Mikä miehissä ihastuttaa ja vihastuttaa?

Vierailija

Me Cosmon toimituksessa ihailemme miehiä, koska useimmat tuntemamme miehet ovat urhoollisia, ritarillisia ja helliä. Sen sijaan emme haluaisi nähdä miehen likapyykkiä ympäri kämppää...

Mikä sinun mielestäsi tekee miehestä ihanan? Ja mikä kamalan?

Kommentit (7)

Vierailija

Ihanaksi tekee kaikki ne pienet teot kuten jonkin raskaan esineen kantaminen jos minä en sitä jaksa nostaa, auttavaisuus yleensä ja huolehtivaisuus.

Kamalaksi pettäminen, huono käytös, liika päihteiden käyttö, epähygienisyys.

Vierailija

Miehessä on hellyyttävää sellainen hyvänlainen lapsellisuus, leikkisyys ja asioista innostuminen, mutta myös turvallisuus ja huolehtiminen ovat puoleensavetäviä piirteitä. Ihaninta miehessä on tietysti se, kun saa tuntea itsensä naiseksi! Monet miehet ovat mielestäni hauskoja eivätkä he ota asioita liian vakavasti, joten kavereina he osaavat hyvin piristää.

Kamalan miehestä tekee tietysti pettäminen, sovinismi, ja se kun ei pidetä itsestä huolta mutta edellytetään sitä naiselta, mutta myös alituinen pätemisentarve ja se ettei uskalla myöntää jos nainen on oikeassa.

Vierailija

Omasta mielestäni miehestä tekee ihanan huolehtivaisuus, se että pidetään kädestä kiinni ja että mies pitää huolta ja pitää hyvänä. Hellittely ja suukottelu ja semmoinen yleinen "söpöily" kuuluvat myös ihaniin piirteisiin.

Kamalan miehestä tekee pettäminen, välinpitämättömyys ja huono käytös. Ärsyttävää on myös se jos pyritään kontrolloimaan naista, hyvä ystäväni on esimerkiksi suhteessa jossa hänen poikaystävänsä rajoittaa hänen pukeutumistaan ja suorastaan kieltää pukeutumasta hänen mielestään "paljastaviin" vaatteisiin. Sama kontrolloivuus pätee myös ulkona käymiseen, hän ei päästä ystävääni ulos tyttökavereidensa kanssa, hänen pitää aina itse olla mukana jos ystäväni jonnekkin lähtee.

Vierailija

Ihanaa on, että mies on se vahvempi osapuoli, joka saa auki kaikki pullot ja hillopurkit ja jaksaa kantaa enemmän kuin minä. Ihanaa miehessä on turvallisuus, lempeys, rehellisyys ja se, ettei nyt ihan kaikkea murehdi. Hienoa on myös suora puhe ilman kieroilua.

Mustasukkaisuus ja pettäminen tekevät miehestä kamalan. Myös pienet arkiasiat ottavat päähän, kuten se, että vaatteita ei vaihdeta tarpeeksi usein ja ne likapyykit pyörii siellä lattialla tai tavaroita säilytetään hyllyillä miten sattuu läjässä. Uusavuttomuus on kamala piirre, tiedän miehiä, jotka eivät ole eläissään tiskanneet. Laiskuus on myös raivostuttava piirre miehessä.

Vierailija

Ihanaksi miehen tekee se, etteivät suurin osa miehistä ota turhaa stressiä elämästä, toisin kuin naiset. Se että tuntee olonsa turvalliseksi heidän vahvojen käsivarsien suojissa ja ennenkaikkea naiseksi, kun he kantavat kaikki raskaat taakat. Lisäksi miehet, jotka uskaltavat näyttää todelliset tunteensa, ovat kaikkein ihanimpia.

Kamalaksi miehen tekee epärehellisyys, liika machoilu ja sarkasmi. Itserakkaus ja pettäminen ovat kaikkein pahimpia.

Vierailija
Adelina

liika machoilu

Toihan on just hyvä. Ihaninta on esim. suorapuheisuus, turvallisuus, itsevarmuus...

Esim. epähygieenisyys, pettäminen, valehtelu, junttimaisuus, neitimäisyys, söpöily, tunteilu, laiskuus, sottaisuus, uusavuttomuus, ujous tekee miehestä kamalan.

Vierailija

Mulle miehissä ihastuttaa :

kaverimiehissä: pääsee avautumaan siitä miten oma tyttöporukka kehittää draamaa jokaikisestä pienestä asiasta minkä sattuu keksimään, miehet vähättelee asiaa ja nauraa sille, siitä tulee itelle kevyempi olo

miehissä ylipäätänsä: se että mies on vahvempi osapuoli suhteessa, mies on isompi, mies on kätevä, mies saattaa ostaa lahjoja, mies on useimmiten huonokäytöksempi kuin sinä (jos vahingossa röyhtäiset mies antaa sen useimmiten anteeksi etkä saa edes pahaa katsetta), mies kehuu ja kuuntelee (tai ainakin esittää kuuntelevansa), se että mies (mahdollisesti) tuoksuu hyvälle ja se että mies ymmärtää (useimmiten) jos on paha paikka eikä ehdi puhua puhelimessa tai haluaa viettää tyttöjenillan kuin esimerkiksi se että mies tekee naiselle vastaavaa tai kertoo viettävänsä poikieniltaa.. eikö? :D

Miehissä vihastuttaa:
-asioiden kaunistelu nalkutuksen pelossa ("no näin mä sielä baarissa joitain tyyppejä, juttelin hetken ja vaihdoin maisemaa" = hengasin koko illan samassa porukassa mun eksän kanssa ja ne lähti niin piti ettiä muuta seuraa)
-pitää takoa niille päähän mitkä pienet eleet on hyvin tärkeitä kuten : "hyvää yötä kulta" ja "olet kaunis kulta" yms.
-egoilu jätkäporukassa ja muutenkin jatkuva alfauroskilpailu :D
-tietenkin miehen pitää olla siisti, pitää huolta hygieniasta HAMPAIDEN PESU!! aikuisen miehen pitää myös osata pestä pyykkiä ilman äidin apua -.- yms. avuttomuudet.

nää on omia kokemuksia.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat