Rintaliivit - mistä ?

Vierailija

En nyt tiedä mihin osioon tämä kuuluisi, mutta laitan sen nyt tänne. Eli haluaisin kysyä, että tiedättekö jotakin liikettä/liikkeitä joissa olisi myytävänä 70D koon rintaliivejä? Tai, että mistä kannattaisi lähteä kysymään, tilata netistä tms. ?

Kommentit (15)

Vierailija

Moikka!

Change on hyvä ja laadukas rintaliivimerkki, mutta suhteessa kuitenkin edullinen. Ainakin täällä Turussa on ko. niminen myymälä, joka varmasti löytyy suuremmista kaupungeista. Kyseistä merkkiä myy myös Sokos. Suosittelen kuitenkin käyntiä ihan alusvaateliikkeessä -siellä on ihanan palveluhenkinen henkilökunta, jonka kanssa yhdessä löydätte varmasti sopivat rintsikat. Ja he osaaavat säätää ne niin, että ne todella istuvat ja tukevat. Itse en enää vaihtaisi merkkiä.:)

Vierailija

Minun paikkakunnalta ainoastaan Sokokselta ja sit ihan alusvaateliikkeistä löytyy tuota kokoa. Muista kaupoista en oo koskaan löytänyt.

Vierailija

Huh, onnekas! Sinähän löydät vielä vähän edullisemmistakin liikkeistä, esim. lindex, kappahl ja seppälä myyvät d-kuppikokoa. Jos taas haluaa panostaa niin triumph ja change ovat hyviä liikkeitä. Kannattaa myös paikallisia alusvaateliikkeitä käydä tsekkaamassa. Itsellä 70F, pakko ostaa kalliita liivejä. :S Onnea etsintään!:)

Vierailija

Changen liivit ei ole edes hinnalla pilattuja! En oo tainnu yksiäkään ostaa normaalilla hinnalla, vaan aina näyttäis olevan kantiksille toi -50% tarjous voimassa. Ja en kyllä pidä Changen liivejä kalliina jos maksaa 20-30 euroa. Ja ainakin mulla kestää ihan vuosikausiakin.

Vierailija

Ainakin stadissa itiksessä on erikoisliike funkylady mistä saa edellisesti ton kokosia liivejä. ite ainaki sieltä oon jo monta vuotta käyny ostaan, kun ei muualta löydy :)

Vierailija
caro_

Ainakin stadissa itiksessä on erikoisliike funkylady mistä saa edellisesti ton kokosia liivejä. ite ainaki sieltä oon jo monta vuotta käyny ostaan, kun ei muualta löydy :)

Tää on kyl toinen. Ja sitten Patricia. En muista tarkkaa osoitetta, mutta aika espan tuntumassa ja saahan osotteen googlattua jos kiinnostaa.

Vierailija

Itse tykästyin kovasti Espritin rintsikoihin. Lindexillä ei tota 70D kokoa kyl kovin monissa malleissa ole ja muakin alkoi jo tympiä et oli aina samanlaiset rintsikat päällä. Espritin rintsikoita saa ainakin Stockalta, mut sit kun löytää niiltä sen ihan oikeen koon, niin voi tilailla vaikka niiden nettikaupastakin :) Itse ajattelin alkaa suosimaan tätä vaihtoehtoa.

Vierailija

Riippuu myös aikalailla siitä missäpäin asuu.. esim Lahdesta kun olen etsinyt, niin Sokos on ainoa mistä olen tuon kokoisia löytänyt.
H&M:stä ei ole ikinä löytynyt tuon kokoiselle ympärysmitalle, seppälästä kahtena satunnaisena kertrana löytänyt olen, mutta olivat ulkonäöllisesti ihan hassuja.. ja Lindexistäkin löytyy sillein kausiluonteisesti. Mutta yleisesti Lindexin liivit ovat mielestäni verrattavissa H&M:n tasoon, eli eivät kauheasti tue.

Itselläni kun sama koko on/oli, niin ostin Sokoksesta mutta siellä oli melko kalliita liivejä, parit halvemmat liivit löysin. Juu mutta nykyään en enää itsekään tiedä mikä koko minulla on. Käytän tällä hetkellä 70D kokoisia mutta rinnat pursuaa aina ulos jos vaihdan asentoa.. Yhtään pienemmissä kupeissa rinnat ei edes mahdu liiveihin, ja siis ympärysmitta on juuri sopiva(sitä voisi harkita jopa 65senttistäkin) mutta ongelma onkin se että enä minäkään ole mistään löytänyt 65-ympäryskokoa?? ja saatika että kokoa 65E ?? Mitähän ihmeen kokoa mun pitäisi harkita ja mistä sellaisia löytyisi :S

Sunqueen
Seuraa 
Liittynyt11.10.2011

Change on halvin näistä kunnon kokovalikoiman rintaliivikaupoista, siellä on ihan lindexin sun muiden hinnoissa liivit. Ympärysmitat lähtee 60:stä ja kuppikoot menee J:hin asti. Funky Lady on toinen, jossa olen asioinut. Sieltä ostin ensimmäiset oikean kokoiset liivini. Henkilökunta auttoi löytämään oikean koon. Kalliit ne olivat, 80 euroa, mutta hyvät. Ja se helpotus kun vihdoin oli oikea koko, oli hinnan väärtti. Kokoni on 65D ja ennen olin käyttänyt kokoja 70AA-B, eli ihan olin hakoteillä. Mutta kun ei niissä lindexeissä ja kaphalleissa ollut muita kokoja, enkä muualta ollut osannut etsiä.

Vierailija

Changessa on halvemmat hinnat juu, mutta kokemukseni perusteella ainakin isommat liivit (kokoni 65J) eivät kestä ilmeisesti rintojeni painoa ja ne "retkahtavat" muutaman käyttökerran jälkeen. Ennen kuin kukaan ehtii kommentoida tätä, niin kyllä, pesen aina käsin enkä koskaan laita huuhteluainetta. Tämän sanottuani, changen urheiluliivit sen sijaan ovat parhaimmasta päästä, mitä olen löytänyt.

Primadonnat ovat ainoat löytämäni liivit, mitkä kestävät. Ja juu, rinnastariipaisevan kalliit (kevyesti yli 100€/kpl). Aubadet ja Anitat menettelevät, mutta eivät kestä lainkaan yhtä pitkään käyttöä. Aikoinaan kun olin pienempi ja minulle löytyi useampia merkkejä koin myös Triumphin liivien olevan riittävän tukevat eikä yläselkä huutanut hoosiannaa.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat