...toinen kierros?

Vierailija

Kuinka nopeasti kokemuksesi mukaan miehet pystyy toiseen raundiin tulemisen jälkeen :D?

Kommentit (5)

Vierailija

Riippuu ihan miehestä. On sellaista kokemusta että mies ei pysty moneen moneen tuntiin, jos edes samana päivänä uudestaan. Nykyinen taas ei aina tarvi välttämättä edes mitään taukoa välissä.

Vierailija

Mulla on kokemusta vain miehistä, jotka pystyy saman päivän aikana useastikin. Useammat vaikka hetikin. Se on sitten eri asia, tahdonko minä heti perään uutta panoa (varsinkin, jos miehellä on kovin iso).

Vierailija

Joku on tullut pari kertaa yön aikana, joku kerran ja seuraavan kerran aamulla. Kyllä kasseilla normaalisti hetki menee täyttyessä uudelleen.

Vierailija

Tosiaan riippuu ihan miehestä. Hyviä kommentteja tähänkin asiaan jo tullut :)
Jotku miehet pystyy melkeempä heti ja toisilla taas menee useempi tunti että kykenee..
Itellä enemmän kokemusta niistä jotka kykenee melkeempä heti :D
Nykysen miehen kans voi seksiä olla yön aikana useempiki kerta.

Vierailija

Jälleen kerran miehinen näkökulma:
Itse olen sitä tyyppiä joka ei kyllä (oikeassa seurassa) tarvitse toiseen kierrokseen juurikaan jeesiä. Välillä tulee jatkettua suoraan vaikka laukeaakin välissä, mutta yleensä kuitenkin on hyvä hetki tehdä jotain muuta kun suoranaista yhdyntää välissä :)
Niin paljoa en ole vielä elämässäni saanut etten yksinkertaisesti enempään pystyisi :D "Ennätys" (jos tämmöisessä asiassa semmosita voi olla) taitaa olla ensimmäisen tyttöystävän kanssa eräänä uutenavuotena suoritettu 9 kertaa yö+aamu aikana... mistä tulikin mieleen että pitänee soittaa tälle tytöllä tässä joku päivä :D

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat