Guess merkkiset korut

Vierailija

Seilailin tossa netissä ja löysin yhen netti blogin, missä tyttö oli hankkinut Guessin kaulakorun. Kyseessä on hopeinen, isoa ketjua oleva kaulakoru. Siitä roikkuu myös hopeinen sydän, missä lukee "guess". Alkoi niin paljon haluttamaan ko. ketjua ja päätimpä tulla kysymään, että onko jollain ko. kaulakorua? Ja mitä maksoi? :)) Tai jos omaa jonkun toisen Guessin kaulakorun niin voisi nitä esitellä ja kertoa hintaa :)

Kommentit (4)

Vierailija

Mulla ei ole juuri sitä korua, mutta olin kyllä katellu sitä ja se maksoi muistaakseni n.100-140e? Itselläni kultainen Guess kaulakoru missä on paksu ketju ja siinä lukee guess kaunokirjoituksella. Maksoi 89e. Aivan ihania koruja Guessilla !

Vierailija

oioioi! missä näit? Pitäis varmaanki mennä ihan kiertelee näitä paikallisia koruliikkeitä ensin, mut täällä taida olla kun 5-6 ja nekin pieniä kaikki et sieltä varmaankaan löydä :/ mut kait sitä sais sitte tilattua jos niillä ollenkaa on guessin koruja :PP Ihastuin siihen vaan niin paljon! Kun siihen kuuluu rannekorukin, mikä on myös sen 109e, mutta aivan ihanat isot lenkit<3

Vierailija

stockmanneilla ainakin on guessin koruja. itsellä on muutama.. sormustakin luulin hopeiseksi kun maksoi 60e, mutta pari viikkoa niin rihkamapinta tuli jo esiin.. nyt siis sellainen punertava..

Vierailija

poikaystäväni osti minulle laivalta guess-kaulakorun , jossa guess on kirjoitettu niillä hmm no timantin näköisillä kirjaimilla=) laivalla makso 60e mutta maissa kaikki on aina kalliimpaan, mulla ei ole mitenkään kulunut tai mtn

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat