Mistä leveälahkeisia farkkuja?

Vierailija

Nykymuoti suosii vain pitkiä ja hoikkia, kaupat pursuavat pillifarkkuja :/ En ole löytänyt reiluun vuoteen enää uusia farkkuja mistään. Trend one-liikkeestä löysin silloin reilu vuosi sitten kivat tummat alaspäin levenevät, mutta ylempää just sopivan tiukat farkut, mutta nyt ei löydy enää mistään samanveroisia. Jos löytää leveälahkeisia, niin ne ovat sitten kauttaaltaan leveät... Onko kellään ideoita? Olenko ylipäätään ainut, jolle ei pillifarkut käy jalkaan..? Ainakaan täällä itä-suomen suunnalla ei ole sellaista kauppaa sattunut kohdalle, mistä vielä löytyisi kivoja farkkuja :/

Kommentit (7)

Vierailija

Jos olet kirppari-ihmisiä, niin sieltä löytyy aika mukavasti:) Muistaakseni myös Elloksen kuvastoissa on aina ollut paljonkin leveälahkeisia housuja, mutta tilaamisessa on tietysti aina se harmi, että jos vaate ei käykään. Kurjaa sit palautella se sinne. Vaateliikkeistä ei tosiaankaan tunnu löytyvän kovin leveälahkeisia:(

Ja et ole ainut, jolle pillifarkut eivät käy. Mulla on (omasta mielestäni) kamalan iso jalka, joten näyttäisi tyhmälle jos kengän päällä ei ois lahjetta leveälti. Oon muutenkin sellanen rimppakinttu, etten haluais ihan kauheasti korostaa sitä, että mulla on ohuet jalat.

Vierailija

Itsellenikään ei sovi pillifarkut sitten yhtään kun lantiotakin löytyy jonkin verran.Löysin useammatkin levenevät farkut Lindexiltä ehkäpä kuukausi sitten ja yhdet niistä tarttuivatkin matkaan.Ennen en ollu ostanut lindexiltä muuta kuin alusvaatteita ja olenkin positiivisesti yllättynyt löydöstäni.Seppälästä myös olen useamman kerran ostanut leveä/suora lahkeisia farkkuja.

Toivottavasti löydät itsellesi uudet farkut :)

Vierailija

Kuten Morgan jo sanoi, kirppiksillä (ja UFFissa) on farkkuvalikoimaa monilta vuosilta ja muodin aikakausilta, eli jos jaksaa penkoa, sieltä voi löytää :) Itse olen kahdet todella hyvät ja hyvännäköiset farkut löytänyt juuri kirppikseltä. Myöskin voisin luulla, että jossain nimenomaan farkkuja myyvässä liikkessä olisi malleja moneen lähtöön. Tavallisista vaateketjuista en ole katsellut farkkuja pitkään aikaan, joten en osaa niiden valikoimasta sanoa mitään...

Itselleni osa pillifarkuista sopii, osassa on koko-ongelmia (jalat mahtuisi pienempiin, mutta niissä ei ole otettu lantiota huomioon :( ). Enemmän tykkäänkin leveämmistä (normaaleista) lahkeista koska ne ovat naisellisempia, pilleissä tunnen itseni ihan pikkutytön näköiseksi :D

Onnea etsintään! :)

Vierailija

Pepe Jeansilta ainakin löytyy ja ehkä jc: stä? onlysta ainakin löytyy. :) ja kannattaa suuntautua myös johkin farkkujen tehtaan myymälääm, luulis että sieltä löytyis vaikka millasta.

Vierailija

Ja uusimmassa Cosmossa oli juuri Leviksen leveälahkeiset farkut.

Itsekin niitä metsästän, lindeksiltä löytänyt muutamat, mutta kun pitäisi pa-aaljon leveämpää lahjetta vielä löytää.
Mutta kun on tota massua ja lantiota, niin ei meinaa löytyä :((

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat