Itse aian taivutan lantiota ylöspäin, kun mies on päällä (auttaa saamaan klitorisorgasmin). Kokeile myös tyynyä lantion alla. En ole itse tätä kuvitella, mutta saattaa toimia: välillä mies nussii sua suhun nojaten, välillä nousee pystyyn ja nostaa sun lantiota, ja välillä hyväilee sun klitorista. Siitä sun klitoris sais erilaista stimulaatiota.

Mitä tarkalleen tarkoitat sillä, että keskityt miehen nautintoon? Lantiopohjanlihasten käyttöäkö, vaiko kenties jonkinlaista koskettelua tai kannustamista?

Vierailija

Oletko harjoittanut koskaan lantiopohjan lihaksia? esim. geishakuulilla?
Joillekkin tälläisestäkin ollut hyötyä kun pystyy yhdynnässä käyttämään lantiopohjan lihaksia. Itse ainakin olen oppinut käyttämään lantiopohjan lihaksia niin että tulen lähes joka kerta.

Ei todellakaan toimi kaikilla, mutta aina voi kokeilla?

Vierailija

Mäkään en pysty tulemaan yhdynnässä, mutta tuun kyllä kun mieheke hoitaa mun suulla tai sormilla. Mä vähän luulen, että en koskaan tuu tulemaankaan yhdynnässä vaikka minä/mies hieroisi samalla, koska minusta tuntuu melkein poikkeuksetta pahalta, jos poikaystävä yrittää hieroa minua yhdynnänä aikana. En tiedä miksi toi miehen kosketus tuntuu yhdynnän aikana niin pahalta, ku muulloin se kuitenkin on ihan taivaallista..

Mutta en masennu tästä, koska kuiten saan orgasmin seksissä. Eihän sillä toisaalta ole väliä milloin sen saa ja onhan seksi paljon muutakin kuy pelkkää orgasmin metsästystä :) täytyy kyl myöntää, että olisihan se kiva joskus kokeilla miltä tuntuu tulla, kun mies on sisällä.

Vierailija
Gitana

On hyvä, että tiedostat, että seksi ei rajoitu vaan yhdyntään ja miehen tulemiseen:). Oletko saanut orgasmia muutenkin kuin suuseksissä? Masturboimalla?

Mitä tarkalleen tarkoitat sillä, että keskityt miehen nautintoon? Lantiopohjanlihasten käyttöäkö, vaiko kenties jonkinlaista koskettelua tai kannustamista?

Suuseksissä lähinnä aina tulen, mutta vain pari kertaa sormilla. Suihkulla ja vibraattorilla orgasmi tulee minuutissa, ja joskus käytänkin vibraa kun olemme yhdynnässä poikakaverini kanssa, mutta poika ei yleensä tykkää siitä, sillä häntä harmittaa etten muuten saa orgasmia.

Tarkoitin siis sillä, että keskityn miehen nautintoon, että koska en itse tule saamaan orgasmia yhdynnässä, en enää jaksa edes yrittää. Joten yritän tehdä yhdyntäkerrat miehelle mahdollisimman hyväksi, ja tiedän että se rajoittaisi hänen keskittymistä omaan nautintoonsa jos hän alkaisi minua hipelöimään samalla.

Harvoin saan itsekään itseäni sormella tyydytettyä, joten tuntuu mahdottomalta, että poika voisi saada. Sen takia yleensä luovutan ja valitsen helpomman tien, eli vibraattorin.

NyCii

Oletko harjoittanut koskaan lantiopohjan lihaksia? esim. geishakuulilla?

en ole vielä, mutta ajatus kuulostaa kyllä hyvältä. Miten lantionpohjalihasten käyttö liittyy orgasmin saamisen helpottamiseen?

Vierailija

"Miten lantionpohjalihasten käyttö liittyy orgasmin saamisen helpottamiseen? "

Tätä olen itsekkin vähän miettinyt.. Kun treenaan kyllä aina silloin tällöin lantiopohjanlihaksia, en kyllä kuulilla, mutta jostain syystä kun mies on sisälläni, en vaan niitä pysty käyttämään. En esim. osaa silloin niitä supistaa. Ovatko lihakseni siis jotenkin heikot (en ole kyllä synnyttänyt, ja muutenkin aika tiukka olen), vai enkö vain osaa niitä käyttää?

Vierailija

Nougatte, sun lantionpohjanlihakset ei luultavasti ole tarpeeks vahvat vielä, jos et voi supistaa niitä kalun sisälläsi ollessa. Sen mukaan kun lihakset vahvistuu, se tulee olemaan paljon helpompaa. Itsekin treenaan ilman geishapalloja, koska siten voin treenata vaikkapa bussimatkalla taikka luennolla. Kannattaa kokeilla geishakuulia, niin huomaa eron: se ei ole enää lainkaan niin helppoa. En tosin itsekään ymmärrä miten lantionpohjanlihakset liittyy orgasmiin. Niiden supisteleminen yhdynnän aikana tuntuu lähinnä oudolta.

Ja glamourgirl, kannattaa harjoitella itsensä tyydytystä sormin, niin oppii paremmin mistä nauttii. Silloin voi opastaa miehellekin, mikä toimii. Tiedän, että vibra on helppo ratkaisu ja vielä monin verroin tehokkaampi. Mutta jatkuva vibran käyttö aiheutta myös sen, ettei ole enää niin herkkä sormien kosketukselle. Siihen menee oma aikansa, ennen kuin on oikeilla jäljillä. Mutta omaan kehoon kannattaa tutustua ehdottomasti.

Ja ihmettelen tota miesten mustasukkaisuutta seksileluille. Jos mies tietää, ettei saa naiselle orgasmia joka asennossa, nuolemalla, sormilla, peniksellä tai pelkällä tissihieronnalla, niin hän ei missään nimessä tykkää siitä, että nainen käyttääseksileluja, jotka takaavat nautinnon. Osa miehistä ainakin haluaa taata naiselleen nautinnon ja suorastaan haluaa käyttää seksileluja yhteisessä seksissä. No miehiä on moneen lähtöön. Ex halus mun kokeilevan isoa munaa omistavaa miestä, jotta saisin mahdollisimman suurta nautintoa. Alemmuudentunnettako? Meni vähän OT:S.

Vierailija

Kiitos paljon vinkeistä!

Olen kokeillut supistella lantionpohjalihaksia yhdynnän aikana, mutta itselleni se ei tuota minkäännäköistä nautintoa, vaan juuri niin kuin Gitana sanoit, se tuntuu aika oudolta. Joten ihme, jos niiden vahvistaminen auttaa saamaan orgasmin, mutta loistavaa jos se oikeasti auttaa. Jos treenaa lantionpohjalihaksia ilman kuulia, kuinka paljon pitäisi supistella, että ne vahvistuisivat huomattavasti?

Vierailija

Minuakaan ei lantionpohjalihasten supistelu ole auttanut orgasmin saamisessa. Mutta olen huomannut, että lihasten supistelu silloin kun mies on juuri tulossa ja hetki sen jälkeen näyttää tuntuvan miehestä oikein hyvälle, niin olen supistellut lihaksia. Mikäs siinä supistelessa kerta toinen tykkää ja itsestäkin se tuntuu hyvältä (vaikka ei orgasmiin asti saakkaan).

Vierailija

Miehet kyllä tykkää, kun vagina yhtäkkiä tuntuukin tiukemmalta. Ja mikäs siinä, voin mä yhdynnän loppuvaiheessa vähän supistellakin niitä, kun se miehestä tuntuu kivalta.

Glamourgirl: niitä lantionpohjanlihaksia voi treenata monin tavoin ilman geishakuuliakin. Voi tehdä pieniä ja mahdollisimman nopeita supistuksia monta peräkkäin, niin kauan kuin jaksaa. Tai sitten vähän hitaampia, mutta voimakkaampia. Tai sitten voit pitää yllä mahdollisimman voimakasta supistusta jonkin ajan, esim 10 min tai niin kauan kuin jaksat. Itse harjoittelen noita kaikkia. Aina, kun rupee tuntumaan helpolta, niin lisään supistusten määrää, kestoa ja voimakkuutta. Vähän kuin treenais mitä tahansa lihaksia:D. Ehkei niistä ole mulle suoraan mitään iloa... ainakaan nyt nuorena. Mutta miehelle ainakin on paljon iloa.

Vierailija

Jaa no.. mä en ainakaan jaksa supistella niitä vaan miehen takia. Eiköhän se nauti jo muutenki iha tarpeeks, ku itest ei tunnu miltään.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat