Rintsikat-ei löydy!

Vierailija

Ongelmani on, että en löydä kaupoista sopivia rintaliivejä! Rintojeni koko on siis 75AA. Alusvaatteiden shoppailu on todella turhauttavaa, koska mistään ei löydy kokoiselleni sopivia rintaliivejä. Ainut vaihtoehto tuntuu olevan lastenosasto tai käyttää aina vain samoja vanhoja rintsikoita joita on joskus kuin ihmeen kaupalla onnistunut löytämään. Olen hyvin epävarma vartalostani ja olisi mukava käyttää myös kauniita/seksikkäitä alusvaatteita...

Ja nyt pääsen itse kysymykseen :) Eli, mistä te olette löytäneen tuon kokoisia rintsikoita? Tai missä olette nähnyt sen kokoisia? Vinkkejä kiitos :)

Suuren suuri kiitos jo etukäteen kaikille jotka vaivautuvat vastaamaan ja auttamaan minua!! :)

Kommentit (10)

Vierailija
missy7

Mihin edes tarvitset rintsikoita? Eihän sul oo kun nännit:S Kokeile Lindex, siel on kaikenlaisille kaikenkokoisia

No johan on tyhmästi sanottu! Kyllä mun mielestä pienirintaisetkin voi käyttää rintsikoita; ei se oo kiva jos nännit näkyy paidan läpi x) Ja rintsikat saa rinnat näyttämään paremman muotosilta. Itellänikin on tosi pienet, mut H&M:ltä oon löytäny sopivia rintsikoita ja kokona on 75A. Ekana ihmettelin et miten mulle näin "iso" koko on sopiva, mut ehkä siellä on niin pieniä ne koot (?) :D Sen sijaan esimerkiks Seppälässä mulle saattaa joskus jopa 70AA olla liian iso. Eli jos et oo H&M:n rintsikoita vielä sovittanu nii ite ainakin sitä suosittelisin kokeilemaan.

Vierailija

Niin no pienethän nää mun tissit on mutta nännit näkyy paidan läpi ja edes jonkinlaista tukea esim. liikunnassa tarvitsee. (Ja eikös sitä tukea silloin suositellakin jos vähänkään tissejä on :P)
Ja kuitenkin olen jo lukioikäinen, en siis vasta kehittymässä oleva 11-vuotias. Tiedän, olen "lauta" ja se häiritsee lähes jokapäiväistä elämääni tosi paljon kun en näytä "normaalilta" ikäiseltäni sen takia. (Joskus olen jopa tullut vähän kiusatuksi siitä..)
Lindexiltä olen kerran löytänyt sopivaa kokoa olevat ja siksi sinne tänään ensimmäisenä suunnistinkin mutta ei nyt löytynyt...

Vierailija

Minä oon ostanu Seppälästä yleesä, sielläkin on lähes aina pieniä kokoja ja laatukin on ollut aina mieluinen:)

Minuakin kiusattiin jonkin verran, vielä lukiossakin. Minusta tehtiin jopa pilalaulu rinnattomuuteni takia, joka sitten levisi. Normaalihan sinä olet, koska eihän isoista rinnoista ole kuin harmia. Katotaan vaan 20 vuoden päästä onko meillä timmimmät tissit kuin niillä isorintaisilla!:D

Vierailija

Juups. Kuten monet muutkin on sanoneet, kannattaa vielä etsiä esimerkiksi Lindexiltä, Seppälästä tai H&Mltä. Lindexiltä olen ainakin löytänyt itselleni pieniä, kauniita ja vähän seksikkäitäkin rintaliivejä ja etenkin alushousut ovat lindexillä pienten naisten luokkaa, kiitos siitä heille. =)

Vierailija

Ensiksi kannattaa kokeilla, että olisko sulla väärä koko. Ja kokeilla rinnakkaiskokoa esim. sun tapauksessa 70A, jossa on siis sama kuppikoko kuin 75AA:ssa ja rinnanympärys pienenee ja oon ihan varma, että oot niin hoikka että 70 menee ja huomioonottaen, että liivien ympärys aina venyy käytössä. Noita AA-kuppeja ei juurikaan enää löydy, ainakaan Suomessa. Tuon 70A:n kokoisia liivejä pitäis löytyä aika monesta paikkaa. Liivien mallista ja merkistäkin riippuu, että millainen kuppi on. Myyn itse liivejä, joten tiedän mistä puhun ja ainakin 7/10 naisista käyttää vääränkokoisia liivejä ja erityisesti liian suurta ympärysmittaa ja siten vielä liian pientä kuppikokoa, jotka ei todellakaan tue rintoja eikä istu hyvin... Pyydä apua koulutuksen saaneilta liivimyyjiltä erikoisliikkeistä. Itsellänikin oli aiemmin vääränkokoiset, kunnes sain koulutuksen ja johan rupes sopivia liivejä löytymään! :) Joten tsemppiä sulle sopivien liivien löytymiseen! :)

Vierailija

Onneksi sopivien alushousujen löytäminen ei ole vaikeaa kun en siis ole mitenkään pienikokoinen, pituutta yli 170 cm, mutta rinnat vain ovat muuhun kokooni nähden aika olemattomat, "lattanat". Siksihän se minua häiritseekin...

Tuo rintaliivien kokoluokitus menee musta jotenkin vähän ihmeellisesti... Siis että 75AA ja 70A on samankokoiset jne. No aina oppii uutta ja osaanpahan nyt etsiä tuonkin kokoisista sopivia :) Mutta tosiaan, olen itsekin huomannut sen että liivien mallista aika paljon riippuu. Tänään onnistuin löytämään kokoa 70A ja oli ihan sopivat kun taas toisenlaiset samaa kokoa olevat ovat iiiihan liian isot. :)

Vierailija

itse olen 15-vuotia yli 162cm ja n.50kg..
kokoni on 75B musta taas tuntuu et niitä pienii rintsikoita
on ihan hitveesti..aina nää jotain A tai AA vaikka etsin
B:tä joten etsikää vain :) Olen kasilla joten ihmettelen miten
lukioikäisellä voi olla noin pienet rinnat o_O no kaikki kehittyy
eri tahtiin...

Vierailija
-kirsikka-

itse olen 15-vuotia yli 162cm ja n.50kg..
kokoni on 75B musta taas tuntuu et niitä pienii rintsikoita
on ihan hitveesti..aina nää jotain A tai AA vaikka etsin
B:tä joten etsikää vain :) Olen kasilla joten ihmettelen miten
eri tahtiin...

Juu, kaikki kehittyy eri tahtiin, mutta naisilla on hyvin erikokosia rintoja. Ei kaikille kasva ikinä AA:sta suurempia.

Vierailija
-kirsikka-

Olen kasilla joten ihmettelen miten
eri tahtiin...

Ai että automaattisesti rintojen koko määräytyisi iän mukaan..? "Tol on B kupin rinnat, se on varmaan 20v ja tolla C:t ni sen täytyy olla 25."
Kuten aiemmin jo mainittiin niin rintoja on erikokoisia, joillakin ne ovat pienemmät ja joillain suuret.

Aloittajalle: Oletko käynyt katsomassa alusvaateliikkeestä? Sieltä löytyy toisinaan oikein seksikkäitä malleja myös pienempää kokoa.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat