Oululaisia?

Vierailija

eli olen 18 vuotias opiskelija poika oulusta, en tiedä onko tämä oikea paikka etsiä kavereita :D mutta jos löytyisi joku tai joitakin kavereita jotka harrastaa jonkun verran liikuntaa :) ja ovat valmiita tapaamaan ja viettämään aikaa kanssani, olen itse huumorin tajuinen ja harrastan itsekkin liikuntaa, joten huonossa kunnossa ei kroppani ole :D vaikka tärkeintähän ei ole ulkokuori :)tämä ei varmastikkaan paljoa valaissut asiaa, mutta jos tulee kysyttävää niin jutellaan mesessä lisää^^ ripustin@hotmail.com

Kommentit (6)

Vierailija

Wau, ihan luulin olevani ainut pohjoisesta kirjoitteleva täällä, vaan onhan täällä muitakin. Taidan tosin olla ainut, joka ei enää ole opiskelija, vaan ihan täysillä jo työelämässä oleva. :P

Vaan joo, uusia YSTÄVIÄ olis enemmän ku tervetullutta saada. Kavereita ja "hyvänpäiväntuttuja" löytyy jo ihan tarpeeksi. Mitä täällä muut harrastaa/viettää vapaa-aikaansa?

Vierailija

Vapaa-aikani vietän lähinnä kavereiden kanssa ja musiikki on aika iso osa elämää :)

Itse täytän tässä reilun kuukauden kuluttua vasta 17 joten baareissa ei ole tullut vielä kaveriporukalla käytyä, kotibileet on sitten asia erikseen :D

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat