Joululahja kirppikseltä?...

Seuraa 
Liittynyt16.11.2009

Mitä mieltä olette, voiko joululahja olla kirppikseltä ostettu?
Puhuttiin ja mietittiin tätä tossa kaverin kanssa...
Ja itse olen sitä mieltä,et ihan hyvin kirppikseltä vois lahjan ostaa,jos se on jokin uusi/käyttämätön, ekä siitä mitenkään huomaa tai voi tietää,että se on kirppikseltä ostettu.
Koska ajatushan on tärkein,eikä mielestäni sillä ole niinkään väliä,mistä lahja on ostettu. Kunhan lahjan saaja ei sitä tiedä, sillä joku voisi ehkä loukkaantua siitä... Ja kirppikseltähän voi löytää vaikka mitä, mitä kaupasta ei löydä ja lahja olisi siten myös persoonallinen...
Mitä mieltä muut ovat?

Kommentit (5)

Vierailija

Ehdottomasti kirppikseltä voi (ja kannattaa) ostaa joululahjoja! Sieltähän löytää todellisia aarteita, vaikkapa tauluja, kirjoja, koriste-esineitä ja oikeastaan ihan mitä vaan. Eiköhän useimmiten lahjan saaja ole tyytyväisempi, jos lahja ei ole ollut kamalan kallis mutta on silti persoonallinen:)

Vierailija

Olen sitä mieltä, ettei sillä ole väliä mistä lahja on hankittu, kunhan ei ole varastettu. Itse olen valitettavasti auttamattoman huono lahjojen kanssa. En edes keksis kirppikseltä lahjaa kellekään:(.

Vierailija

Tottakai voi olla kirppikseltä, eikä todellakaan tarvitse olla edes uusi!
Ei haittaa edes se, näkeekö siitä että se on kirppikseltä. Riippuu tietysti lahjan saajasta. Esim. jossain tapauksessa voisin pitää sopimattomana antaa lahjaksi kirjan, jossa on jonkun edellisen omistajan nimi, mutta jos ko. kirja olisi lahjan saajalle todella tärkeä, sitä ei esim. olisi enää muualla myytävänä niin silloinhan se nimikään ei haittaisi mitään :) Nimikoituja esim. liikelahjoja en antaisi, ellei sillä nimenomaisella firmalla olisi lahjan saajan kannalta joku tietty merkitys. Kyllä kirppikset on pullollaan lahjoja, joita ei mistään muualta voi enää käsiinsä saada!
Esimerkkinä vaikka upea ja ikivanha valurautainen vellikello, jonka löysin äidilleni pari vuotta sitten. Lahja oli saajalleen monta kertaa mieluisampi, kuin olisi ollut joku kallis "uusvanha Jyskiräpellys".

Bambiino
Seuraa 
Liittynyt16.11.2009

Huh,hyvä! Kiva kuulla ! :p
Mie nimittäi löysin kirpparilta sellasen AIVAN IHANAN ite tehdyn ponchon! Ja kyllä se ihan täysin uudelta miusta viel vaikuttaa. Et joku on vaa tehny sen ja tuonu myytäväks. Se oli vaan 3 euroa!
En voinu käsittää! Se oli niin kaunis vaaleensininen ja sellanen erikoinen,mis oli vähä niiku pien kaulus ja roikku sellaset pampulat :>
Ja miul tuli heti mielee yks henkilö,jolle voisin sen joululahjaks antaa.

Vierailija

Periaatteessa mikä ettei. Itse en missään nimessä ikinä ostaisi kuitenkaan kirppikseltä mitään joululahjaksi. (en osta ikinä muulloinkaan) Tavarat ovat kuitenkin käytettyjä.. Yöhh!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat