Sitoutumiskammoako?

Vierailija

Mua vaivaa yks suuri ongelma.
Eli, olen 19-vuotias nainen,nätiksikin kehuttu.En ole koskaan seurustellut.(jos ei lasketa yhdenillanjuttuja). Olen ollut ihasrunut useammankin kerran,pari kertaa vähän syvemminkin. Miehet joista olen ollut kiinnostunut ovat kanssa sanoneet pitävän minusta (mutta aina kavereilleni,ei minulle suoraa). Mutta minä en osaa näyttää omaa kiinnostustani! Jos mies josta pidän oikeasti tulee juttelemaan minulle,vastaan vain välinpitämättömästi ja lyhyesti.Menen lukkoon! Tämä vaivaa mua suuresti!EN OSAA FLIRTTAILLA.Rakkaat ihmiset, voisitteko auttaa minua,miten osottaisin mielenkiintoni,miten flirttailen?
Olen onneton ;(

Kommentit (5)

Vierailija

Tuskin on kyse sitoutumiskammosta, jos et ole päässyt edes vielä tapailuasteelle.

Onko sinun helppo solmia kaverisuhteita yleensä? Miten pärjäät sosiaalisissa tilanteissa? Ajattele, ettei se miehen kanssa keskustelu ole sen vaativampi toimenpide kuin kenenkään muunkaan puolitutun. Juttele enemmän, hymyile, kysele. Pidä kuitenkin kohtuus kaikessa.

Pelkkään petiin jos haluat miehen niin siihen ei tarvita kuin katse. Ei mikään haahuileva vilkaisu vaan itsevarma pitkä katse ja pieni hymy.

Vierailija

Jep, jos et ole päässyt miehen kanssa edes tapailuasteelle, niin kyse ei voi olla mistään sitoutumiskammosta. Pikemminkin näen sen sosiaalisena miestenkohtaamiskammona. Jokainen ujo tyttö kokee sellaista, varsinkin nuorena ja kokemattomana. Itsekin menin joskus lukkoon ihastuksen tehdessä aloitteen. Onneks mies oli sen verran macho ja periksiantamaton, että meidän kaverisuhteeseen tuli halauksia, pusuja ja kädestäpitoa. En muuten ollut silloin itsekään hyvä näyttämään tunteitani ja ikää löytyi 18 vuoden verran.

En osaa oikein neuvoa mitä pitäisi tehdä tuossa tilanteessa. Kun yrittää olla rentona, niin siitä menee lukkoon vielä enemmän. Yritä aluks vaikka hakeutua miehen kaveriksi. Kaverisuhteita miehiin voi harjoitella muidenkin kuin ihastusten kanssa. Pikkuhiljaa kun alat luottaa ihastukseen, ne tunteetkin on helpompi näyttää. Toivottavasti tästä oli apua:).

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat