Ihastunut kolmeen miheen yhtäaikaa????

Vierailija

Kysyisin sellaista kun minulla on aika paha ongelma ja ajattelin että olenko ainut jolla on tälläinen ongelma?

Olen nimittäin ihastunut kolmeen mieheen yhtäaikaa voiko sellanen olla mahdollista?

Ainakun näen näistä kolmesta jonkun niin mun sydän alkaa lyömään ja perhoset pyörii vatsassa.
En oikein tiedä miten saisin heidät pois mun mielestä?

Kommentit (4)

Vierailija

Rakastan ihastumisen tunnetta! Voin ihastua moneen mieheen yhtäaikaisesti (varsinkin nuorempana). Ihastus saattaa kestää kuukausia tai haihtua parissa päivässä. Aina ei edes välttämättä tarvitse tehdä ihastukselle mitään aloitteita, vaan nauttia siitä tunteesta:). Varsinkin nyt varattuna, annan ihastusten vaan olla, enkä menee ulos pyytämään. Oma mies on kuitenkin loppujenlopuks se kaikkein paras.

Vierailija

Näinhän se on en aijo saada heitä mielestä pois väkisin annan ajan kulua vaikka sitä on jatkunut jo kome kuukautta. =S Niin ja en voi saada heistä ketään. =( Yks haluaa olla vaan mun ystävä jota näen melkeen päivittäin, =) toinen käytti mua vaan hyväksi =( jota en haluasi nähdä ikinä mutta joskus sattumalta näen =/ ja kolmas yrittää jatkaa kihlattunsa kans vielä onhan heille tulossa yhteinen lapsi =S tätä henkilöä en ole nähnyt yli kahteen kuukauteen se on harmi kun olemme kummiskin puhe väleissä ja haluasin ollakin. =(

Mut voinhan mä aina unelmoida heistä. ;D

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat