Onko mitään toivoa?

Vierailija

Eli olen toivottoman ihastunut poikaan, joka on kanssani samassa lukiossa. Olemme olleet kavereita hieman yli vuoden ajan. Noin vuosi sitten vaikutti hyvin paljon siltä, että hän oli kiinnostunut minusta, mutta en itse ollut kiinnostunut hänestä ja tein hieman lapsellisesti ja säädin eri pojan kanssa bileissä, joissa myös tämä nykyinen ihastukseni oli, jotta hän tajuaisi etten ole kiinnostunut. Hän sai kuitenkin myöhemmin tietää, etten ollut/ole yhtään kiinnostunut tästä henkilöstä kenen kanssa säädin.
Kun juttelemme välillämme on jotain outoa "energiaa", millaista en ole kokenut kenenkään muun kanssa. Hän myös vilkuilee minua, kuten kyllä minäkin häntä, kun olemme samassa tilassa. Kerran selitin jotain asiaa hänelle, hän kuuli kyllä aivan hyvin mitä sanoin mutta tuijotti vain minua silmiin, selkeästi ajatukset ihan muualla, ja selitettyäni asian loppuun häneltä oli mennyt koko juttu ihan ohi ja hän sanoi "mitä sanoit?" ja jouduin selittämään uudestaan. Aika ajoin vaikuttaa siltä, että hänkin saattaisi olla yhä kiinnostunut minusta, mutta olen hieman epävarma itsestäni ja poika on hieman ujo. Joten mitä minun kannattaisi tehdä?
Jos joku jaksaa lukea tän ja vastata, niin kiitos suuresti! :)

Kommentit (2)

Vierailija

Jos te olette kerran kavereita, niin uskallat varmaan pyytää hänet kahville tms? Yritä nyt vain rohkeasti kertoa hänelle tunteistasi. Tiedän, että se on kamalan vaikeaa, koska olen ollut melkoisen epävarma ja ujo itsekin ja olen vieläkin. Minusta kyllä vaikuttaisi sille, että poika on sinusta yhä kiinnostunut:)
Ja jos ei ole, niin sittenpä tiedät senkin. Pidemmän päälle negatiivinenkin vastaus on parempi kuin epävarmuus.

Vierailija

Oon itsekin kelaillu, että pitäis tehdä just noin, koska pidemmän päälle mitä siinä häviän jos kerron? Tuhannet kiitokset vastauksesta, nyt enää mun pitää tsempata itteni kertoon tälle pojalle (helpommin sanottu kuin tehty :D )

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat