Kaveripoika ja seksi

Vierailija

...

Kommentit (14)

Vierailija

Moi.
Ite en kyä kannata et koittaisit ystävääs iskee.
Ensinnäkin jos jostain syystä teidän juttu ei toimiskaan,
niin se vois pilata myös teidän ystävyyden. Mutta voisihan se tietenkin toimiakkin.

Ite oon ollu ihastunu hyvään ystävääni, joka oli siis poika.
Siitä ei seurannut mulle kuin harmia, koska ei se poika pitänyt minusta. Olin tosi surulline jne, ku luulin et meill ois ollu jtn, ja sit me ei sen jälkee olla juteltu missään ;<<

Kannattaa harkita...

Vierailija

Se on totta et siin ottaa kyllä riskin:/ Mutta toisaalta koska ei ikinä olla oltu mitään oikeesti sillai ystävii et vaan kavereita, vaikkakin ollaan aina tultu tosi hyvin toimeen ja viihdytty toistemme seuras. Siis et oon itse sillä kannalla että otan tän riskin ja jos se vaatii kaveruuden loppumista niin sit se vaan on niin:S Koska tosiaan ei olla oltu ikin sellasia tosi hyviä ystäviä, jotka näkis usein jne. Niin oon valmis ottaan tän riskin. Ja toisaalta ollaan jo siit epäonnistuneesta treffailustakin selvitty niin ehkä tästäkin:D Kokeilemahan se selvii... mut nii.

Vierailija

Itselläni oli toissa kesänä saman tapainen juttu kaveri poikani kanssa :p sitten yks asia johti toiseen ja ollaan viime syksystä asti seurusteltu, eli nyt pari kuukautta yli vuosi :)Meni kyllä monta kuukautta lämmitellessä kyseistä jätkää,mutta sitten lopulta päätettiin yrittää ja hyvin tää on toiminut. Onhan se riski rakastua kaveri poikaan,mutta joskus siinä saattaa käydä hyvin :)

Vierailija

Voi ihana:) sitäpaitsi eihän sitä tiiä voiko käydä miten, jos ei kokeile. Miten koitit häntä lämmitellä?:) tai siis heräsikö se vaan yhtäkkiä että sillä on tunteita vai mitä?:)

Vierailija

Eihän siinä mitään jos haluat ottaa sen riskin nii ota ite otin sen riskin ja se kannatti.=)

En ollut myöskään muutakun tän pojan kaveri ja meidän pervot puheet johti siihen että olimme sängyssä. Ja olemme olleet useammankin kerran sängyssä.;D Hän ei halua musta muutakun ystävän vaik ite olinkin ja olen kyllä vieläkin ihantunut häneen.

Olemme vieläkin kavereita keskenämme ja kumpaakaan ei häiritse se että olemme harrastaneet seksiä. Hän sitä mulle sanoikin silloin että toivottavasti mua ei häiritse se ja sanoin et ei se häiritse.=)
Mä häneltä kysyin silloin että oletko varma et sä mua haluat panna ja hän sanoi kyllä ja et kyllä kaikki lohdutusta ja hellyyttä joskus kaipaa. Siitä oli silloin melkein kuukausi kun olin eronnut ja se kyllä autto unohtamaan ex-poikaystävän helposti.

Tämä tapahtui minulle kesän aikana ja sitä ns. seksisuhdetta jatkui varmaan kaks kuukautta ja sen aikana panimme neljästi. =)

Käy lukemassa lisää tän laisesta aiheesta täältä:
http://www.cosmopolitan.fi/forum/suhteet-ja-seksi/9464-seksia-parhaan-ys...

Vierailija

Okei mä käyn:) Mutta siis oon itekin just miettinyt sitä että koska sitä tuskin kiinnostaa ihan suhde mun kanssa niin miksei vois vaikka vaan panna... kyllä mulle kävis:D Ja koska meillä on ollut just kaikkee pervoo läppää nii en jotenkaan usko että olis ihan mahdotonta.. eri asia vaan miten johdatella asiaan:P Ja tietysti pelottaa et jos se torjuukin mut vaan tjtn. mut eipä sitä näe ennen kun kokeilee.

Vierailija

Mä en osaa neuvoa tos asias mut käy kattoos tosiaan tolla sivulla niin sielt näet kuinka mä päädyin mun kaveri pojan kans sänkyyn jos vaikka löydät sielt apua. =)

Vierailija

Noniin pääsinpä tänneki pitkäst aikaa:D

Ei oo tilanne kauheesti edistytty.Kysyin silt jos nähtäis joku päivä ihan kahestaan ja se sano et nähdään vaan :) En tiedä mikä pvä nyt ollaan näkemässä mut kuitenkin tämmöstä suunnitelmis... En tiiä pitäskö mun suoraan näyttää et oon kiinnostunu vai ottaa iisisti :S

Vierailija

En tiedä tuliko asiani vähän myöhässä kun en ole käynyt nyt hetkeen täällä mut mun neuvo olis et ota iisisti mut kerro hänelle että olet kiinnostunut tai voit näyttää sen hänelle jos et uskalla sanoa. :S Mut yritä sanoa se hänelle omasta kokemuksesta voin sanoa et se kannattaa. :)

Vierailija

Ei tullu liian myöhään:) Ei olla vielä nähty mut suunniteltiin alustavasti et ens viikolla.. Ollaan kyllä huomenna tai la menossa kaveriporukalla baariin minne se on kans tulossa nin mietin että pitäskö siellä jo jotain yrittää lämmitellä.... Hitsi kun on vaikeeta :P

Vierailija

Olen sitä mieltä et kantsii tehä jotain ja toivottavasti teitkin jotain :) muutoin tulet katumaan sitä aikavarmasti. :S Olen nimittäin itse katunut aika monesti sitä mitä en silloin joskus tehnyt. :(

Vierailija

Mulla on ollut tässä kans vähän sama tilanne päällä. Oon vuoden ollut ihastunut mun yhteen kaveriin ja nyt sit halloweenina juteltiin ja päädyttiin siihen tulokseen et me molemmat tykätään toisistamme. Kyl meil oli sinä iltana sit jotain pientä säätöä, suudeltiin ja silleen, mut sovittiin et nähdään seuraavalla viikolla. Mutta sille tulikin aina jotain menoa yms yms. Nyt viikko sitten törmättiin baarissa ja taas tuli jotain säätöä ja se selitti kuinka se on ajatellut mua ja sovittiin et nähdään kun se on selvin päin ja jutellaan. No nähtiin torstaina mutta ei sit juteltu meistä vaan musiikista koko ilta ja nyt meidän pitäis sopia joku toinen päivä et nähdään. Mut tää on vaan niin säätöä koko ajan et ei jaksa. Aina sillä on jotain menoa tms joka saa mut ajatteleen et ei se ole oikeesti kiinnostunut, mutta sit kun nähdään niin se on aina niin päinvastaista se käytös, sellaista et se oikeesti tykkää. Pussailee kamalasti ja kaikkee. Se on mua kaks vuotta nuorempi, saattaa olla aika ujokin, mut luulis et jos mä tuun yli puolitiehen vastaan et sekin jo siinä vaiheessa uskaltais jotain sanoa tai tehdä.. En tiiä et haluaako se pysyä kaverina vai että yritettäiskö seurustelua. Mulle kävis molemmat, ku en kuitenkaan halua menettää sitä ystävänä..

Vierailija

No, itse olen tehnyt sen virheen, että yritin seukata takavuosina peräti kahden ystäväni kanssa (en suinkaan samaan aikaan!), tuloksena murtuneita sydämiä ja yksi välirikko. Eikä kummassakaan oikein tuntunut olevan järkeä, toisen ystävän kanssa oltiin kuumotettu toisiamme kaksi vuotta ja toisen kanssa meni vajaan puolen vuoden on/offiksi.

No, en tietenkään tarkoita pilata kenenkään tunnelmia tai mitään, toivottavasti jollekin sopii aloittaa suhde ystävän kanssa siten että siitä tuleekin jotain! Onnea matkaan vain (:

Vierailija

Kiva et ootte kommentoinu:) Joudun kyl valitettavasti totee ettei voitu nähä koska mulle nousi kova kuume, nyt eka päivä ilman sitä :/ Harmittaa niiin paljon. No mut uus yritys varmaa joskus viikon päästä:)

En tekis tätä siis jos oltaisi jotain tosi läheisiä, koska en haluis rikkoo meiän välei. Mut kun ollaan vaan tosiaan kavereita niin siks uskallan ottaa riskin.

Ja huipentumana:tää mies soitti mulle pe päissään:D En saanu sen puhees paljoo selvään edes kylläkään, mut oli pahoillaa siit etten ollu sielä ja toivotti hyvää joulua :D<3

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat